Karlskrona HK - Djurgårdens IF 16/1 2012
Re: Karlskrona HK - Djurgårdens IF 16/1 2012
"Jomen vi har ju vunnit så många matcher innan, och med några spelare borta så är det fullt naturligt att det ser ut som ett div 3 gäng. Jajjamen."
MEN SLUTA PÅSTÅ ATT VÅRA SPELARE ÄR SLITNA. VI HAR SPELAT TVÅ MATCHER PÅ 7 DAGAR.
- BaronVonDif
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Skönt med många skadade, då kan man bortförklara förlusten, det sorgliga är att vi hade förlorat med alla friska också, DIF kan helt enkelt inte tända till mot bottenlagen.
"Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail".Ralph Waldo Emerson
http://www.djurgardshjalpen.com/
http://www.djurgardshjalpen.com/
- Lidingö DIF
- Säsongskort: Ja
Bra Zabel. In med hockey-dagiset för lite underhållning vill jag ha för mina 129 spänn och dessa små telningar kämpar på bra.
"Man får spela sarg ut också" - Wikegård 2019 04 16
Visst, men trist att det ska behöva se ut såhär.brsk skrev:Nivån här är betydligt mer tragisk än vad spelet på isen är.
Klart som FAN att det ska märkas när vi har Ottosson, Ölvestad, Linkan och Sörenssen borta. För i helvete.
- Lee Harvey Oswald
Gillar det jag ser nu, vi spelar helt sonika av perioden bara och Khk ser otroligt frustrerade ut.
Bra bra..
Bra bra..
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
Woop, woop!
Dags för en mirakulös kämpa-insats för att sedan förlora med 4-3.
Dags för en mirakulös kämpa-insats för att sedan förlora med 4-3.
Äntligen... Fortfarande pinsamt dock.
Kentta skrev:"Jomen vi har ju vunnit så många matcher innan, och med några spelare borta så är det fullt naturligt att det ser ut som ett div 3 gäng. Jajjamen."

- SkönaDjurgårn
Sv: Karlskrona HK - Djurgårdens IF 16/1 2012
Såja Johner, hoppet lever. Jobba gubbar!! Eller ja, boys.. (som Timmy brukar säga).
- Jim Morrison
Vi måste ju vinna med Fälth i laget nu
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
Elias Fälth, spelar han med oss numera? Haha pajas
Egentligen skiter jag i hur det går nu, bara vi tar oss till förkvalet sen kan allt hända, när serien och ev kvalserien är slut kan jag analysera. Hoppet finns alltid kvar att ta en elitserieplats så länge vi inte ligger på plats 8 och neråt !