Med låg postcount menar jag typ 3-6 inlägg.Malto skrev:Alla är vi barn i början....Jim Morrison skrev:När DIF spelar dåligt så kryllar det av nya användare med låg postcount.
Karlskrona HK - Djurgårdens IF 16/1 2012
- Jim Morrison
Re: Karlskrona HK - Djurgårdens IF 16/1 2012
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
Nu har snart Djurgården tappat 15 poäng mot Dreamteams som Troja/Ljungby och Karlskrona HK. DET kan fan inte många andra "storklubbar" stoltsera med. Härliga Djuuuuuuurgårn.
Finns nog inga ord i ordlistan som kan beskriva hur katastrofalt jävla genomuselt denna bedrift är.
Finns nog inga ord i ordlistan som kan beskriva hur katastrofalt jävla genomuselt denna bedrift är.
- Jim Morrison
Ja, ni slog Örebro med skador. Det gjorde även vi nyss. Och Leksand. Men det verkar alla här ha glömt.Herewegoagain skrev:Töntigt att hålla på så här egentligen men SSK slog Örebro med 12 90-talister och 9 juniorer i truppen i typ november.SirDIFalot skrev:Första matchen ja. Vi vann mot Örebro och Leksand med flera spelare borta. Men förr eller senare börjar det ta ut sin rätt. Speciellt när skadelistan bara växer.Kall-El skrev:Samtidigt hade SSK massor av spelare borta senast och de vann i alla fall.
Skador drabbar alla lag och jag är inte beredd att skylla på skador. Det finns inte.
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
Haha, ok. (Och sorry for OT)Jim Morrison skrev:Med låg postcount menar jag typ 3-6 inlägg.Malto skrev:Alla är vi barn i början....Jim Morrison skrev:När DIF spelar dåligt så kryllar det av nya användare med låg postcount.
Senast redigerad av Malto den 2013-01-16 20:30:13, redigerad totalt 1 gånger.
Det håller jag med dig till fullo om.SirDIFalot skrev:Klart att alla bör vara missnöjda som fan. Men att så fort man förlorar en match eller en period bara tjata om att vi måste göra oss av med vissa spelare hit och dit, det är ju bara löjligt.#10 skrev:Dom som inte är missnöjda och "neggo" i detta läge har inte speciellt höga krav!
-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Man glömmer snabbt bedrifter när de ständigt varvas med nya genomklappningar.Jim Morrison skrev:Ja, ni slog Örebro med skador. Det gjorde även vi nyss. Och Leksand. Men det verkar alla här ha glömt.Herewegoagain skrev:Töntigt att hålla på så här egentligen men SSK slog Örebro med 12 90-talister och 9 juniorer i truppen i typ november.SirDIFalot skrev:Första matchen ja. Vi vann mot Örebro och Leksand med flera spelare borta. Men förr eller senare börjar det ta ut sin rätt. Speciellt när skadelistan bara växer.Kall-El skrev:Samtidigt hade SSK massor av spelare borta senast och de vann i alla fall.
Skador drabbar alla lag och jag är inte beredd att skylla på skador. Det finns inte.
Tar vi in poäng på toppen så torskar vi dem minst lika fort mot botten eftersom vi inte kan föra matcher mot dåliga lag. Därmed håller vi oss till status quo, och det är lika värdelöst som det var innan.
25/4-2025
Skulle vilja ha en Tollefsen (stavning) mer resolut back får man ju leta efter.
Vi är bara på besök i Allsvenskan och som den goda gäst vi är stannar vi inte längre än nödvändigt - Aggie_66
- caps-in-town
- Medlem: Ja, ständig medlem
Är det inte någon viktig landslagssamling a lá Karjala Cup snart som kan rädda oss!?...
- BOMBOM BOUCHARD
- Tipsmästare 2010/11
Beror väl på vilka förväntningar man har på ett lag som saknar halva forwardsbesättningen?#10 skrev:Dom som inte är missnöjda och "neggo" i detta läge har inte speciellt höga krav!
Rätt betydelsefulla spelare också.
Nöjd är jag inte. Men särskilt förvånad? Nej!
Vi har den placering vi förtjänar. Med många skador är vi inte bättre än så här.
Tycker många har orealistiska förväntningar, trots att mer än halva säsongen är spelad.
Ok, jag trodde att vi skulle vara ett topplag innan serien började. Men det går inte att leka struts hur länge som hellst.
Resultaten har gått vår väg många matcher på slutet. Men spelet har varit långt ifrån övertygande.
Vi har gjort en imponerande insats, Leksand hemma.
Sedan tur mot Vik, Mik, Öik och "krossen" mot Bofors var den märkligaste seger jag varit med om. Med normal utdelning hade de avgjort den matchen i andra.
– Min erfarenhet är att alla lag som vinner en serie i bäst av sju förtjänar att gå vidare, säger Mattias Ekholm
Jag borde ha förstått att du var en trollande supporter från ett annat lag. SSK:are väntade jag mig dock inte. Trodde knappt sådana fanns.Herewegoagain skrev:Töntigt att hålla på så här egentligen men SSK slog Örebro med 12 90-talister och 9 juniorer i truppen i typ november.SirDIFalot skrev:Första matchen ja. Vi vann mot Örebro och Leksand med flera spelare borta. Men förr eller senare börjar det ta ut sin rätt. Speciellt när skadelistan bara växer.Kall-El skrev:Samtidigt hade SSK massor av spelare borta senast och de vann i alla fall.
- BaronVonDif
Hårt arbete kan hjälpa oss och jag tror laget skulle må bra av supporters i ur och skur.caps-in-town skrev:Är det inte någon viktig landslagssamling a lá Karjala Cup snart som kan rädda oss!?...
Senast redigerad av BaronVonDif den 2013-01-16 20:36:23, redigerad totalt 1 gånger.
"Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail".Ralph Waldo Emerson
http://www.djurgardshjalpen.com/
http://www.djurgardshjalpen.com/
- Jim Morrison
Hahaha, vad fanBOMBOM BOUCHARD skrev:
Sedan tur mot Vik, Mik, Öik

- Mattias_87
- Medlem: Ja, ständig medlem
- Lee Harvey Oswald
Jollen..?Mattias_87 skrev:Nu sjunker skeppet..
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
- minalman
PP. Då djävlar!
- Fucking moral! (Astrit Ajdarevic, Svensk Mästare 2019)