Södertälje SK - Djurgårdens IF 29/1 2012
Re: Södertälje SK - Djurgårdens IF 29/1 2012
Vad i hela jävla friden hände där?! Huva.
- Jim Morrison
Hahhahahahahahahh Timmy Pettersson
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
BRA JOBBAT HOLM!!!
Pettersson utvisad. Vilken överraskning...
Såg du vad han gjorde i momentet precis innan?Axel_K skrev:BRA JOBBAT HOLM!!!
- minalman
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Södertälje SK - Djurgårdens IF 29/1 2012
Tack för att ni värmer upp Chet, tälje!
- Fucking moral! (Astrit Ajdarevic, Svensk Mästare 2019)
Jag kollade bort när det såg ofarligt ut, kollade tillbaka när jag hörde att det började hända något. Var det Pettersson eller Holm som tappade pucken?Janzoo skrev:Såg du vad han gjorde i momentet precis innan?Axel_K skrev:BRA JOBBAT HOLM!!!
I vilket fall, det jag såg av Holm (när han stod vid målet) var bra. Vad gjorde han?
Det räcker med uppvärmning nu!minalman skrev:Tack för att ni värmer upp Chet, tälje!
Är det Håkan Juholt som skrapar isen i Axa? Hans karriär har ju verkligen varit på nedgång...
För övrigt anser jag att Solna bör förgöras.
- Jim Morrison
Guter ser rapp ut.
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
Får inte tappa puck eller dra på oss onödiga utvisningar.
Undviks detta har vi god chans till 3 pinnar för offensivt känns vi rätt intressanta.
Undviks detta har vi god chans till 3 pinnar för offensivt känns vi rätt intressanta.
Han var på och räddade oss från ett mål i baken, precis som Holm.Axel_K skrev:Jag kollade bort när det såg ofarligt ut, kollade tillbaka när jag hörde att det började hända något. Var det Pettersson eller Holm som tappade pucken?Janzoo skrev:Såg du vad han gjorde i momentet precis innan?Axel_K skrev:BRA JOBBAT HOLM!!!
I vilket fall, det jag såg av Holm (när han stod vid målet) var bra. Vad gjorde han?
- Lee Harvey Oswald
Edin skrev:Är det Håkan Juholt som skrapar isen i Axa? Hans karriär har ju verkligen varit på nedgång...

-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
Jag gillar det jag ser i vår "nya" första line.. ser fan borderline ES ut över den! 

"Jag kan verkligen inte hitta en enda match där ett lag skjutit 29 skott i en period och gjort 0 mål." (detta över 33000 perioder).
- Sudden
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Bara jag eller sitter Granath å tjyvhåller på ett skapligt handledsskott?
Vi är inte Bajen. Vi ska tillbaka.
Tycker ändå att Pettersson drar på sig alldeles för många utvisningar.Janzoo skrev:Han var på och räddade oss från ett mål i baken, precis som Holm.Axel_K skrev:Jag kollade bort när det såg ofarligt ut, kollade tillbaka när jag hörde att det började hända något. Var det Pettersson eller Holm som tappade pucken?Janzoo skrev:Såg du vad han gjorde i momentet precis innan?Axel_K skrev:BRA JOBBAT HOLM!!!