Djurgårdens IF - Mora IK, 1/2 2013
- SirDIFalot
- Säsongskort: Ja
Re: Djurgårdens IF - Mora IK, 2/1 2013
Hur fan kan det ta så lång tid att godkänna ett sånt där solklart mål?
Expert.
Den vinkeln på skridskon gillar inte Wener.
Jag har svårt för Djurgårdens jävla klocka (måljingeln ”klockan slår, klockan slår...”), den har satt sig i mitt huvud och ekar fortfarande.
Fredrik Söderström, Tränare Oskarshamn
Fredrik Söderström, Tränare Oskarshamn
Hahah Wener kokar inombords.Marre Greenleaf skrev:Det gäller att stå rätt med skridskorna.
Djurgårdens IF - Mora IK, 2/1 2013
Måste kolla så att det var rätt vinkelSirDIFalot skrev:Hur fan kan det ta så lång tid att godkänna ett sånt där solklart mål?
- Caeruleus_Sancti
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Sv: Djurgårdens IF - Mora IK, 2/1 2013
Kul med lite oförtjänt mål, slarva inte bort detta nu...! Kul för guter dock
Skickat med min HTC Sensation via Tapatalk 2.

Skickat med min HTC Sensation via Tapatalk 2.

Djurgårdsbonde? Res med Järnkaminerna - Sektion Syd!
Brandman och sjv.instruktör, och djurgårn tills jag dör.
DIFGrafik.se - ditt vattenhål för Djurgårdsgrafik.
- Lee Harvey Oswald
Mora har sedan NHL drog igång fått spö mot i princip allt som åker i ett par skridskor, men mot DIF ser man inte helt otippat ut som ett topplag igen.
Vi backar & backar & backar, 5min i starten av bägge perioderna är vi starka, resten har Mora styrt
4-2 i nuläget är en hyfsat bra utdelning
Vi backar & backar & backar, 5min i starten av bägge perioderna är vi starka, resten har Mora styrt
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
- SirDIFalot
- Säsongskort: Ja
Har du tyckt att Djurgården varit det bättre laget och förtjänat ledningen i en enda match i år?Lee Harvey Oswald skrev:Mora har sedan NHL drog igång fått spö mot i princip allt som åker i ett par skridskor, men mot DIF ser man inte helt otippat ut som ett topplag igen.
Expert.
Jari bänkad som det verkar.
Kul att Sörensen får näta igen!
Kul att Sörensen får näta igen!
Vårt nuvarande lag skall vända skeppet.
-
- Medlem: Ja, ständig medlem
Vår match, inge snack om saken.
Första målet var ett tur mål. Det andra en bjudning.
Backarna kladdar med pucken lite men när forwards lägger i en högre växel så blir det mål.
Första målet var ett tur mål. Det andra en bjudning.
Backarna kladdar med pucken lite men när forwards lägger i en högre växel så blir det mål.
Sv: Djurgårdens IF - Mora IK, 2/1 2013
Jag tycker vi är bra men ibland är vi inte bra. Mm.
Vi har ett Janus-syndrom här. Ena stunden är vi iskalla och gör allt rätt. Andra stunden är vi ett stressat och slarvigt lag. Märkligt men det är mentalt.
Vi har ett Janus-syndrom här. Ena stunden är vi iskalla och gör allt rätt. Andra stunden är vi ett stressat och slarvigt lag. Märkligt men det är mentalt.
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
- Lee Harvey Oswald
Ehhh, måste gräva djupt på den...SirDIFalot skrev:Har du tyckt att Djurgården varit det bättre laget och förtjänat ledningen i en enda match i år?Lee Harvey Oswald skrev:Mora har sedan NHL drog igång fått spö mot i princip allt som åker i ett par skridskor, men mot DIF ser man inte helt otippat ut som ett topplag igen.
Kanske i 10 matcher, bara baserat på hur spelet sett ut alltså
Edit/ kan tillägga att vi kanske bara vunnit 5 av de 10 matcherna

Senast redigerad av Lee Harvey Oswald den 2013-02-01 20:36:40, redigerad totalt 1 gånger.
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
Japp, det var Hari som stod för bjudningen. Av reprisen att döma.
Tycker Gasper ska lägga ner sin "hockeykarriär" och bli husa hos sin bror, bättre än så är han inte.
Går vi upp till Elitserien kommer LHO gnälla på att det är orättvist och att vi inte förtjänar det.. Ärligt talat, hur står du ut att vara så bitter match efter match?
Losing all hope was freedom.
Nu vet både du och jag vem som gör 3 mål i sista perioden.. Tack för den.crike skrev:Tycker Gasper ska lägga ner sin "hockeykarriär" och bli husa hos sin bror, bättre än så är han inte.