android skrev:Det skulle vara trevligt om Rögle kunde slå aik idag. Då skiljer det sju poäng. I nästa omgång möter Rögle Växjö och aik möter LHC. Efter den omgången kan det skilja fyra poäng.
Inte dig man ska be om tips
Två överkörningar i denna omgång, jädra Elitserie
New blood joins this earth, and quickly he's subdued...
android skrev:Det skulle vara trevligt om Rögle kunde slå aik idag. Då skiljer det sju poäng. I nästa omgång möter Rögle Växjö och aik möter LHC. Efter den omgången kan det skilja fyra poäng.
Det var en förhoppning. Hade du bett om tips hade jag sagt 7-1 till gnaget.
Det var en förhoppning. Hade du bett om tips hade jag sagt 7-1 till gnaget.
Haha, sant.
New blood joins this earth, and quickly he's subdued...
Nej tack, aik vill man inte ha i KS. Det kommer vara nervöst och jämnt ändå. Vi behöver väl inte slänga in två derbyn på det. Efter KS så är väl derbyn typ det som känns mest som att det kan gå hur fan som helst i.
Inavlade bönder har ingen fantasi, det är fastslaget sen länge. Dom kommer inte direkt sluta heller, för dom kommer aldrig komma på någonting bättre själv.
Satan vad uppgivna Brynäs är, närmast apatiska. Det är många likheter mellan dom nu och oss ifjol, dom ska vara glada över att de började säsongen bra och att lagen bakom varit så dåliga.
Edin skrev:Satan vad uppgivna Brynäs är, närmast apatiska. Det är många likheter mellan dom nu och oss ifjol, dom ska vara glada över att de började säsongen bra och att lagen bakom varit så dåliga.
Och jag är rädd att Solna ska göra som dom har gjort två år irad nu och ta sista slutspelsplatsen i sista omgången. KOM IGEN BRYNÄS.
Så Skellefteå går från en headcoach och två assisterande tränare till tre huvudtränare med delat ansvar och en ansvarig general manager som också är sportchef. Ser ut som en väldigt otydlig ledarstruktur, precis det vi blev lidande av halva den här säsongen.