Samma samma alltid, det kan inte bara vara vi "åskådare" som ser tendensen med ledning =(captcash skrev:Jaha, då ska jag hålla käften från och med nu... detta jävla slapp när vi leder och har det enkelt!captcash skrev:Skönt att vi äntligen verkar kunna tvåla till ett bottenlag utan att slita allt för mycket! Nu kan ju iof mirakel ske och Almtuna vänder detta men fan vad det känns långt borta att det skulle ske!
Almtuna IS - Djurgårdens IF 22/1 2012
Re: Almtuna IS - Djurgårdens IF 22/1 2012
- BOMBOM BOUCHARD
- Tipsmästare 2010/11
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Å andra sidan, vad har vi för vana av att leda med ett antal mål och sedan tappa?captcash skrev:Jaha, då ska jag hålla käften från och med nu... detta jävla slapp när vi leder och har det enkelt!captcash skrev:Skönt att vi äntligen verkar kunna tvåla till ett bottenlag utan att slita allt för mycket! Nu kan ju iof mirakel ske och Almtuna vänder detta men fan vad det känns långt borta att det skulle ske!
Kommer inte på en enda match faktiskt.
– Min erfarenhet är att alla lag som vinner en serie i bäst av sju förtjänar att gå vidare, säger Mattias Ekholm
adv. "alla andra har slö stream" ?android skrev:Skönt med tre poäng.
"Jag kan verkligen inte hitta en enda match där ett lag skjutit 29 skott i en period och gjort 0 mål." (detta över 33000 perioder).
Det som är svårast för mig att ta är Erkans kroppsspråk samt gnället på medspelare efter 2-4-målet. Det retar mig tyvärr mer än allt annat. Han MÅSTE ta ansvar och lyfta efter målet. Det blir ju bara SÄMRE om man klagar på andra när det går illa.
Fan.
Nu PP - kör för 5an!
Fan.
Nu PP - kör för 5an!
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
- SirDIFalot
- Säsongskort: Ja
Tänk på mig, jag verkar ligga en dag efter er andra...SirDIFalot skrev:Klockan tickar så oerhört långsamt.
Onödigt att göra match av det här. Vi har börjat läcka rejält bakåt den senaste tiden. Oroande.
- Lee Harvey Oswald
Typiskt..
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
- SirDIFalot
- Säsongskort: Ja
Och nu hoppade klockan fram två minuter... I alla fall för en stund. Fel läge att fucka upp med matchklockan.
Expert.
Almtuna IS - Djurgårdens IF 22/1 2012
Bara min klocka på sändningen som fortsatte å gå fast det var avblåst ?
Ja, tre mål i baken mot Almtuna när vi dominerat större delen av matchen är inte okej om vi vill åt tredjeplatsen.
Victory is sweetest when you've known defeat.
- BOMBOM BOUCHARD
- Tipsmästare 2010/11
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Granath verkar ha klivit av.
– Min erfarenhet är att alla lag som vinner en serie i bäst av sju förtjänar att gå vidare, säger Mattias Ekholm
Shit PP... Får hemska Smoooooooootherman vibbar! 
Kämpa!

Kämpa!
"Jag kan verkligen inte hitta en enda match där ett lag skjutit 29 skott i en period och gjort 0 mål." (detta över 33000 perioder).
TACK, skönt! 3p!
Johner dominerar!
Johner dominerar!