Hata aik

Här diskuteras vi andra DIF-föreningar, övrig hockey och annan sport.
Skriv svar
Användarvisningsbild
minalman
Medlem: Ja, vanlig medlem
Säsongskort: Ja

Hata aik

Inlägg av minalman »

Det finns inget som gläder mig så mycket som när det går illa för gnaget. Det enda skulle då vara när en gnagare skiter på sina egna. Vilken glädje att läsa citatet från gnagarforum här ovan!
- Fucking moral! (Astrit Ajdarevic, Svensk Mästare 2019)
Stentuff

Re: Hata aik

Inlägg av Stentuff »

Raus skrev:Hahaha, tror jag funnit AIK-forums egna Mäklare!
Jag tror fan vi här inne skulle bli ett bättre lag än fittorna på plan, jävla äckel.
Dvärgar utan hjärta och så jävla fega.

Analströms och liwrädd svaga jävla gårdare.
SäkerhetsFrisk är iaf pä väg bort.

Oskar Seen (alltid efter), fröken Gynning, Hiv-björn, kris stelopererad bitch, Sviklund, Fredrik Calsong.

Ni är ett enda gäng med äckligt bajs, avgå för helvete och lägg av med hockey, så mentala jävla bekymmer ni har och smittar av er.

Har ni gått och gottat er i somras på stranden era sopor, trott ni är så jävla bra och ska plocka sm-guld?
Skäms med er.

Gozzi har lyckats med lagbygget genom att fuska och använda nerpissat staket som reglar.
William Karlsson och Lill-Sandberg våldtog AIK idag, HUR fan känns det att du sket i dom?

Ny sportchef, 20 nya spelare och sen en jävla verklighetsuppfattning i ledningen.

NU.

3 nya namn fort utav bara helvete för att undvika kval.

Fan vad trött jag är på den här jävla skiten.
Även om Mäklaren må vara riktigt arg emellanåt, så håller han MYCKET högre klass än såhär.
(Uppenbart, men värt att nämnas!)
:wink:
Användarvisningsbild
Enbom

Inlägg av Enbom »

Dagens aik: Gå med sin officiella facebook-sida och tigga likes i Sportbladets kommentarsfält.

:lol:
Manijock

Inlägg av Manijock »

android skrev:Kändes inte som ett mäklarinlägg utan mer som en jockemanizac.
Fast varken jag eller Mäklaren skriver som en treåring som nyligen fått träfingrar, det är ett som är säkert. Att vi sen beskriver några obekväma sanningar rätt upp och ner, det må sticka lite i ögonen på ryggdunkningsklubben härinne. Tufft läge!

Vilket faktiskt råttan i inlägget också gör, även om det luktar en viss alkoholblandning i ordbombandet dära. Plus att nivån på grammatik och konsten att formulera sig i skrift ligger så lågt att majoriteten av småkidsen på detta forum framstår som Cornelis Vreeswijk.
Användarvisningsbild
android

Hata aik

Inlägg av android »

Manijock skrev:
Fast varken jag eller Mäklaren skriver som en treåring som nyligen fått träfingrar, det är ett som är säkert. Att vi sen beskriver några obekväma sanningar rätt upp och ner, det må sticka lite i ögonen på ryggdunkningsklubben härinne men jag njuter bara av det om jag ska vara ärlig.

Vilket faktiskt råttan i inlägget också gör, även om det luktar en viss alkoholblandning i ordbombandet dära. Plus att nivån på grammatik och konsten att formulera sig i skrift ligger så lågt att majoriteten av småkidsen på detta forum framstår som Cornelis Vreeswijk.
Nåja är ju en viss skillnad mellan dina och mäklarens poster. Mer relevant att jämföra dig med gnagaren. Nåja sidospår.
Född till sportchef.
Manijock

Inlägg av Manijock »

android skrev:
Manijock skrev:
Fast varken jag eller Mäklaren skriver som en treåring som nyligen fått träfingrar, det är ett som är säkert. Att vi sen beskriver några obekväma sanningar rätt upp och ner, det må sticka lite i ögonen på ryggdunkningsklubben härinne men jag njuter bara av det om jag ska vara ärlig.

Nåja är ju en viss skillnad mellan dina och mäklarens poster. Mer relevant att jämföra dig med gnagaren. Nåja sidospår.
Upp till dig att tolka, rör mig ungefär lika mycket sur mjölk hos grannen. Förutom din visningsbild så finner jag dig totalt intetsägande på detta forum för att spinna vidare på ditt totalt meningslösa sidospår.
Användarvisningsbild
android

Hata aik

Inlägg av android »

Manijock skrev:
android skrev:
Manijock skrev:

Upp till dig att tolka, rör mig ungefär lika mycket sur mjölk hos grannen. Förutom din visningsbild så finner jag dig totalt intetsägande på detta forum för att spinna vidare på ditt totalt meningslösa sidospår.
Japp det stämmer nog, har inte heller högre ambitioner än att vara intetsägande. Min mening var inte att uppröra dig. Påpekade bara att det var mer likt dig än mäklaren, inte att du skriver så. Eftersom du verkar ha tagit illa upp så ber jag om ursäkt. Fortsatt trevlig kväll.
Född till sportchef.
Manijock

Inlägg av Manijock »

android skrev:
Manijock skrev:
android skrev:
Manijock skrev:

Japp det stämmer nog, har inte heller högre ambitioner än att vara intetsägande. Min mening var inte att uppröra dig. Påpekade bara att det var mer likt dig än mäklaren, inte att du skriver så. Eftersom du verkar ha tagit illa upp så ber jag om ursäkt. Fortsatt trevlig kväll.
Förutom att du jämför mig med en gnagare så tar jag inte illa upp. Lite som att bli jämförd med an massvåldtäktsman eller liknande, ett steg för långt. Sen har jag också uttryckt min ilska över vissa insatser men ingen jag ångrar i efterhand, och ingen jag tycker varit osann. Lägg därtill att jag betackar mig för den där typen av dyslektiskt rapakalja som han kräker ur sig. Inget ont om dyslektiker, de verkliga fallen tycker jag synd om, men de flesta som skriver som våran Solnaskribent hära är bara lata, slarviga och jävligt okammade. Ska man kritisera kan man åtminstone försöka kritisera med lite argument och en hyfsad stil iallafall.

Aja meningslös diskussion, i en underbar tråd. Sov gott!
Användarvisningsbild
Alexander

Inlägg av Alexander »

Vilket faktiskt råttan i inlägget också gör, även om det luktar en viss alkoholblandning i ordbombandet dära. Plus att nivån på grammatik och konsten att formulera sig i skrift ligger så lågt att majoriteten av småkidsen på detta forum framstår som Cornelis Vreeswijk.[/quote]
Nåja är ju en viss skillnad mellan dina och mäklarens poster. Mer relevant att jämföra dig med gnagaren. Nåja sidospår.[/quote]

Upp till dig att tolka, rör mig ungefär lika mycket sur mjölk hos grannen. Förutom din visningsbild så finner jag dig totalt intetsägande på detta forum för att spinna vidare på ditt totalt meningslösa sidospår.[/quote]
Japp det stämmer nog, har inte heller högre ambitioner än att vara intetsägande. Min mening var inte att uppröra dig. Påpekade bara att det var mer likt dig än mäklaren, inte att du skriver så. Eftersom du verkar ha tagit illa upp så ber jag om ursäkt. Fortsatt trevlig kväll.[/quote]

Förutom att du jämför mig med en gnagare så tar jag inte illa upp. Lite som att bli jämförd med an massvåldtäktsman eller liknande, ett steg för långt. Sen har jag också uttryckt min ilska över vissa insatser men ingen jag ångrar i efterhand, och ingen jag tycker varit osann. Lägg därtill att jag betackar mig för den där typen av dyslektiskt rapakalja som han kräker ur sig. Inget ont om dyslektiker, de verkliga fallen tycker jag synd om, men de flesta som skriver som våran Solnaskribent hära är bara lata, slarviga och jävligt okammade. Ska man kritisera kan man åtminstone försöka kritisera med lite argument och en hyfsad stil iallafall.

Aja meningslös diskussion, i en underbar tråd. Sov gott![/quote]
Haha underbar och värdelös diskussion!
Användarvisningsbild
Raus

Inlägg av Raus »

Men herregud, jag menade ju knappast ordagrannt att det var ett inlägg mäklaren skulle kunna skriva. Syftade mest på uttrycket att "göra en mäklare" och gå bananas på forumet efter förlust..
Vet att varken du Jock eller Mäklaren håller den låga nivån som inlägget jag citerade..
Losing all hope was freedom.
Magnutz

Inlägg av Magnutz »

Läste precis att dick fick en rullator i avtackningspresent av aik-fansen.
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
Användarvisningsbild
JohanPez

Hata aik

Inlägg av JohanPez »

Magnutz skrev:Läste precis att dick fick en rullator i avtackningspresent av aik-fansen.
De ska alltid vara så fina i kanten..
Axel_K

Inlägg av Axel_K »

Magnutz skrev:Läste precis att dick fick en rullator i avtackningspresent av aik-fansen.
Skulle inte förvåna mig ifall den var stulen.

Det är ju mer ett hån än en fin gest. Pinsamma råttor :lol:
Magnutz

Sv: Re: Hata aik

Inlägg av Magnutz »

JohanPez skrev:
De ska alltid vara så fina i kanten..
De ger uttrycket *ge tillvaron guldkant* en ny mening. Like school in July.
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
Mäklaren

Inlägg av Mäklaren »

Men vad fan är detta för fasansfullt häderi som bedrivs bakom min rygg? :wink:
Vårt nuvarande lag skall vända skeppet.
Skriv svar