Djurgårdens IF - Mora IK, 1/2 2013
Re: Djurgårdens IF - Mora IK, 2/1 2013
Backsidan ser ruskigt bra ut måste jag säga. Om vi nu spelar enligt följande, som det verkar:
Pettersson-Granath
Holm-Lidström
Gustafsson-Arnesson
Mycket, mycket nöjd med den uppställningen.
Pettersson-Granath
Holm-Lidström
Gustafsson-Arnesson
Vårt nuvarande lag skall vända skeppet.
- SirDIFalot
- Säsongskort: Ja
Vad hände med "allsvenskans i SÄRKLASS sämsta backsida" ?Mäklaren skrev:Backsidan ser ruskigt bra ut måste jag säga. Om vi nu spelar enligt följande, som det verkar:
Pettersson-Granath
Holm-Lidström
Gustafsson-Arnesson

--
Givetvis handlar Kalus som 13:e forward om att han varit skadad. Vi kommer säkert se honom därute en hel del. Uppställningen här brukar sällan vara helt korrekt.
Expert.
Exakt, enda anledning är för att han har varit skadad. Kommer få speltid.SirDIFalot skrev:Vad hände med "allsvenskans i SÄRKLASS sämsta backsida" ?Mäklaren skrev:Backsidan ser ruskigt bra ut måste jag säga. Om vi nu spelar enligt följande, som det verkar:
Pettersson-Granath
Holm-Lidström
Gustafsson-Arnesson
--
Givetvis handlar Kalus som 13:e forward om att han varit skadad. Vi kommer säkert se honom därute en hel del. Uppställningen här brukar sällan vara helt korrekt.
Tim är placerad där för han förtjänar en mer kreativ omgivning.kaminor skrev:Ser ju ut som Mäklarens med undantag för bytet Jimmie-Tim.Kall-El skrev:Borde inte Kalus gå med Johner istället för Ölvestad. Tycker det räcker med att kolla på poängproduktionen spelarna emellan.
Åberg - otto - Wennber
Kalus - Johner - Sörensen
Tim - Hari - Guter
Ölvestad - Honken - Hank
Så hade i alla fall jag formerat laget.
Ljungh som första reserv kanske skall tilläggas
Din tredjelina ser för tunn/lätt ut. Jimmie och Tim bör byta plats enligt mig.
Ölvestad gör inte direkt mycket poäng och bör därför hamna i en ren checking lina.
Vad hände med att du hade ''gett upp säsongen'' efter sisådär 15 omgångar?SirDIFalot skrev:Vad hände med "allsvenskans i SÄRKLASS sämsta backsida" ?Mäklaren skrev:Backsidan ser ruskigt bra ut måste jag säga. Om vi nu spelar enligt följande, som det verkar:
Pettersson-Granath
Holm-Lidström
Gustafsson-Arnesson
--

Som det har utvecklat sig under säsongen så är jag mycket nöjd med nuvarande topp sex på backsidan.
Vårt nuvarande lag skall vända skeppet.
Kall-El skrev:Tim är placerad där för han förtjänar en mer kreativ omgivning.kaminor skrev:Ser ju ut som Mäklarens med undantag för bytet Jimmie-Tim.Kall-El skrev:Borde inte Kalus gå med Johner istället för Ölvestad. Tycker det räcker med att kolla på poängproduktionen spelarna emellan.
Åberg - otto - Wennber
Kalus - Johner - Sörensen
Tim - Hari - Guter
Ölvestad - Honken - Hank
Så hade i alla fall jag formerat laget.
Ljungh som första reserv kanske skall tilläggas
Din tredjelina ser för tunn/lätt ut. Jimmie och Tim bör byta plats enligt mig.
Ölvestad gör inte direkt mycket poäng och bör därför hamna i en ren checking lina.
Han ska absolut INTE spela i en ren checking lina, han gör så mycket mer än bara poäng, konstigt att du inte förstår det. Honken & Tank är inte direkt några spelare för en checking lina. Tim har inte gjort sig "förtjänt" att spela i en bättre lina. Tim - Hari-Guter, då skulle det bli cirkus i den defensiva zonen...
Nu mot Hovet!
Senast redigerad av Caveman den 2013-02-01 17:17:13, redigerad totalt 1 gånger.
- BOMBOM BOUCHARD
- Tipsmästare 2010/11
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Endast Linkan frånvarande.
Formen sägs vara god.
Allt talar för seger.
Då vet man att det blir krampaktigt och till synes uppgivet spel.
3-5, trots att vi får med oss ännu ett felvinklat skridskomål.
Formen sägs vara god.
Allt talar för seger.
– Min erfarenhet är att alla lag som vinner en serie i bäst av sju förtjänar att gå vidare, säger Mattias Ekholm
Ah, hoppas Hank har tränat skridskovinklingen.
Djurgårdens IF - Mora IK, 2/1 2013
7-1 vinst vi kan inte vara sämre än gnhiet! Mot hovet!!
Vi är bara på besök i Allsvenskan och som den goda gäst vi är stannar vi inte längre än nödvändigt - Aggie_66
- diftobbe89
Mora är ingenting, speciellt inte på hovet utan Kopitar och Ryan.
Ställer vi bara skridskorna rätt och jobbar stenhårt så ska inte Mora bli en svår nöt att knäcka, kan bli en bra Fredag.
6-1
Åhh en sådan härlig dag!
Ställer vi bara skridskorna rätt och jobbar stenhårt så ska inte Mora bli en svår nöt att knäcka, kan bli en bra Fredag.
6-1
Åhh en sådan härlig dag!
Spela fult
Fimpen ocksåBOMBOM BOUCHARD skrev:Endast Linkan frånvarande.
Formen sägs vara god.
Allt talar för seger.

- minalman
- Säsongskort: Ja
Djurgårdens IF - Mora IK, 2/1 2013
Bänkar mig för fredagsunderhållningen på Hovet. Vill se både "På Spåret" och "Gladiatorerna"!
- Fucking moral! (Astrit Ajdarevic, Svensk Mästare 2019)
Verkar som att Mustukovs startar i Mora. Bådar gott för oss med tanke hur jävla kass han var på uppvärmningen.
Gott att Vikstrand har förstått vad som väntar."det går för snabbt för oss där ute".jag hoppas han får rätt:)
Pierre Schilken dömer...hur många suspekta domslut kommer han stå för idag, tro?