Manijock skrev:
Sörensen är en personlig favorit. Dock dålig idag, men eftersom han dragits med sjuka har han en orsak. Men eftersom Hari lyckats pilla dit två puckar så inbillar du dig att Janos varit suverän hela tiden. Ge fan i att försöka sätta dig på en pedestal så fort du får chansen. Hari har inte varit bra idag heller, men kul att han får näta.
Åberg måste stå upp mera där. Viker sig som en fällkniv! Titta på Johner som verkligen går i bräschen för sin keeper. Så ska det se ut. Dags att markera när domarna inte klarar av det. De har kört på honom fyra fem gånger nu.
Inte för att hacka på dig eller dina åsikter nu, men är det inte det som är underbart? Hari producerar poäng utan att imponera. Precis vad som behövs i DIF, någon som kan producera.
Vilket jag även poängterar under min sista mening i första stycken i det inlägget du citerar. Jättekul att han gör mål, tackar inte nej till det. Men han spelar verkligen jättedåligt. Dock bra att han står på rätt ställe emellanåt.
Skönt att vi äntligen verkar kunna tvåla till ett bottenlag utan att slita allt för mycket! Nu kan ju iof mirakel ske och Almtuna vänder detta men fan vad det känns långt borta att det skulle ske!
"Jag kan verkligen inte hitta en enda match där ett lag skjutit 29 skott i en period och gjort 0 mål." (detta över 33000 perioder).
Också en anledning till varför jag gillar Johner, att han står upp, hamnar alltid i tumult när han är på isen och någon motspelare får för sig att fula sig.
Skönt att Hari fick hänga en till, bra för självförtroendet.
Senast redigerad av wolsey100 den 2013-01-22 20:17:48, redigerad totalt 1 gånger.