Jävlar så lika de var, haha.captcash skrev:Härligt av Emilio Estevez att vara aggressiv mot mål, lönar sig fan alltid att köra på mål!
Djurgårdens IF - Troja-Ljungby, 24/1 2013
Re: Djurgårdens IF - Troja-Ljungby, 24/1 2013
Gustafssons mål helt och hållet, men givetvis bra att hugga på returen. Gustafsson läser en halvt idiotisk passning, skjuter hårt mot bortre benskyddet och returen slås in av Tim. Någon mer än jag som tycker att vi åkt rätt mycket skridskor från egen blå? Att vi kommit in i zon med hög fart etc? Ser bra ut såhär första 5 i alla fall
- BOMBOM BOUCHARD
- Tipsmästare 2010/11
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Skott mot bortre stolpen, spelare som driver på mål.
Enkelt och underbart att se.
– Min erfarenhet är att alla lag som vinner en serie i bäst av sju förtjänar att gå vidare, säger Mattias Ekholm
Det är inte så konstigt att det är lite med folk på Hovet, varken Ölvestad eller jag är där..
Exakt, detta ÄR hockey... fan så sjukt många mål som blir till så här, just när man lägger skottet mot bortre stoplen och inte närmaste, returnen blir alltid mer elr mindre rakt ut i slottet då!BOMBOM BOUCHARD skrev:Skott mot bortre stolpen, spelare som driver på mål.
"Jag kan verkligen inte hitta en enda match där ett lag skjutit 29 skott i en period och gjort 0 mål." (detta över 33000 perioder).
- DIF_Soldier
- Medlem: Ja, vanlig medlem
"Janos Hari, 29:an, ungraren, lånet från Modo"
6 minuter och Holmgren har redan klämt in standardfrasen. Får se hur ofta han säger det ikväll.
6 minuter och Holmgren har redan klämt in standardfrasen. Får se hur ofta han säger det ikväll.
Säg den glädje som varar
Lika många gånger han kommer säga "gurgel" så fort nån råka knuffa någon lite...DIF_Soldier skrev:"Janos Hari, 29:an, ungraren, lånet från Modo"
"Jag kan verkligen inte hitta en enda match där ett lag skjutit 29 skott i en period och gjort 0 mål." (detta över 33000 perioder).
Ser fram emot att se Wennberg i NHL inom 2-4 år, fan så talangfull den killen är.
Wennberg + Otto = jag gillar.
Holmgren är bra, tycker det är alldeles utmärkt när han berättar info om dom olika spelarna i lagen.
- Jim Morrison
Jag avskyr Holmgren.DIF_Soldier skrev:"Janos Hari, 29:an, ungraren, lånet från Modo"
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
Troja verkar spela en passiv box i boxplay, det gynnar oss något fruktansvärt. Redan två skott ifrån Åberg i PP. Dock ett under att inte alla lag spelar en stressande stor box mot oss i boxplay, för då kommer vi inte skapa ett skit.
Jag tycker det är synd att vi inte utnyttjar Lidström mer i PP. Känns som vi har väldigt mycket sparkapital där.
Såg nu att han spelade PP2, men tyvärr med Timmy. Ser hellre Gustafsson där.
- Jim Morrison
Synd och synd... Snarare väldigt förståeligt med tanke på hur han har spelat under säsongen. Har dock blivit mycket bättre dom senaste.#87 skrev:Jag tycker det är synd att vi inte utnyttjar Lidström mer i PP. Känns som vi har väldigt mycket sparkapital där.
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
- SirDIFalot
- Säsongskort: Ja
Haha så märkligt. Timmy fick lira 30 matcher i PP innan han petades. Gustafsson har varit bra där hela säsongen, sedan usel i två matcher, då petad.#87 skrev:Jag tycker det är synd att vi inte utnyttjar Lidström mer i PP. Känns som vi har väldigt mycket sparkapital där.
För övrigt ingen bra idé med Åberg på point i PP1 heller. Det bör inte vara hans roll.
Expert.