Letar efter ett klipp som några jänkare filmar i globen på ett derby, tror jag, kommer inte ihåg vilket år. Ska finnas på tuben men får ju en miljon klipp på mina sökord. De som filmar är dock mäkta imponerad av vårt tifo och sång, någon som kommer ihåg detta klipp?
Skickat med min HTC Sensation via Tapatalk 2.
Djurgårdsbonde? Res med Järnkaminerna - Sektion Syd!
Brandman och sjv.instruktör, och djurgårn tills jag dör. DIFGrafik.se - ditt vattenhål för Djurgårdsgrafik.
Caeruleus_Sancti skrev:Letar efter ett klipp som några jänkare filmar i globen på ett derby, tror jag, kommer inte ihåg vilket år. Ska finnas på tuben men får ju en miljon klipp på mina sökord. De som filmar är dock mäkta imponerad av vårt tifo och sång, någon som kommer ihåg detta klipp?
Caeruleus_Sancti skrev:Letar efter ett klipp som några jänkare filmar i globen på ett derby, tror jag, kommer inte ihåg vilket år. Ska finnas på tuben men får ju en miljon klipp på mina sökord. De som filmar är dock mäkta imponerad av vårt tifo och sång, någon som kommer ihåg detta klipp?
Skickat med min HTC Sensation via Tapatalk 2.
Det där måste vara bland det klokaste en amerikan någonsin sagt
Djurgårdsbonde? Res med Järnkaminerna - Sektion Syd!
Brandman och sjv.instruktör, och djurgårn tills jag dör. DIFGrafik.se - ditt vattenhål för Djurgårdsgrafik.