Skulle vi mot förmodan snirkla oss vidare till KS kommer vi vara det klart sämsta laget, utan jämförelse.
Vi blir så pinsamt utmanövrerade mot detta skit-malmö, 3 mål i arslet är fan långt ifrån ok.
MIF har fått spö mot allt och alla i en dryg månad, otippat att man vänder just mot DIF.
Vi måste vara bäst i serien i den grenen, alla usla lag tillåts vända sin formsvacka mot oss
Har inte saknat HA en sekund under uppehållet
Talfles-Jihde: -Kan du föschöka janka den föschta pejioden
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
Ja att det skulle släppa för Malmö visste man ju.. Men fan inte mot oss!!;( nä vakna nu Djurgården. Vill fan inte komma till jobbet imorgon med torsk i ryggen.
skoa skrev:Ja att det skulle släppa för Malmö visste man ju.. Men fan inte mot oss!!;( nä vakna nu Djurgården. Vill fan inte komma till jobbet imorgon med torsk i ryggen.
Vikas skrev:Vi spelar bra anfall, men bjuder på 3 mål genom fullständigt hjärndöda aktioner av backarna...
Ser ut som att man övat PP, rappt och listigt ibland men det finns fortfarande mer att hämta.
Försvarsspelet är bedrövligt men det är inte enbart backarna som brister utan även backcheckande centers och forwards måste jobba stenhårt hela vägen hem för annars går det åt pipan när våra backar försöker på egen hand.
Mina åsikter om Chet kvarstår, tycker inte alls han är så bra som alla påstår.
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
Ska detta, denna period vara ett kvitto på att just han ska ha mindre speltid än övriga backar typ Lennhammer???
Då har man ju bara bestämt sig för att pissa åt ett håll.
Finns inte mer att tillägga, jag säger bara att tränarna ser detta bäst så vi behöver ju knappast fundera. Jag står bara för åsikten att han inte är ett dugg sämre än 3-4 andra backar, vad det nu är värt. Och staten ljuger som sagt aldrig när säsongen är över.
INGEN får godkänt denna första period. utom möjligen 2-3 forwards...
Jag fattar inte. Vi har alltså tagit 16/18 poäng på de sex senaste matcherna innan uppehållet.
Då får vi en vecka off, vad gör man då. Jo man ändrar på träningsupplägget. Varför i hela helvete då?
Dom säger säkert något med att man tränar för "framtiden". Jag hade hellre sett att man tränat som vanligt och kört 1-2 träningsmatcher. Antingen mot j20 eller ett div1-gäng.
Nu har killarna blyben istället och Malmö ställer om så fort att ingen hänger med.
Kommentatorerna på viaplay är så sanslöst ickeneutrala i sina referat.
Varje mål DIF släppt in denna säsong har följs upp med en Oooooj Ooooj Oooj, helst då i falsett också
BRAAAAAAAAA
Allt slit bortkastat på en dryg period, jävla nötter.
Neej, till KS ska ni inte, vill inte skämmas nåt mer nu denna aids-säsong
Senast redigerad av Lee Harvey Oswald den 2013-02-11 19:59:24, redigerad totalt 1 gånger.
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan