Jag skulle vilja komma i kontakt med nån på DIF TV ang. lite grafikjobb. Kanalen behöver ett intro, eller iaf en liten bumper med nån snygg grafik, och en liten klatschig ljudnsutt, eller har jag fel?
Holm skrev:Jag såg att DIFTV filmade klacken på JK-dagen och igår mot Örebro, men varför har inga publikbilder lagts upp?
Det hade varit fucking awesome att se klacken under den minuten vi gjorde tre mål, visserligen effektiv tid men borde inte blivit mer än 4-5 min i realtid.
Holm skrev:Jag såg att DIFTV filmade klacken på JK-dagen och igår mot Örebro, men varför har inga publikbilder lagts upp?
Det hade varit fucking awesome att se klacken under den minuten vi gjorde tre mål, visserligen effektiv tid men borde inte blivit mer än 4-5 min i realtid.
Remy Lebeau skrev:Vill gärna se en längre intervju med Pickard. Hur han ser på säsongen hittills, vad han tror om framtiden och hur han trivs i Sverige.
Jag har löjligt förtjust i nära utländska spelare kommer hit och verkar trivas kanonbra i DIF. Kalus och Pickard perfekta exempel. Vore intressant att se någon längre intervju med båda. Kanske inte rycka dom precis när de går av isen med all hockeyutrustning utan välja ett lite bättre tillfälle och sedan prata om vad de gillar med Stockholm och sånt där.
Håller helt med! Kämpa DIFTV!
Vi har ett klipp från JK-dagen uppe på vår youtube-kanal om man vill uppleva lite jubel och sång!