Mäklaren skrev:Tre femmor är helt normalt i ishockey och det ska professionella spelare orka med, helt utan problem. Annars är man uselt tränad.
Håller med men tyvärr var våra ledare borta då går det ofta så här kapten Timmy duger bara till att dra hejaramsor efter matchen på isen är han en gamnacke så Jimmie,Otto, Fimpen och Linkan får gärna bli friska så snart som möjligt
Särskilt Linkan. Han hade verkligen behövts igår.
– Min erfarenhet är att alla lag som vinner en serie i bäst av sju förtjänar att gå vidare, säger Mattias Ekholm
Har jag rätt i att Hari gjort 2+3 på 7 matcher för oss? Eliteprospects är ännu inte uppdaterat.
Är osäker på antalet matcher. Blev han inte utlånad 4 matcher och sedan en till, och nu spelat två till?
DIF_Soldier skrev:Har jag rätt i att Hari gjort 2+3 på 7 matcher för oss? Eliteprospects är ännu inte uppdaterat.
Är osäker på antalet matcher. Blev han inte utlånad 4 matcher och sedan en till, och nu spelat två till?
Han har spelat sju matcher ja. Fyra i första vändan och tre i dessa.
(Du tänker förmodligen på Söder med "en till match"-lånet)
DIF_Soldier skrev:Har jag rätt i att Hari gjort 2+3 på 7 matcher för oss? Eliteprospects är ännu inte uppdaterat.
Han har spelat sju matcher ja. Fyra i första vändan och tre i dessa.
(Du tänker förmodligen på Söder med "en till match"-lånet)
Ja precis. Tänkte att det var så med Hari också, men hade bara missat att han var med redan mot KHK.
Som flera varit inne på så känner Janos sig tryggare nu och då har även poängen, naturligt, kommit.
– Jag tycker att jag hade ett bra snack med Tony nu när jag kom andra gången om att han inte förväntar sig att jag ska göra en massa poäng utan han förväntar sig bara att jag ska göra jobbet som alla andra. Sedan är det klart att poängen kommer om jag gör det jag ska men förra gången tänkte jag för mycket på poängen och på vad jag behövde eftersom jag bara var här och visade upp mig i några matcher, säger Janos Hari och fortsätter:
Mäklaren skrev:Ja fem turpoäng har det blivit. Tycker inte att han imponerar i spelet, men visst, så länge det levereras så.
Älskar detta. Hur definierar man "turpoäng"?
Poäng är poäng eller hur var det? Vill gärna höra hur du definierar "turpoäng"....!
Niklas Wikegård till Fimpen: När jag säger att du ska vara på kuklängdsavstånd från motståndaren då menar jag inte Joaquin Gages utan din & det är VÄLDIGT nära.
Kall-El skrev:Hari kan vara en av Challes smartaste värvningar denna säsong sett till vad man fått ut per spenderad krona.
Får Hari det att lossna kan han bli en joker i en eventuell kvalserie.
Att killen har en stor talang går det inte att ta miste på i alla fall.
Även Kalus verkar vara lyckad.
Kort sagt kanske Challe inte skulle suttit på två stolar under sommaren för de värvningar som genomfördes då var allt annat än lyckade.
Dock så är det lätt att så här i efterhand vara kritisk mot tidigare värvningar men faktum är att en stor majoritet av alla skribenter här inne verkade vara nöjda med nästan samtliga nyförvärv och förlängningar, med all rätt anser jag.
Kall-El skrev:Hari kan vara en av Challes smartaste värvningar denna säsong sett till vad man fått ut per spenderad krona.
Får Hari det att lossna kan han bli en joker i en eventuell kvalserie.
Att killen har en stor talang går det inte att ta miste på i alla fall.
Även Kalus verkar vara lyckad.
Kort sagt kanske Challe inte skulle suttit på två stolar under sommaren för de värvningar som genomfördes då var allt annat än lyckade.
Tyvärr kan ju Modo svina sig och plocka tillbaka honom när de vill. Med tanke på att de snor alla våra juniorer och spelare är det väl exakt så det kommer gå till.