IK Oskarshamn - Djurgårdens IF 3/2 2012
Re: IK Oskarshamn - Djurgårdens IF 3/2 2012
Sådär jaa, bäst när det gäller eller?
Ros bevisar återigen att han aldrig lirat bollsport. Skyller målet med Timmy men vi ser tydligt att han håller sin gubbe. Granath pressar puckhållaren och att det faktiskt är vårat kära Modo-lån, ungraren Hari som återigen visar brist på spelförståelse och tappar sin gubbe. Bänken måste vara nära för den där pinsamma centern. Varför liras inte Ljungh istället som åtminstone är lite lovande?
Ros bevisar återigen att han aldrig lirat bollsport. Skyller målet med Timmy men vi ser tydligt att han håller sin gubbe. Granath pressar puckhållaren och att det faktiskt är vårat kära Modo-lån, ungraren Hari som återigen visar brist på spelförståelse och tappar sin gubbe. Bänken måste vara nära för den där pinsamma centern. Varför liras inte Ljungh istället som åtminstone är lite lovande?
- Lee Harvey Oswald
Frågan är varför det är väntat.super djurgårn skrev:Tyvärr rätt väntat. Dock tror jag att vi arbetar bort IKO under 60 min
DIF har bara måstematcher kvar på schemat, hur fan kan man ge bort initiativet direkt genom att stå & titta på?
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
Alltså jag är riktigt orolig för det här. Återigen visar DIF att vi saknar all form av inre lugn. Riktigt pinsamt att vi som vanligt viker ner oss så fort det börjar lukta allvar. En playoff med detta gäng kommer bli en mardröm...
Jävlar så snyggt av Honken. Underbart!
Hahaha Honken gör alltid den där. Så snyggt!
Riktigt fint! Härligt jobbat grabbar!
Börja spela fysiskt nu så kör vi över Oskarshamn.
Börja spela fysiskt nu så kör vi över Oskarshamn.
- Mattias_87
- Medlem: Ja, ständig medlem
- Säsongskort: Ja
Sjukt vackert PP-mål, varenda IKO:are var ju på läktaren och letade efter korvståndet!
"Jag kan verkligen inte hitta en enda match där ett lag skjutit 29 skott i en period och gjort 0 mål." (detta över 33000 perioder).
IKO känns verkligen som ett mardrömslag. Små, speediga forwards som går rätt mot mål.
- BOMBOM BOUCHARD
- Tipsmästare 2010/11
- Medlem: Ja, vanlig medlem
De sköljer över oss. Hur kan vi vara så menlösa på bortaplan?
Vi glömmer positioner, passningar, skridskoåkning.
Kommer vi ur första med 1-1 får vi vara jävligt nöjda.
Vi glömmer positioner, passningar, skridskoåkning.
Kommer vi ur första med 1-1 får vi vara jävligt nöjda.
– Min erfarenhet är att alla lag som vinner en serie i bäst av sju förtjänar att gå vidare, säger Mattias Ekholm
- Lee Harvey Oswald
Skulle snarare säga att alla lag som åker mycket skridskor och checkar högt får alltid DIF att se ut som ett div.2 lag#87 skrev:IKO känns verkligen som ett mardrömslag. Små, speediga forwards som går rätt mot mål.
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
Härligt mål!
Men varför får Janos Hari spela? Förstår verkligen inte det. Totalt oduglig i egen zon och klumpig med pucken. Bättre att låta Ljungh lira som har kommit starkt på slutet.
Men varför får Janos Hari spela? Förstår verkligen inte det. Totalt oduglig i egen zon och klumpig med pucken. Bättre att låta Ljungh lira som har kommit starkt på slutet.
Vårt nuvarande lag skall vända skeppet.
Wennberg är ju sjukt svår att ta pucken från.. ingen en chans vi får behålla honom så länge till med alla äckliga NHL-ögon som spanar på han! 

"Jag kan verkligen inte hitta en enda match där ett lag skjutit 29 skott i en period och gjort 0 mål." (detta över 33000 perioder).
- BOMBOM BOUCHARD
- Tipsmästare 2010/11
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Blir väl upp till honom att avgöra. Behöver inte vara en nackdel att stanna ett år till.captcash skrev:Wennberg är ju sjukt svår att ta pucken från.. ingen en chans vi får behålla honom så länge till med alla äckliga NHL-ögon som spanar på han!
– Min erfarenhet är att alla lag som vinner en serie i bäst av sju förtjänar att gå vidare, säger Mattias Ekholm