NHL
-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Re: NHL
Ser mest fram emot St Louis - Detroit. Saknat lite Kronwalled-tacklingar.
-
Svensktoppen
Bäckström 56p
Landeskog 52p
Zäta 45p
Hörnqvist 43p
Bäckström 56p
Landeskog 52p
Zäta 45p
Hörnqvist 43p
- SirDIFalot
- Säsongskort: Ja
Tror du Landeskog gör 52 poäng på 48 matcher? Han är fucking awesome men det där var fan optimistiskt1962FenderStrat skrev:Svensktoppen
Bäckström 56p
Landeskog 52p
Zäta 45p
Hörnqvist 43p

Detsamma gäller nog Bengan.
Hagelin är en dark horse. Är tänkt att spela tillsammans med Rick Nash och Brad Richards i Rangers förstakedja.
Expert.
-
SirDIFalot skrev:Tror du Landeskog gör 52 poäng på 48 matcher? Han är fucking awesome men det där var fan optimistiskt1962FenderStrat skrev:Svensktoppen
Bäckström 56p
Landeskog 52p
Zäta 45p
Hörnqvist 43p
Detsamma gäller nog Bengan.
Hagelin är en dark horse. Är tänkt att spela tillsammans med Rick Nash och Brad Richards i Rangers förstakedja.
Haha, du har nog rätt. Lite glädjesiffror, men är helt övertygad om att Landeskog kommer snitta närmare en poäng per match. Han gör garanterat över 40p.
Hur som, ska bli olidligt spännande att se kvällens match,
f.ö. bildar Ericsson och Kronwall backpar i Detroit enl NHLs Twitter-account. Wall Of Concrete skulle jag kalla det.
Ja det är ett riktigt stabilt backpar. Antar att den matchen går nu? Jag kan bara inte missa pens-flyers, det går bara inte. Blir matchen bara hälften så bra som förra årets play offs så kan jag inte förlåta mig själv 

Gärna handleder men först ett rejält fysiskt spel
NHL
Detroits match börjar väl 02:00 inatt?sensei skrev:Ja det är ett riktigt stabilt backpar. Antar att den matchen går nu? Jag kan bara inte missa pens-flyers, det går bara inte. Blir matchen bara hälften så bra som förra årets play offs så kan jag inte förlåta mig själv
2014-04-07, vad hände?
Yup!Jepe skrev:Detroits match börjar väl 02:00 inatt?sensei skrev:Ja det är ett riktigt stabilt backpar. Antar att den matchen går nu? Jag kan bara inte missa pens-flyers, det går bara inte. Blir matchen bara hälften så bra som förra årets play offs så kan jag inte förlåta mig själv
- AdamPickard
Står ju att Winnipig - Ottawa ska börja 21:05
21:14 är klocka nu och fortfarande ingenting på Viasat Sport.. oklart
NHL
De andra matcherna börjar 21:30 så det gör nog även den...AdamPickard skrev:Står ju att Winnipig - Ottawa ska börja 21:05
2014-04-07, vad hände?
- SirDIFalot
- Säsongskort: Ja
"Kan Marcus Krüger spela i NHL kan Tim Eriksson defintivt göra det" eller vad var det Mäklaren sa?#87 skrev:Krüger är läskigt jävla bra alltså. Han flyger verkligen fram på isen.
En assist redan, dessutom.
den gamla Mäklaren...

Expert.