Almtuna IS - Djurgårdens IF 22/1 2012
Re: Almtuna IS - Djurgårdens IF 22/1 2012
RIKTIGT skönt att Lidström gör mål, första jag tänkte på.
Riktigt skönt även det faktum att vi lyckas mot ett "dåligt" lag!
Riktigt skönt även det faktum att vi lyckas mot ett "dåligt" lag!
- 136_Djurgårdare
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Kontakt:
Tror faktiskt Janos lever kvar lite på sitt namn som var enormt respekterat inom stockholmshockeyn under hans ungdomstid. Finns ju några sådana spelare i varje årskull som närmast blir legender väldigt tidigt och sedan inte blir någonting stort av. Typ William Wallén, Dmitrij "dimman" Chapoval (http://www.eliteprospects.com/player.php?player=13600) och just Janos. Det är möjligt att detta ligger kvar någonstans i bakhuvudet på Tony som förmodligen har följt Janos karriär på väldigt nära håll senaste 10 åren.elklingo skrev:Satt precis och skrev ihop ett inlägg om hur jag inte alls är imponerad av Janos Hari dessa matcher han varit hos oss - så gör han 3-1 målet.
Kan inte säga att det förändrar min åsikt egentligen. Vad är det våra coacher ser i honom?
Ser dock en liten förbättring från förra låneperioden. Mer delaktig i spelet och tar mycket mer initiativ. Är ju en väldigt skicklig spelare som inte riktigt tagit steget för att klara av seniorhockeyn.
Jimmie Ölvestad är Djurgår'n Hockey.
Kanske för att dom står i båset??Caveman skrev:Hur kan det komma sig att folk skriver "Måååål" på detta forum långt innan det blir mål på min sändning?
Snyggt spel där vid 3-1 målet
Vad är det med Ros. Han är ju genomusel...
Får jag fråga varför det talas så mycket om honom och varför han kallas grisfot?... :pDaniel942 skrev:Är grisfot klackledare?
- Lee Harvey Oswald
Viktigt, 2-0!
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
Nu vart det powerbreak i min sändning med dryga 3 minuter kvar av perioden, är det min stream så segar så....?
Han kan inget om hockey kort och gott. Som man tagit in vem som helst från stan och frågat om han vill bli expert inom en av de största svåraste sporterna i världen.Malto skrev:Vad är det med Ros. Han är ju genomusel...
- SirDIFalot
- Säsongskort: Ja
Testat F5:a?Caveman skrev:Nu vart det powerbreak i min sändning med dryga 3 minuter kvar av perioden, är det min stream så segar så....?
Expert.
Va??Lee Harvey Oswald skrev:Viktigt, 2-0!
- BOMBOM BOUCHARD
- Tipsmästare 2010/11
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Släpp pucken EN enda gång när du kommer i i anfallszon Åberg. 9 av 10 dragningar misslyckas. Alltid samma dragning, varenda back i AS läser av den nu.
Suck.
Suck.
– Min erfarenhet är att alla lag som vinner en serie i bäst av sju förtjänar att gå vidare, säger Mattias Ekholm
Fan vad Johner ser bättre och bättre ut, han växer verkligen fram till den grymma AS-värvning som man väntat sig!
"Jag kan verkligen inte hitta en enda match där ett lag skjutit 29 skott i en period och gjort 0 mål." (detta över 33000 perioder).
Hur kan Otto misa där????
Otto har eldat 2 klara PP-mål när han fått öppen kasse från vänstersidan... trist! Kom igen Otto!
"Jag kan verkligen inte hitta en enda match där ett lag skjutit 29 skott i en period och gjort 0 mål." (detta över 33000 perioder).