Haha, känns igen....Alexander skrev:Blev inte imponerad av matchen idag kan jag säga, alla såg otroligt trötta, rädda och sega ut.
DIF Fotboll
DIF Fotboll
Re: DIF Fotboll
Ah, det var ironi alltså, det är lättare att skriva ironiskt än att förstå det i skriven formSirDIFalot skrev:Det där med ironi på internet går sällan fram alltså.Isabo skrev:Är det så hemskt? Han gjorde ju inte någon lysande insats vad jag kan minnas. Annars hade vi inte skaffat Höie...

- Caeruleus_Sancti
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Känns ju sådär att öppna med två 1-1 matcher, hemsk flashback från förra säsongen..

Djurgårdsbonde? Res med Järnkaminerna - Sektion Syd!
Brandman och sjv.instruktör, och djurgårn tills jag dör.
DIFGrafik.se - ditt vattenhål för Djurgårdsgrafik.
Sett 10 minuter av DIF - Gefle. Amartey har börjat stabilt, Höie har haft problem med byxorna, Solignac har några fina löpinngar och Adde har hängt in 1-0. Ser nice ut!
DIF Fotboll
Ursäkta, missade matchen - vi bygger om.. Hur såg Arvidsson ut?
Arvidsson är vänsterbacken vi har saknat sen Dorsin och stenmans tid. Efter Amartey var han nog dagens utropp enligt mig. Spelade enkelt och var delaktig offensivt som defensivt.JohanPez skrev:Ursäkta, missade matchen - vi bygger om.. Hur såg Arvidsson ut?
- SirDIFalot
- Säsongskort: Ja
Enkelt rundad defensivt. Fin passningsfot dock.JohanPez skrev:Ursäkta, missade matchen - vi bygger om.. Hur såg Arvidsson ut?
Expert.
DIF Fotboll
Sjölund nu klar för Åtvidaberg, ger oss möjligheten att tacka av honom.
2014-04-07, vad hände?
En avtackning han verkligen förtjänar! kommer kännas så konstigt att gå in i en säsong utan Daja på mitten, och verkligen konstigt att ha honom som motståndareJepe skrev:Sjölund nu klar för Åtvidaberg, ger oss möjligheten att tacka av honom.
Kommer inträde kosta till Stadshagenmatchen på fredag?
- minalman
DIF Fotboll
Vore festligt om Sjölund gör en sån där bajengrej och springer ärevarv runt plan efter vi har hyllat honom och spöat åtvid!Jepe skrev:Sjölund nu klar för Åtvidaberg, ger oss möjligheten att tacka av honom.
- Fucking moral! (Astrit Ajdarevic, Svensk Mästare 2019)
- minalman
DIF Fotboll
Jaha, så har man bokat semesterresan för att inte missa första matchen på Tele2. Och så flyttar de matchen till mitt under min resa. Så dj-la typiskt.... Det var bättre på Sjölunds tid.
- Fucking moral! (Astrit Ajdarevic, Svensk Mästare 2019)
Närmre 7 000 säsongskort sålda. Riktigt bra!
minalman skrev:Jaha, så har man bokat semesterresan för att inte missa första matchen på Tele2. Och så flyttar de matchen till mitt under min resa. Så dj-la typiskt.... Det var bättre på Sjölunds tid.
Jäklar vad surt

- Daniel08
- Medlem: Ja, ständig medlem
http://www.svenskafans.com/fotboll/ica- ... 69554.aspx
Inget sponsoravtal med ICA... Prioritet Finans nästa?
Inget sponsoravtal med ICA... Prioritet Finans nästa?
Ständig medlem säsongen DIF åkte ner i allsvenskan.