Haha.. Är det inte spelarna så är det Tony.SkönaDjurgårn skrev:Wtf Zabel, inte igen!
Djurgårdens IF - Asplöven HC 20/1 2012
Re: Sv: Djurgårdens IF - Asplöven HC 20/1 2012
Re: Djurgårdens IF - Asplöven HC 20/1 2012
Tycker faktiskt vi får löjligt billiga utvisningar med oss idag. Kanske inte just den här, men några tidigare.
Senast redigerad av Enbom den 2013-01-20 18:03:51, redigerad totalt 1 gånger.
Sv: Djurgårdens IF - Asplöven HC 20/1 2012
Härligt med 5-1 ledning! Kan tyvärr inte se matchen, vad är publiksiffran ikväll?
Skickat från min HTC Desire HD A9191 via Tapatalk 2
Skickat från min HTC Desire HD A9191 via Tapatalk 2
Så där ska passningar se ut!!
Bry er inte ens om forumgangstern från Nyköping. Han håller på Tim Eriksson och inte laget DIF. Med tanke på att han skryter om att han tippade rätt angående att DIF åkte ur och att Tim är bäst oavsett prestation så tyder allt på detta. Men nog är han allt lite smågullig ändå lillkillen med sina häftiga och tuffa inlägg.
- SirDIFalot
- Säsongskort: Ja
Haha, hellre Tony än någon spelare...
Fredrik Bremberg, ljumske
Jimmie Ölvestad, axel
Christian Eklund, nackskada
Tony Zabel, lår (day-to-day)
Fredrik Bremberg, ljumske
Jimmie Ölvestad, axel
Christian Eklund, nackskada
Tony Zabel, lår (day-to-day)
Expert.
- SkönaDjurgårn
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Sv: Djurgårdens IF - Asplöven HC 20/1 2012
Ljungh måste vara en av våra mest menlösa värvningar någonsin. En bra match har han gjort hittills. Konstigt att han underpresterar så fruktansvärt hela tiden, tycker han var bra i VIK.
3 poäng, tackar för det !!! (måste ha varit för att jag fyllde på whiskey i djurgårdsglaset).
- Jim Morrison
Johner och Wennberg bäst idag.
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
- BOMBOM BOUCHARD
- Tipsmästare 2010/11
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Otto skadad, förlust.
Otto med i laget, vinst.
Han bär ensam detta lag på sina axlar.
Otto med i laget, vinst.
Han bär ensam detta lag på sina axlar.
– Min erfarenhet är att alla lag som vinner en serie i bäst av sju förtjänar att gå vidare, säger Mattias Ekholm
- SirDIFalot
- Säsongskort: Ja
Zabel "Jag hoppade på Ottos skridsko"
Herregud. Sikta på någon annan spelare om du ska hoppa i båset...

Expert.
Tycker att Per Känttä verkar va en jäkla skön och sympatisk snubbe. Han säger oftast som det är också, är nog dock lite för svag för att vara coach egentligen för annat än Asplöven. Han tar förlusterna bra, han vet sina förutsättningar. =)
Bara en liten sidenote
Bara en liten sidenote

Djurgårdens IF - Asplöven HC 20/1 2012
Haha, fast det kanske hade varit värre om han hoppat på nån av glaslirarna...SirDIFalot skrev:Zabel "Jag hoppade på Ottos skridsko"
Haha puss på dig, firar segern i bitterhetens land ser jag här igen. Gör lite fler inlägg vettja, det sitter till slutjensa85 skrev:Bry er inte ens om forumgangstern från Nyköping. Han håller på Tim Eriksson och inte laget DIF. Med tanke på att han skryter om att han tippade rätt angående att DIF åkte ur och att Tim är bäst oavsett prestation så tyder allt på detta. Men nog är han allt lite smågullig ändå lillkillen med sina häftiga och tuffa inlägg.

Som Morrison är inne på Johner och Wennberg, framförallt den förstnämnda är riktigt bra idag. Kul att se Dustin leverera i vått och torrt, det är förbannat viktigt inför framtiden. Nu ska vi bara få tillbaka Linkan och få igång honom lagom till playoff så kan det bli riktigt spännande i vår.
En sak som är häftig att se... Kalus gör en jättedålig match rätt igenom spelmässigt. MEN en kille med hans attityd lyckas ändå hitta ett sätt att bidra. Han bjuder på ett par riktiga körare i tredje, han fixar en hel drös utvisningar själv och han retar gallfeber på mäskblandarna därute. Underbar kille!
I övrigt bra match av Granath och Holm. Åberg spelade upp sig, men snälla, spela pucken. Dina skott har suttit i hörnet + respektive målvakts kagge hela din karriär. Fortsätt uttnyttja din skridskoåkning som är sällsynt bra istället! Synd att Hari inte fick sätta dit en till där. Han hade ett bra läge, där strax efter målet. Hade han satt den tror jag att möjligheten till en självförtroendeboost hade varit påtaglig.
Förövrigt hur dåliga var inte Asplöven i tredje perioden? Jisses, såg ut som ett pojklag...
Publiksiffran: 5594 tappra själar.
Victory is sweetest when you've known defeat.