BOMBOM BOUCHARD skrev:Mina minus går till:
Salas: Valde randomfilm före matchen
Haha, du borde testa det någon gång!
Nu har jag bojkottat att se två raka bortamatcher, och därmed sluppit må psykiskt dåligt i totalt cirka 5 timmar. Ha även i åtanke att alla humörsvängningar uteblivit, och således har ingen pryl i hemmet gått sönder/riskerat att gå sönder.
Hade det inte varit för att vi möter Södertälje i nästa bortamatch (som man ser på plats förstås) så hade jag utan tvekan gjort den till den tredje bojkottade bortamatchen i rad.
Eftersom jag inte såg matchen idag, så kan jag nu gå och sova med tre poäng i tankarna. Inga analyser av spelet, vad som av dåligt eller bra, utan bara en skön vinst. Det är en härlig känsla det.
Tills på torsdag då Troja kommer på besök ska jag bara njuta av de tre poängen och undvika alla bekymmer och eländen som finns. Kvalserien eller play-off, det är något för framtiden det. Jag ska börja med "en match i taget"-tänket... Matchen mot Troja är det enda i kikaren nu, allt bortom det är dolt i horisonten! Ödet har aldrig gått att påverka förr så det finns ingen anledning att grubbla över sån skit...