What grinds your gears?
What grinds your gears?
Gnagare på t-centralen på väg norrut 18:55 på matchdag. Gå på hockey eller ta av dig mössan för fan.
- Lakrisal
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Re: What grinds your gears?
Ljuset i Västerås hall... omöjligt att filma i korridorerna och sedan tar Viasat ner sina lampor så att vi får stå och filma i halvmörker, woo.
- minalman
What grinds your gears?
Kalle Ankas jul var bara ett vanligt tv-inslag på femtiotalet i USA. Det var i Sverige, med en kanal och tecknat en timme om året på sextiotalet som programmet blev kult. Så nog är det ett svenskt kulturfenomen allt!Stulle skrev:Att klippa bort scener ur en tecknad film kan jag också tycka är lite löjligt. Samtidigt funderar jag lite på hur mycket kultur det ligger i att en svensk kollar på en amerikansk(?) tecknad film
- Fucking moral! (Astrit Ajdarevic, Svensk Mästare 2019)
- SirDIFalot
Journalistpack som får för mycket utrymme i media att vittra vidriga åsikter.
http://sphotos-h.ak.fbcdn.net/hphotos-a ... 7912_n.jpg
http://sphotos-h.ak.fbcdn.net/hphotos-a ... 7912_n.jpg
Expert.
- Daniel942
Autografskrivning efter Asplöven-matchen? Det är spelarna som borde ha våra autografer. 

DIF!
Bra grej. Förhoppningsvis vill de inte göra en skitmatch när de blir tvungna att se supportrar i ögonen efter match. Alternativt skiter de på sig totalt under matchen och linkan som skulle vara med i autografskrivningen utgår i tredje perioden med handskada, och fimpen har ju handskada sedan tidigare så han vilar från autografskrivningen. Petr Kalus blir förmodligen den enda som ställer upp.
Jag tar gärna imot en autograf av PetrStaten skrev:Bra grej. Förhoppningsvis vill de inte göra en skitmatch när de blir tvungna att se supportrar i ögonen efter match. Alternativt skiter de på sig totalt under matchen och linkan som skulle vara med i autografskrivningen utgår i tredje perioden med handskada, och fimpen har ju handskada sedan tidigare så han vilar från autografskrivningen. Petr Kalus blir förmodligen den enda som ställer upp.
- Sudden
Finner detta roligt.
http://www.aftonbladet.se/sportbladet/h ... 6095164.ab
''Utan oss - inget LHC''
''Stod tysta EN HEL PERIOD''
http://www.aftonbladet.se/sportbladet/h ... 6095164.ab
''Utan oss - inget LHC''
Vi är inte Bajen. Vi ska tillbaka.
Sudden skrev:
bara en period? I motsats till i vanliga fall...

-
- Motståndarsupportrar som går in genom utgången på Hovets dass och tycker att de är smartare än de som står i kö till ingången.
- Folk som står still till vänster i rulltrappor.
- Folk som står still till vänster i rulltrappor.
- minalman
What grinds your gears?
Om det är fler åskådare på Gefle - Djurgården på Strömvallen 2/2 än vi hade mot Troja.
- Fucking moral! (Astrit Ajdarevic, Svensk Mästare 2019)
Det händer inte. Det skulle vara så jävla snett.minalman skrev:Om det är fler åskådare på Gefle - Djurgården på Strömvallen 2/2 än vi hade mot Troja.
Edit: Eh, nu tänkte jag fel, fick för mig att du menade att det skulle vara lika många Djurgårdare på plats i Gävle som mot Troja.
Men femtusen på träningsmatch i bottersta Norrland andra februari känns lite väl faktiskt. Även om Brynäs spelar 18.30 samma dag.
Förra säsongen hade vi drygt 3000 på första Stadshagenmatchen 28 januari mot Sirius...
Edit 2: Men ärligt, Gefle har ju knappt så många åskådare på sina seriematcher..
Att jag tycks dra på mig smärre förkylningar så fort jag står i klacken. Västerås borta = sjuk en vecka. Andra Västerås borta = sjuk en vecka. Mot Almtuna senast sjöng jag inte så mycket eftersom jag var lite försiktig efter VIK-matchen och då klarade jag mig, men i torsdags så sjöng jag desto mer, fast jag märkte att något tog emot, och igår började jag känna av nåt skit i halsen igen...
Eller så har det mer med Västerås att göra.
Eller så har det mer med Västerås att göra.

Sjukt. Blev däckad av influensa två dagar efter Västeråsmatchen. Jag tänker aldrig mer åka dit.
Förhoppningsvis slipper jag ju det också.
Förhoppningsvis slipper jag ju det också.