Almtuna IS - Djurgårdens IF 22/1 2012
- minalman
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Riktigt slö uppkoppling i kväll. Hur mycket står det?
- Fucking moral! (Astrit Ajdarevic, Svensk Mästare 2019)
Re: Almtuna IS - Djurgårdens IF 22/1 2012
Slut: 4-3 till oss
Haha eller ordet "Gurgel"....DIF_Soldier skrev:Inte lika många gånger som Holmgren säger "Janos Hari, ungraren" "blandat med "Janos Hari, 29:an, ungraren, lånet från Modo"...Manijock skrev:Hur många gånger säger Tomas Ros "vår vän" under sändningarna?
Tycker ändå Holmgren är skön och förbannat duktig. Lever sig in ordentligt och är en jävel på att känna igen spelare i alla lag. Väldigt sällan han har fel!
- minalman
Tack för att du tog mitt skämt så allvarligt.svarttaxi skrev:Slut: 4-3 till oss
- Fucking moral! (Astrit Ajdarevic, Svensk Mästare 2019)
nu såg jag inte matchen utan följde uppdates lite sporadiskt men nåon som sitter på video med pickan och Dustins fighter
Först och Främst- ALLTID OAVSETT
Synd att han sitter och skäms tillsammans med Ros. "Vi kan inte skjuta direktskott i Sverige" - "Holmqvist skickar signaler ut i båset och till omklädningsrummet..."Manijock skrev:Haha eller ordet "Gurgel"....DIF_Soldier skrev:Inte lika många gånger som Holmgren säger "Janos Hari, ungraren" "blandat med "Janos Hari, 29:an, ungraren, lånet från Modo"...Manijock skrev:Hur många gånger säger Tomas Ros "vår vän" under sändningarna?
Tycker ändå Holmgren är skön och förbannat duktig. Lever sig in ordentligt och är en jävel på att känna igen spelare i alla lag. Väldigt sällan han har fel!
Oh lord...
Nu är det bara resten kvar!
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
- -daniel-
Förstår inte folk som gnäller på Ros, han är den enda som gör S24 sändningarna acceptabla. Jag är allvarlig.
I övrigt en RIKTIGT bra andraperiod av DIF. Johner börjar mer och mer vara lika bra som jag hade hoppats på inför säsongen...många gör en bra match. Så förbannat onödigt dock att bjuda in Tuna i 3:e.
I övrigt en RIKTIGT bra andraperiod av DIF. Johner börjar mer och mer vara lika bra som jag hade hoppats på inför säsongen...många gör en bra match. Så förbannat onödigt dock att bjuda in Tuna i 3:e.
Förstår inte allt gnäll på Holmgren, det finns inte någon kommentator som är så påläst som han.
Angående Ros så kommer jag nu ihåg (det är inte bara steamingen som är seg) att han var och drack öl på infobaren när DIF spelade på Hovet mot Malmö, han jobbade inte...
Manijock, har du analyserat?
Angående Ros så kommer jag nu ihåg (det är inte bara steamingen som är seg) att han var och drack öl på infobaren när DIF spelade på Hovet mot Malmö, han jobbade inte...
Manijock, har du analyserat?
Hur då? Ärligt nu? Killen kan ju inget och det hörs på Niklas H att han är besvärad av Ros inlägg. "Det där är en klassisk målvaktstavla av X" - jo, eller inte. Han fyller ljudridån med så mycket floskler att Göran Zachrisson måste vara allvarligt utmanad om 1a-platsen som Sveriges floskelkung.-daniel- skrev:Förstår inte folk som gnäller på Ros, han är den enda som gör S24 sändningarna acceptabla. Jag är allvarlig.
Hade han varit ensam i "studion" ikväll hade jag mutat sändningen. Tack vara Nicke lät jag ljudet vara på.
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
- -daniel-
Jag förstår inte vad du menar, floskler? Flosklernas konung alla kategorier är ju Niklas Holmgren.Magnutz skrev:Hur då? Ärligt nu? Killen kan ju inget och det hörs på Niklas H att han är besvärad av Ros inlägg. "Det där är en klassisk målvaktstavla av X" - jo, eller inte. Han fyller ljudridån med så mycket floskler att Göran Zachrisson måste vara allvarligt utmanad om 1a-platsen som Sveriges floskelkung.-daniel- skrev:Förstår inte folk som gnäller på Ros, han är den enda som gör S24 sändningarna acceptabla. Jag är allvarlig.
Hade han varit ensam i "studion" ikväll hade jag mutat sändningen. Tack vara Nicke lät jag ljudet vara på.

Ros är underhållande, och har en annan infallsvinkel än många andra självutnämnda experter.
Ditt Ros-hat-pga-Otto-soppan lyser återigen igenom. Skärpning tack.
Ack så rätt du har. Skrämmande att folk finner nöje i att höra en helt vanlig lekman uttala sig som expert i en sändning som man dessutom tar betalt för? Jag sitter inte brevid en brits uppe på sjukan och berättar för läkarna vad de ska göra, nepp för jag har inte varit i närheten av en läkarutbildning eller liknande.Magnutz skrev:Hur då? Ärligt nu? Killen kan ju inget och det hörs på Niklas H att han är besvärad av Ros inlägg. "Det där är en klassisk målvaktstavla av X" - jo, eller inte. Han fyller ljudridån med så mycket floskler att Göran Zachrisson måste vara allvarligt utmanad om 1a-platsen som Sveriges floskelkung.-daniel- skrev:Förstår inte folk som gnäller på Ros, han är den enda som gör S24 sändningarna acceptabla. Jag är allvarlig.
Det enda som är säkert är att Ros har många vänner bland spelarna.
Johner lirade bra idag igen. Vad som dock är roligast och enda man tar med sig från idag är att Lidström även idag skötte sig. Nej, han var inte grym, men han felade inte. Visst, han lägger sällan passar på bladet(aldrig?) men jag upprepar, han felade inte. Och därtill ett mål! Då har han väl 2 nu om jag inte missminner.
Kommer han igång av detta så kan det definitivt ge oss några poäng mer såklart, speciellt i PP.
Nej jag tror inte på mirakel men lite jävla sketen bonntur ska väl räcka kanske?
Ros tjafs ibland blir fjantigt, håller dock inte med alla som tycker han är så jävla dålig. Han bör dock inte befinna sig i live-tv. Holmgren är för trött, han låter helt ointresserad och det är tråkigt. Låg tonart hela tiden, inte som NHL kommentatorer direkt. Nej hellre Chris än Niklas. Amerikanska vänner undrade varför han lät så tråkigt tillochmed.
Kommer han igång av detta så kan det definitivt ge oss några poäng mer såklart, speciellt i PP.
Nej jag tror inte på mirakel men lite jävla sketen bonntur ska väl räcka kanske?

Ros tjafs ibland blir fjantigt, håller dock inte med alla som tycker han är så jävla dålig. Han bör dock inte befinna sig i live-tv. Holmgren är för trött, han låter helt ointresserad och det är tråkigt. Låg tonart hela tiden, inte som NHL kommentatorer direkt. Nej hellre Chris än Niklas. Amerikanska vänner undrade varför han lät så tråkigt tillochmed.
- BOMBOM BOUCHARD
- Tipsmästare 2010/11
Mina plus går till:
SirDIFalot: Upplyste oss var matchen sändes, anade ugglor i mossen angående Blomstrand, fick rätt
Isabo och Lidingö DIF: På plats i gränby ishall
Magnutz: Tippade målrik tillställning
Manijock: En av få klarade av mer än meningslösa oneliners, bjöd dessutom på en och annan viktigt antijinx
Degear: Piggt nyförvärv, passade på att natta lillen vid ett av våra mål. Härlig inställning. Hoppas han klarar prövningen som hyllad nykomling, Lassen-varning.
#87: Stabil som vanligt, tvekar inte för att gå in i tuffa ordväxlingar.
Android: Forumets särskilt sakkunnige håller alltid klass, forumets Otto.
Mina minus går till:
Raus: Ovårdat språk, på gränsen till vulgärt.
Salas: Valde randomfilm före matchen
Jim Morrison och -daniel-: Formsvackor, väntar mig mer av dessa forumrävar, lyfter lagom till förkvalserien?
Caveman: Kom in sent i matchen, växte in i den mer och mer eftersom men jag väntar mig mer. Inga utbrott dock.
Captcash: Var nära att vända matchen till vår nackdel med sina jinxar. Skärpning.
Pulverapa: Verkade mestadels hålla till ute i sekretarietatet och kolla statistik.
Sensei: Såg ut att ha tankarna på annat håll. Snacka en del om Saik-match vs polisen.
Kentta: Ägnade sig mest åt annat, exempelvis Tingsryd-Västerås.
Enbom: Hade för lite speltid, svårt att bedöma.
Matchstraff:
Lee Harvey Oswald: Fick låten "Touch me" att spelas upp i min hjärna
SirDIFalot: Upplyste oss var matchen sändes, anade ugglor i mossen angående Blomstrand, fick rätt
Manijock: En av få klarade av mer än meningslösa oneliners, bjöd dessutom på en och annan viktigt antijinx
Degear: Piggt nyförvärv, passade på att natta lillen vid ett av våra mål. Härlig inställning. Hoppas han klarar prövningen som hyllad nykomling, Lassen-varning.
Mina minus går till:
Jim Morrison och -daniel-: Formsvackor, väntar mig mer av dessa forumrävar, lyfter lagom till förkvalserien?
Caveman: Kom in sent i matchen, växte in i den mer och mer eftersom men jag väntar mig mer. Inga utbrott dock.
Captcash: Var nära att vända matchen till vår nackdel med sina jinxar. Skärpning.
Pulverapa: Verkade mestadels hålla till ute i sekretarietatet och kolla statistik.
Sensei: Såg ut att ha tankarna på annat håll. Snacka en del om Saik-match vs polisen.
Matchstraff:
Senast redigerad av BOMBOM BOUCHARD den 2013-01-22 22:09:19, redigerad totalt 1 gånger.
– Min erfarenhet är att alla lag som vinner en serie i bäst av sju förtjänar att gå vidare, säger Mattias Ekholm
BOMBOM BOUCHARD skrev:Mina plus går till:
Mina minus går till:
Jim Morrison och Daniel: Formsvackor, väntar mig mer av dessa forumrävar, lyfter lagom till förkvalserien?
Matchstraff:
Ha Ha, jag är missnöjd....