"Håkan Andersson ringde mig en kväll och frågade om jag var intresserad av en ung kille som förvisso var väldigt tunn men som tydligen skulle vara extremt, extremt spelskicklig. Hans namn var Pavel Datsyuk. Jag tackade nej."
- Niklas Wikegård
Snyggt försök men det går inte att O-jinxa en match.
Haha, you were saying?!
Skämt åsido. Förbannat viktiga poäng, stor prestation av laget och av Adam.
Jinxa jinxen.
Reideborn är grymt stabil. Dessutom är hela laget så vana vid Chets returpuckar i tid och otid så det är tätt som fan där bak när Adam står.
Målet som han släppte in är inte jättemycket att säga om, försvarsmiss och grismål men överlag är jag mindre orolig med Adam i mål än Chet (just på grund av returerna och våra backar).
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
Lee Harvey Oswald skrev:2 matcher i rad som vi i princip bara städar av i 3:e.
Har längtat ett tag efter en sån stabilitet
Skön..........................T!
Precis, något man ser nu när vi börjat vinna lite är att laget inte pinkar på sig i 3:e vid ledning... OK att vi kan släppa in en puck men de ser ju inte ut som rädda småflickor längre... Fruktansvärt skönt att se, nu börjar man ju tom våga tro på vinst innan matcherna... för 3 månader sen så förväntade man sig alltid torsk, oavsett vad vi mötte!
"Jag kan verkligen inte hitta en enda match där ett lag skjutit 29 skott i en period och gjort 0 mål." (detta över 33000 perioder).
Fan vad skitnödigt nervöst det blev...3 poäng som kostade en del, hoppas hoppas Chet och Holm repar sig under uppehållet nu. Wennberg var riktigt het och kul att se Ölve trampa på...still going strong. Men under avdelningen idiotutvisningar så har vi fortfarande mycket kvar att hämta, inte många lag som är så usla som IOK på PP så det kommer att straffa sig betydligt mer mot andra lag.