Lånet från Modo?Lee Harvey Oswald skrev:Åt båda håll upplever jag det som.SirDIFalot skrev:Som sagt. Hänger väl lite på vad man har för förväntningar.Mäklaren skrev:Men besviken, han är ju inte bättre? Vad har man för förväntningar på en snubbe som i princip enbart spelat häng-, fläng- och slängjuniorhockey förut?Norenfalk skrev:Är det bara jag som är besviken på Hari?
Förstår inte vad vi skulle med honom till.
Spelar hellre honom än Ljungh i alla fall. Hari har ju en förmåga av att lyckas vara inblandad i en hel del mål i alla fall.
Nu när vi har fler som bidrar och även producerar framåt skulle jag nog förespråka Ljung framför Ungraren.
Har klart lägre puls när Ljung är inne
IK Oskarshamn - Djurgårdens IF 3/2 2012
- minalman
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
IK Oskarshamn - Djurgårdens IF 3/2 2012
- Fucking moral! (Astrit Ajdarevic, Svensk Mästare 2019)
Re: IK Oskarshamn - Djurgårdens IF 3/2 2012
benkuken?BOMBOM BOUCHARD skrev:Det heter väl legcockie?SirDIFalot skrev:Jag vill förtydliga att jag vet att det inte heter thigh cookie...
- SirDIFalot
- Säsongskort: Ja
Ja, exakt.BOMBOM BOUCHARD skrev:Det heter väl legcockie?SirDIFalot skrev:Jag vill förtydliga att jag vet att det inte heter thigh cookie...
Expert.
- BOMBOM BOUCHARD
- Tipsmästare 2010/11
Tänkte väl det.SirDIFalot skrev:Ja, exakt.BOMBOM BOUCHARD skrev:Det heter väl legcockie?SirDIFalot skrev:Jag vill förtydliga att jag vet att det inte heter thigh cookie...
– Min erfarenhet är att alla lag som vinner en serie i bäst av sju förtjänar att gå vidare, säger Mattias Ekholm
Reisikakku heter det på finska i alla fall.
- BOMBOM BOUCHARD
- Tipsmästare 2010/11
Inte Penkaka?Kentta skrev:Reisikakku heter det på finska i alla fall.
– Min erfarenhet är att alla lag som vinner en serie i bäst av sju förtjänar att gå vidare, säger Mattias Ekholm
Holm spelar. Tack gode gud.
- diftobbe89
Snacka lite mer om Tomas Ros vettja, det är ju SÅÅÅ intressant att höra..
Allvarligt talat hur fan orkar vissa och vem fan bryr sig om honom
Allvarligt talat hur fan orkar vissa och vem fan bryr sig om honom

Spela fult
Skönt att det bara var en cookie på Holm i alla fall.
Avgå Jocke.
Är inte Charley Horse ett uttryck för att det kanske inte är så farligt, men att man inte vill chansa eller något i den stilen?
Eller att det känns värre än vad det är eller något åt det hållet?
Eller att det känns värre än vad det är eller något åt det hållet?
Holm lirar 3e perren, fått behandling för lårkaka. Ni som inte tittar på s24.
Vad händer om Adam skulle skada sig nu i början på 3:e? Slänga på lill-riddarn en Djurgårdströja?
Känns som Chet är 100% ok efter uppehållet, trots alla kakor o skit... Dessutom spikar ju Adam igen nu då han är IKO-Laban no1!
Skönt även att starta med PP, inte kanske för att vi gör mål utan mer för att det stoppar IKO att "tagga till och komma ut som ett nytt lag i 3:e"...
Skönt även att starta med PP, inte kanske för att vi gör mål utan mer för att det stoppar IKO att "tagga till och komma ut som ett nytt lag i 3:e"...
"Jag kan verkligen inte hitta en enda match där ett lag skjutit 29 skott i en period och gjort 0 mål." (detta över 33000 perioder).
Undrar jag också, om båda målvakterna går sönder, vad händer?Tibbe skrev:Vad händer om Adam skulle skada sig nu i början på 3:e? Slänga på lill-riddarn en Djurgårdströja?