Skadetråden
- -daniel-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Re: Skadetråden
Linkan:
Hade kunnat spela idag, men eftersom han haft någon form av blödning i ena ljumsken så får det vila ut. Således var det knappast någon lårkaka (oväntat). Förväntas vara tillbaka efter uppehållet.
Fimpen:
På bättringsvägen, vad nu det betyder.
Någon som hörde samma sak? Fick det berättat av en bänkgranne som påstod Challe hade nämnt saken innan match.
Hade kunnat spela idag, men eftersom han haft någon form av blödning i ena ljumsken så får det vila ut. Således var det knappast någon lårkaka (oväntat). Förväntas vara tillbaka efter uppehållet.
Fimpen:
Någon som hörde samma sak? Fick det berättat av en bänkgranne som påstod Challe hade nämnt saken innan match.
- DIF_Soldier
Linkan är ju vår tänka Point-a-game player, något vi behöver. Vem kliver annars fram? Johner?-daniel- skrev:Linkan:
Fimpen:
Alla lag som vinner har en ledande spelare i alla tre lagdelar.
Linkan behövs i form. Timmy behövs i form. Chet behövs i form. Först då kan vi greja detta.
Säg den glädje som varar
- SirDIFalot
Så länge vi har Otto, Åberg, Wennberg, Ölvestad, Kalus, Johner, Sörensen, Guter och Hari att leka med bland Topp 9 så är jag inte så ser jag det inte som så viktigt att få tillbaka Linkan. Alla i forwardsbesättningen drar sitt strå till stacken. Sedan en bra fjärdeline med Tim-Honken-Hank.DIF_Soldier skrev:Linkan är ju vår tänka Point-a-game player, något vi behöver. Vem kliver annars fram? Johner?-daniel- skrev:Linkan:
Fimpen:
Alla lag som vinner har en ledande spelare i alla tre lagdelar.
Linkan behövs i form. Timmy behövs i form. Chet behövs i form. Först då kan vi greja detta.
Tycker nästan bara det blir strul när Linkan är med och ska utgå efter en period så vi måste ändra om i kedjorna och ha oss hela tiden. Tyvärr.
Det gäller verkligen att Chet prickar formen när det smäller dock. Återstår att se om han är en "bäst när det gäller"-målvakt.
Precis som med Wesslau ifjol så spelar det ju ingen roll hur bra grundserie man gör om man viker ner sig när det drar ihop sig sen.
Expert.
- -daniel-
Vi behöver verkligen Linkan i PP, speciellt i en eventuell KS när läpparna kommer dallra på våra ynglingar...
Skadetråden
Fimpens diskbråck i nacken var dag till dag, men de vill ge han en så lång och lugn rehabilitering som möjligt. Fimpen själv vill spela men eftersom han tappar kraften i ena armen när bråcket slår till är det inte helt bra. Typ detta sa Challe på hovets hörna-daniel- skrev:Linkan:
Fimpen:

New blood joins this earth, and quickly he's subdued...
Någon som kan förklara vad en lårkaka innebär?
Jag tänker på Chet då såklart. Hoppas Hoppas han blir bra fort!
http://sv.wikipedia.org/wiki/L%C3%A5rkakalaxen skrev:Någon som kan förklara vad en lårkaka innebär?
Shit där står det att det är 1-2 månaders läketid. Vore ju helt sjukt om Chet blir borta nu. Adam är grym och kan säkert visa att han kan konkurrera om förstaspaden på allvar men Chet har varit fantastisk. Skulle vara trevligt att ha båda till slutspurten nu.Sjöwall skrev:http://sv.wikipedia.org/wiki/L%C3%A5rkakalaxen skrev:Någon som kan förklara vad en lårkaka innebär?
- Jimmy Peterson
- Medlem: Ja, ständig medlem
- Kontakt:
Ingen fara som det verkar. Chet trodde att han skulle missa ett par tre träningar som mest.laxen skrev:Shit där står det att det är 1-2 månaders läketid. Vore ju helt sjukt om Chet blir borta nu. Adam är grym och kan säkert visa att han kan konkurrera om förstaspaden på allvar men Chet har varit fantastisk. Skulle vara trevligt att ha båda till slutspurten nu.Sjöwall skrev:http://sv.wikipedia.org/wiki/L%C3%A5rkakalaxen skrev:Någon som kan förklara vad en lårkaka innebär?
Underbart att höra. Det var bra nyheter. Tack för infon.Jimmy Peterson skrev:
Ingen fara som det verkar. Chet trodde att han skulle missa ett par tre träningar som mest.
- -daniel-
Vore väldigt intressant med en intervju med Läkar-Gustafsson om skadesituationen i laget (tänker främst på Linkan, men även Fimpen och naturligtvis nu senast Chet). Eller är det för känsligt?Jimmy Peterson skrev:Ingen fara som det verkar. Chet trodde att han skulle missa ett par tre träningar som mest.laxen skrev:Shit där står det att det är 1-2 månaders läketid. Vore ju helt sjukt om Chet blir borta nu. Adam är grym och kan säkert visa att han kan konkurrera om förstaspaden på allvar men Chet har varit fantastisk. Skulle vara trevligt att ha båda till slutspurten nu.Sjöwall skrev:http://sv.wikipedia.org/wiki/L%C3%A5rkakalaxen skrev:Någon som kan förklara vad en lårkaka innebär?
Jag vill mest veta mer om Åbergs tand.-daniel- skrev:Vore väldigt intressant med en intervju med Läkar-Gustafsson om skadesituationen i laget (tänker främst på Linkan, men även Fimpen och naturligtvis nu senast Chet). Eller är det för känsligt?Jimmy Peterson skrev:Ingen fara som det verkar. Chet trodde att han skulle missa ett par tre träningar som mest.laxen skrev:Shit där står det att det är 1-2 månaders läketid. Vore ju helt sjukt om Chet blir borta nu. Adam är grym och kan säkert visa att han kan konkurrera om förstaspaden på allvar men Chet har varit fantastisk. Skulle vara trevligt att ha båda till slutspurten nu.Sjöwall skrev:http://sv.wikipedia.org/wiki/L%C3%A5rkakalaxen skrev:Någon som kan förklara vad en lårkaka innebär?
Född till sportchef.
- -daniel-
Delen som försvann eller den del som är kvar?android skrev: Jag vill mest veta mer om Åbergs tand.
-daniel- skrev:Delen som försvann eller den del som är kvar?android skrev: Jag vill mest veta mer om Åbergs tand.
Är det en tia i glaset från tandfen, du är ute efter?

There is no I in TEAM!!!!
- AdamPickard
Har man inte tandskydd? Hur isåfall kan man lyckas få en tand avslagen?