Djurgårdens IF - Troja-Ljungby, 24/1 2013
- super djurgårn
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Re: Djurgårdens IF - Troja-Ljungby, 24/1 2013
Leda med tre mål är bland det värsta som finns, speciellt om laget heter Djurgården och inte kan spela på en ledning
- Lee Harvey Oswald
Jaaah, aldrig får man vara riktigt gladsuper djurgårn skrev:Leda med tre mål är bland det värsta som finns, speciellt om laget heter Djurgården och inte kan spela på en ledning
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
Vad i helvete kom 3-0 målet ifrån....
Ha Ha, Ljung som viftar i luften, det är klass i Allsvenskan..
Ha Ha, Ljung som viftar i luften, det är klass i Allsvenskan..
Gillade du Holmgrens "29:an, den pigge normannen!" ?Lee Harvey Oswald skrev:-Ungraren!
-Slovenen!
Nu vill jag också gärna ha:
-21:an, negern! från Holmgren så är aftonens referat komplett
- Jim Morrison
Jag vill aldrig någonsin spela mot Troja-Ljungby igen efter den här matchen. Aldrig igen, snälla.
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
Ross trodde att ett backskott skulle gå in.....
Bjudgodis bjuder han också på...
Bjudgodis bjuder han också på...
Senast redigerad av Caveman den 2013-01-24 20:27:02, redigerad totalt 1 gånger.
"Ett kiosk-pass" ?? Eller vad säger/menar människan?
"Jag kan verkligen inte hitta en enda match där ett lag skjutit 29 skott i en period och gjort 0 mål." (detta över 33000 perioder).
Tyckte det lätt som tjosspasscaptcash skrev:"Ett kiosk-pass" ?? Eller vad säger/menar människan?
Ottosson, fan hade vi gjort utan hans handleder? Så tacksam att vi har kvar han.
- Jim Morrison
Wennberg som snackar exakt som en blandning mellan Linkan och Marcus Nilson...
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
Märkligt att många kommenterar Åbergs magnifika pass utan att nämna en viss liga den skulle platsa i... 
Troja fick rätt bra tryck där ett tag, vi började spela på ledningen trots att det var halva matchen kvar. Förhoppnigsvis orkar dom inte resa sig nu, men jag är fortfarande lite orolig.

Troja fick rätt bra tryck där ett tag, vi började spela på ledningen trots att det var halva matchen kvar. Förhoppnigsvis orkar dom inte resa sig nu, men jag är fortfarande lite orolig.
För övrigt anser jag att Solna bör förgöras.
- minalman
- Säsongskort: Ja
Sv: Djurgårdens IF - Troja-Ljungby, 24/1 2013
Chet är bra, men hur många nollor har han i DIF?
Det är fortfarande stor risk att det här går fel. 3-1 pga Chet efter 3 minuter. 3-2 i trettonde minuten då troja tryckt ner oss i tio minuter. Vi går på knäna efter Ottos skada i åttonde minuten. Och kvitterat 19:45 i 6-5. Hedersam straffseger genom Janos och Chet.
Det är fortfarande stor risk att det här går fel. 3-1 pga Chet efter 3 minuter. 3-2 i trettonde minuten då troja tryckt ner oss i tio minuter. Vi går på knäna efter Ottos skada i åttonde minuten. Och kvitterat 19:45 i 6-5. Hedersam straffseger genom Janos och Chet.
- Fucking moral! (Astrit Ajdarevic, Svensk Mästare 2019)
Re: Sv: Djurgårdens IF - Troja-Ljungby, 24/1 2013
Så nu ska vi gnälla på Chet för han har hållit för lite nollor? herregud...minalman skrev:Chet är bra, men hur många nollor har han i DIF?
Och ser ut som Alexander Lukas, fast utan näbb!Jim Morrison skrev:Wennberg som snackar exakt som en blandning mellan Linkan och Marcus Nilson...

- zetterberg_88
Djurgårdens IF - Troja-Ljungby, 24/1 2013
Chet är grym punkt slut. Vi vinner med 5-1