Frågetråden

Här diskuteras allt om Djurgården Hockey.
Skriv svar
Användarvisningsbild
JohanPez
Medlem: Ja, vanlig medlem
Säsongskort: Ja

Frågetråden

Inlägg av JohanPez »

-daniel- skrev:
JohanPez skrev: Kan det här vara forumets första subtila kärleksförklaring? :)
:oops:

Akta dig, Guter kanske läser här inne!
Förlåt, visste inte att han paxat Sensei. Paxar man fortfarande förresten?

Ja, det är fortfarande OK att paxa. //MOD.
Användarvisningsbild
-daniel-

Re: Frågetråden

Inlägg av -daniel- »

JohanPez skrev:
-daniel- skrev:

Fan va moderatorn-Magnutz skulle vara fin och skriva i blått; var det en slags homage till coach sensei's republikanistiska åsikter? Har du möjligtvis också paxat sensei..?
Magnutz

Inlägg av Magnutz »

-daniel- skrev:
JohanPez skrev:
-daniel- skrev:

Fan va moderatorn-Magnutz skulle vara fin och skriva i blått; var det en slags homage till coach sensei's republikanistiska åsikter? Har du möjligtvis också paxat sensei..?
Ja, sensei is my precious. :oops:
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
Användarvisningsbild
JohanPez

Frågetråden

Inlägg av JohanPez »

Bara ingen glömmer att råttkryssaren Thorvaldsson är min.
Användarvisningsbild
-daniel-

Inlägg av -daniel- »

JohanPez skrev:Bara ingen glömmer att råttkryssaren Thorvaldsson är min.
Ok, men Janne Huokko då?
Användarvisningsbild
JohanPez

Frågetråden

Inlägg av JohanPez »

-daniel- skrev:
JohanPez skrev:Bara ingen glömmer att råttkryssaren Thorvaldsson är min.
Ok, men Janne Huokko då?
Vi får avvakta, tant Apelsin i centerpartiet jobbar på det.
Användarvisningsbild
-daniel-

Inlägg av -daniel- »

Haha den här tråden har spårat fullständigt...
Användarvisningsbild
JohanPez

Frågetråden

Inlägg av JohanPez »

-daniel- skrev:Haha den här tråden har spårat fullständigt...
Och det är underbart :)
Användarvisningsbild
JohanPez

Frågetråden

Inlägg av JohanPez »

På tal om att paxa, så här kan det gå när man är i väg och jobbar och kommer hem till kylen.
Sabla patrask!

Bild
Användarvisningsbild
Henke95

Inlägg av Henke95 »

Var hittar man tillförlitlig och uppdaterad statistik på hemmapubliksnitten i HA?
Victory is sweetest when you've known defeat.
Användarvisningsbild

Inlägg av #87 »

Henke95 skrev:Var hittar man tillförlitlig och uppdaterad statistik på hemmapubliksnitten i HA?
http://stats.swehockey.se/Teams/Statist ... dance/3005 borde funka!
Användarvisningsbild
Henke95

Inlägg av Henke95 »

#87 skrev:
Henke95 skrev:Var hittar man tillförlitlig och uppdaterad statistik på hemmapubliksnitten i HA?
http://stats.swehockey.se/Teams/Statist ... dance/3005 borde funka!
Tackar! :D
Victory is sweetest when you've known defeat.
Calle
Medlem: Ja, ständig medlem

Höjdpunkter från Hockeyallsvenskans matcher

Inlägg av Calle »

Ibland missar man en DIF-match vilket aldrig är kul. Det första man då gör efteråt är ju att kolla matchsammandraget. Men vad erbjuds man som lag i hockeyallsvenskan idag?

Det enda som finns idag är Hockeyallsvenskan play vilket kanske är bättre än ingenting, men herregud - någon borde väl kunna göra ett lite mer kvalitativt och gediget sammandrag med åtminstone repriser på målen? Jämför med Elitserien Play eller allra helst - NHL Highlights på nhl.com. Där finns alltid ett ordentligt och refererat sammandrag (i HD) så man förstår matchbild och allting. De har även "veckans höjdpunkt" och liknande.

Med tanke på nivån och popularitet i Allsvenskan borde det väl kunna göras liknande sammandrag även för "våra" matcher? Personligen skulle jag uppskatta det även efter matcher jag sett (som DIF vunnit...).

Idag är det ju en hobbykamera som verkar komma från tidigt 80-tal som filmat våra matcher och som absolut inte visar mer än nödvändigt (målen). Begriper naturligtvis att ngn måste göra arbetet också - men det är därför jag undrar; Någon som känner sig manad - eller känner ngn från Hockeyligan som kan engagera sig? Skulle gärna vara behjälplig om jag visste hur man gjorde.

Förhoppningsvis gäller ju detta bara ett tjugotal matcher till, men ändå..
brsk

Re: Höjdpunkter från Hockeyallsvenskans matcher

Inlägg av brsk »

Calle skrev:Ibland missar man en DIF-match vilket aldrig är kul. Det första man då gör efteråt är ju att kolla matchsammandraget. Men vad erbjuds man som lag i hockeyallsvenskan idag?

Det enda som finns idag är Hockeyallsvenskan play vilket kanske är bättre än ingenting, men herregud - någon borde väl kunna göra ett lite mer kvalitativt och gediget sammandrag med åtminstone repriser på målen? Jämför med Elitserien Play eller allra helst - NHL Highlights på nhl.com. Där finns alltid ett ordentligt och refererat sammandrag (i HD) så man förstår matchbild och allting. De har även "veckans höjdpunkt" och liknande.

Med tanke på nivån och popularitet i Allsvenskan borde det väl kunna göras liknande sammandrag även för "våra" matcher? Personligen skulle jag uppskatta det även efter matcher jag sett (som DIF vunnit...).

Idag är det ju en hobbykamera som verkar komma från tidigt 80-tal som filmat våra matcher och som absolut inte visar mer än nödvändigt (målen). Begriper naturligtvis att ngn måste göra arbetet också - men det är därför jag undrar; Någon som känner sig manad - eller känner ngn från Hockeyligan som kan engagera sig? Skulle gärna vara behjälplig om jag visste hur man gjorde.

viasatsport.se
Calle
Medlem: Ja, ständig medlem

Re: Höjdpunkter från Hockeyallsvenskans matcher

Inlägg av Calle »

brsk skrev:
Calle skrev:Ibland missar man en DIF-match vilket aldrig är kul. Det första man då gör efteråt är ju att kolla matchsammandraget. Men vad erbjuds man som lag i hockeyallsvenskan idag?

viasatsport.se
Tack, de har bra referat - absolut! Men bara för matcherna de själva sänder. Dessutom går det inte att se "tidigare" matcher. Söker lite mer en helhetslösning! Skulle gärna se ett OK referat från Oskarshamn-matchen igår t.ex. Kanske Viasat skulle ta över S24..? Vägrar betala 129 spänn i månaden för S24's sändningar. Helt fel pris!
Skriv svar