Ja, Wennberg var riktigt bra. Åberg var även han het stundtals, speciellt i sista perioden.Malto skrev:Wennberg ändå hyfsad tycker jag. Mest besviken på honken, Tim, Timmy och Johner, som ju måste leda laget.Jim Morrison skrev:Det lustiga är att "Challen" inte ens verkar ha sett matchen, utan kopierar text från liverapporteringen och öser skit över Gustafsson. Hade han sett matchen hade han insett att hela jävla laget spelade som en påse skit ikväll. Inte bara Gustafsson, även om han också gjorde det.
Karlskrona HK - Djurgårdens IF 16/1 2012
- Jim Morrison
Re: Karlskrona HK - Djurgårdens IF 16/1 2012
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
- Lee Harvey Oswald
Måste nog hålla med där (trots att jag använde liknelsen själv i en tidigare post).Degear skrev:Känns för ögonblicket att samhalls nivå skulle sitta som son smäck nu!Lidingö DIF skrev:Måste se detta positivt. Det kan inte bli sämre på söndag för då hamnar vi på Samhallsnivå. På söndag är DIF tillbaka.
Samhall levererar dag efter dag, man går till jobbet helt enkelt.
Laget i vitt borde spela resten av säsongen utan skölden på bröstet, klistra på en Ur funktion/Felanmäld tills vidare
Jag skäms så fantastisk så min kropps mest grundläggande funktioner håller på att slås ut, en efter en.
Vet inte om jag klarar av att gå på toaletten & kissa ens, får nog bli här i datorstolen trots allt..
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
Just nu är jag så fruktansvärt jävla glad att jag följde min instinkt och stängde av S24 och satte mig i ett annat rum och såg på film. Jag kollade resultatet en gång under matchen, inför tredje. 3-1 stod det då, och nyligen fick jag slutresultatet skickat till luren. Det slutade med en djup suck, lätt skakning på huvudet samt en axelryckning. Hade jag sett hela matchen hade jag i skrivande stund varit på väg ut till sophuset med mitt tangentbord. Så med facit i hand, jag har ett bra humör och kommer nu kunna koppla bort hockeyn mentalt eftersom alla chanser till top 3 är borta, vi hade nog ändå aldrig nått dit, så skönt att vi är avsågade nu. Lika bra så att man slipper bli besviken i omgång 52.Salas skrev:Jag vet inte ens om jag orkar se den här matchen. Att kasta ännu en kväll i sjön känns dumt när Karlskrona står för motståndet. Så nej, blir väl kanske lite tittande till och från och om det är något att se, så sätter jag väl mig igen framför datorn inför tredje.
Så nu blir det en paus från datorn i en och en halv timme typ. Nöjer mig med ett mål där bak, risken att det rinner iväg är stor, och den här kvällen vill jag hålla humöret på vanlig nivå utan diverse utbrott. Så jag nöjer mig med att följa resultatet på mobilen tills vidare, känns smartast att göra så!
Frågan nu är väl om 7 poäng är tillräckligt för att behålla Örebro bakom sig?
- minalman
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Men jag tänker aldrig ens tanken att bua åt honom när han spelar. En sak att tycka han är dålig när man skriver här. En annan att stötta och älska när det är live! Kom igen Erik! Revansch på söndag!minalman skrev:Men #56 har varit inne på cirka 80% av baklängesmålen sista två förlusterna (mot bottenlagen). Jag sågar honom inte. Jag är bara uppriktigt less på sopan.BOMBOM BOUCHARD skrev:Om det hade spelat någon roll hade jag kunna hålla med i kritiken.minalman skrev:Jo men Erik missar ju allt han gör i kväll. Hans dålighet syns trots all annan dålighet.BOMBOM BOUCHARD skrev:Leta enskilda syndabockar ni bara.
Ingen i laget kan vara nöjda med sin insats.
Räcker så.
Men ikväll förlorade vi inte på någon enskild spelares dåliga insats.
Vi förlorade som ett lag och inget annat. Att då tävla med att såga egna spelare tycker jag är onödigt.
- Fucking moral! (Astrit Ajdarevic, Svensk Mästare 2019)
Är man taggad att gå på Söndag tro...mjo, imorn så känns det bättre igen 

- BOMBOM BOUCHARD
- Tipsmästare 2010/11
För er som precis snubblat in på detta forum kan jag sammanfatta de senaste sidorna av riktigt fyndiga analyser. Håll till godo. De talar för sig själva:
"Känns för ögonblicket att samhalls nivå skulle sitta som son smäck nu!"
"Vet spelare/lagledning om att vi måste vara top 4-5 för o ha en liten chans på en kvalserien??"
"voine voine, avbruten klubba i skottet"
"Fan, vilken skitinsats. Trodde de hade lärt sig nåt. Aja, skit samma..."
"Finns ens ett spelupplägg? DIF skapar inget mot jumbon. Tränar man PP alls eller har ett upplägg?"
"Det sämsta laget vi mött på 30 år är ovanligt heta för att möta det sämsta DIF vi sett på 30 år."
"Sådärja Erik Gustafsson, då var matchen fullbordad. Sätt på dig en aik-tröja är du snäll."
"Känns för ögonblicket att samhalls nivå skulle sitta som son smäck nu!"
"Vet spelare/lagledning om att vi måste vara top 4-5 för o ha en liten chans på en kvalserien??"
"voine voine, avbruten klubba i skottet"
"Fan, vilken skitinsats. Trodde de hade lärt sig nåt. Aja, skit samma..."
"Finns ens ett spelupplägg? DIF skapar inget mot jumbon. Tränar man PP alls eller har ett upplägg?"
"Det sämsta laget vi mött på 30 år är ovanligt heta för att möta det sämsta DIF vi sett på 30 år."
"Sådärja Erik Gustafsson, då var matchen fullbordad. Sätt på dig en aik-tröja är du snäll."
– Min erfarenhet är att alla lag som vinner en serie i bäst av sju förtjänar att gå vidare, säger Mattias Ekholm
- SirDIFalot
Tack Asplöven för den vändningen... Hoppas dom brände lite krut också.
Expert.
- -daniel-
Alibi-hockey när den är som sämst.
Jag skäms så inihelvete.

Jag skäms så inihelvete.

Haha så är det verkligen..Degear skrev:Är man taggad att gå på Söndag tro...mjo, imorn så känns det bättre igen
Hade tänkt bojkotta både forum och match efter Måndagens fadäs, men likförbannat har man suttit här hela dagen och laddat..
- Jim Morrison
För att vara positiv över något så studsade alla andra resultat vår väg. Vi stannar kvar på samma plats med samma poängskillnad (i princip). Den här matchen har aldrig hänt...
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
På Söndag ska jag ta mig fan bua från att jag kommer in på hovet och tar en öl 30 minuter innan. Sedan ska jag bua hela vägen till min plats och sätta mig där och BUA! Så fort en spelare inte gör mål så ska jag BUA. Är det någon jävla junior med ska jag bua åt honom. Är det däremot en trött gubbe på isen så ska jag BUA. Tränare? BU! Materialare? BU! Målvakt? BU!
BU BU BU!
Sen ska jag gå hem.
BU BU BU!
Sen ska jag gå hem.
Född till sportchef.
Och idag borde vi tagit in på konkurrenterna.. BIK och Västerås torskade även dom...... 

- Lee Harvey Oswald
Nähä, jaha, uhm, ja-men-då-såJim Morrison skrev:För att vara positiv över något så studsade alla andra resultat vår väg. Vi stannar kvar på samma plats med samma poängskillnad (i princip). Den här matchen har aldrig hänt...
Upp med ny matchtråd ..bums!!!
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
Har två biljetter till den matchen. Känner mig inte alls lika tänd som i söndags inför matchen. Eller jag var nog inte så tänd som jag var nervös, nånstans gnagde oron för att vi skulle gå på pumpen, men jag viftade bort det. Sen kom nervositeten ännu mer att vi skulle torska mot KHK, men jag och andra viftade bort det för mig. Sen när matchen drar igång och de omghående gör 1-0 så VET jag att det är kört.Degear skrev:Är man taggad att gå på Söndag tro...mjo, imorn så känns det bättre igen
Nu fattas det bara torsk mot Asplöven också så har vi ett jättesnyggt hattrick i uselhet.
Det blir en sk spökmatch, där du låter som lilla spöket Laban hela tiden alltså?android skrev:På Söndag ska jag ta mig fan bua från att jag kommer in på hovet och tar en öl 30 minuter innan. Sedan ska jag bua hela vägen till min plats och sätta mig där och BUA! Så fort en spelare inte gör mål så ska jag BUA. Är det någon jävla junior med ska jag bua åt honom. Är det däremot en trött gubbe på isen så ska jag BUA. Tränare? BU! Materialare? BU! Målvakt? BU!
BU BU BU!
Sen ska jag gå hem.