kanske tippat med hjärtat men försökt hålla det schysst
Jaa, eller utan hjärna, men det kanske är samma sak?
Så.... DIF vinner alltså 10 matcher i rad bara för att man måste, vilken vacker värld det vore att leva i
Näh, vi kommer torska minst en gång hemma & en gång borta på dessa 10 matcher.
Tror iofs att Bik kommer tappa ännu fler poäng för dom ser slitna ut för tillfället.
Men det spelar mindre roll eftersom det i praktiken skiljer 8p (målskillnad)
Vi hade en sista chans igår att få kontakt, efter 2 spelade perioder skiljde det 3p
värst vad otrevliga vi var då...vaknat på fel sida eller du bara sån som person?
joo kanske lite önsketänkande men alla vinster var iaf inte 3 points;)
Haha, sorry.
Inget illa menat mot dig (såg nu efteråt att det såg lite tokigt ut )
Hoppas givetvis du får rätt i din spådom, men det känns som lite väl många "om & men" för att det skulle kunna få den utgången.
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
kanske tippat med hjärtat men försökt hålla det schysst
Jaa, eller utan hjärna, men det kanske är samma sak?
Så.... DIF vinner alltså 10 matcher i rad bara för att man måste, vilken vacker värld det vore att leva i
Näh, vi kommer torska minst en gång hemma & en gång borta på dessa 10 matcher.
Tror iofs att Bik kommer tappa ännu fler poäng för dom ser slitna ut för tillfället.
Men det spelar mindre roll eftersom det i praktiken skiljer 8p (målskillnad)
Vi hade en sista chans igår att få kontakt, efter 2 spelade perioder skiljde det 3p
värst vad otrevliga vi var då...vaknat på fel sida eller du bara sån som person?
joo kanske lite önsketänkande men alla vinster var iaf inte 3 points;)
Haha, sorry.
Inget illa menat mot dig (såg nu efteråt att det såg lite tokigt ut )
Hoppas givetvis du får rätt i din spådom, men det känns som lite väl många "om & men" för att det skulle kunna få den utgången.
lugners:)
joo vore ju nice om den gick in men å andra sidan så gick ju Rögle hela vägen i fjol via förkvalet så "hålla ångan uppe" och spela måstematcher på en gång kanske inte är så dumt heller
joo vore ju nice om den gick in men å andra sidan så gick ju Rögle hela vägen i fjol via förkvalet så "hålla ångan uppe" och spela måstematcher på en gång kanske inte är så dumt heller
Har i mina ljusaste stunder (jo, blir blir ljust där inne nån gång ibland) resonerat i samma tankebanor.
Men det som talar emot frekvent matchande är ju skaderisken, drar vi på oss skador på nyckelspelare så är vi totalt stekta i en kvalserie.
Tror dessutom att fördelen av att vara igång i "matchpuls" har du kanske i de 2 första omgångarna, seden kan det snarare övergå i både psykisk & fysisk utmattning.
Som någon vis person här inne påpekat tidigare så var rögles "åshöjden-saga" förra året ett stort undantag.
Innan dess var det väl Vilda Väsby 1987
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
jo hur man än vrider och vänder på det så blir det otroligt svårt...hoppas zabel och grabbarna på något sätt kan lyfta den mentala bördan (V I M Å S T E U P P) och våga SPELA. Känner dom tyngden av allvaret så blir sannolikt spelet och poängen lidande...
Har i mina ljusaste stunder (jo, blir blir ljust där inne nån gång ibland) resonerat i samma tankebanor.
Men det som talar emot frekvent matchande är ju skaderisken, drar vi på oss skador på nyckelspelare så är vi totalt stekta i en kvalserie.
Tror dessutom att fördelen av att vara igång i "matchpuls" har du kanske i de 2 första omgångarna, seden kan det snarare övergå i både psykisk & fysisk utmattning.
Som någon vis person här inne påpekat tidigare så var rögles "åshöjden-saga" förra året ett stort undantag.
Innan dess var det väl Vilda Väsby 1987
Både Växjö och AIKs avancemang innan dess var skrällar av om inte bibliska så av Äshöjdska format...
Har totalt missat att BIK Karlskogas kanske viktigaste spelare (åtminstone många fans favorit om man läser runt på nätet) Kristofer Näslund skadade nyckelbenet igår mot Almtuna, kan bli borta en längre tid.
Man skall absolut inte bli glad av andra lags skador, känns rätt "bonde" över det beteendet, men i den prekära situation vi är i kan detta kanske öka på chansen för oss? Två av lagets viktigaste spelare borta, nu när serien går in i en kritisk fas. Mumma.
-daniel- skrev:Har totalt missat att BIK Karlskogas kanske viktigaste spelare (åtminstone många fans favorit om man läser runt på nätet) Kristofer Näslund skadade nyckelbenet igår mot Almtuna, kan bli borta en längre tid.
Man skall absolut inte bli glad av andra lags skador, känns rätt "bonde" över det beteendet, men i den prekära situation vi är i kan detta kanske öka på chansen för oss? Två av lagets viktigaste spelare borta, nu när serien går in i en kritisk fas. Mumma.
Ludde Blomstrand som tacklade sönder honom. Axel ur led och befarad fraktur. Varför lånade vi inte ut Ludde istället för att släppa honom... Sjukt vilken maskin han blivit i Almtuna. 20 matcher, 11 mål och 3 assists dessutom.
Haha, jag tar inte åt mig. Är inte en bonde bara för att jag bor i en mindre ort
Stockholmare (läs storstäder) ser gärna sig själva som en överklass. Patetiskt, helt enkelt.
Det finns ingen större Djurgårdare än Marcus Nilson - Wikegård
Godnoken skrev:Haha, jag tar inte åt mig. Är inte en bonde bara för att jag bor i en mindre ort
Stockholmare (läs storstäder) ser gärna sig själva som en överklass. Patetiskt, helt enkelt.
Om du läst någon av mina tidigare poster i ämnet så har jag enligt mitt sätt att se det förklarat bonde som en term som kan passa in på folk som bor i storstan likväl som i en lada på landsbygden. Har med beteende att göra, inte om geografisk placering.
-daniel- skrev:Har totalt missat att BIK Karlskogas kanske viktigaste spelare (åtminstone många fans favorit om man läser runt på nätet) Kristofer Näslund skadade nyckelbenet igår mot Almtuna, kan bli borta en längre tid.
Ludde Blomstrand som tacklade sönder honom. Axel ur led och befarad fraktur. Varför lånade vi inte ut Ludde istället för att släppa honom... Sjukt vilken maskin han blivit i Almtuna. 20 matcher, 11 mål och 3 assists dessutom.
De som har läst mina inlägg (förutom Daniel och Brynäs sportchef) vet att jag har frågat mig samma sak också. Dåligt, dumt, ja kalla det vad du vill. Istället tar vi in Guter..