Staten skrev:Det här är ett jävla division ett-lag. Ett division ett-lag. Vi blir utklassade av ett division ett-lag. Jag tror fan inte mina jävla ögon. Jag är så jävla trött på det här laget nu.
Nej, det är ett allsvenskt lag.
Inte länge till.
Det gäller förmodligen oss också, division ett inom två.
Senast redigerad av Staten den 2013-01-16 20:06:09, redigerad totalt 1 gånger.
Staten skrev:Det här är ett jävla division ett-lag. Ett division ett-lag. Vi blir utklassade av ett division ett-lag. Jag tror fan inte mina jävla ögon. Jag är så jävla trött på det här laget nu.
a2dg skrev:Fattar liksom inte varför folk är så jävla neggo.
Visst khk ska vi spöa helt enkelt, nu står det 3-0 och DIF spelar skit. Vilket dem gjorde mot Tingsryd också, men glöm inte att vi har vunnit 12 matcher av 16 nu, Rätt bra statistik. + att vi gör 6 mål i tredje och Chet kommer in.
Nej, det är ett allsvenskt lag.
Dock i praktiken ett Div. 1 lag.
Hur då? Är vi i praktiken ett Elitserielag eftersom att vi spelade där förra säsongen och ligger på kvalplats?
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
Lee Harvey Oswald skrev:Han #29 (Harry?) har ju kommit till rätt lag iaf.
Passar som handen i handsken ihop med övriga Samhall-Hockey-lirare (dom i vitt) Hela Sverige skrattar har nog aldrig nånsin stämt in bättre på nåt annat lag
HA som produkt med allt vad det innebär håller sakta med säkert på att sudda bort min passion för sporten ishockey
HA är emellertid en betydligt bättre produkt än ES. Dramatik och ingen serielunk. Men du kanske hade väntat dig en transportsträcka full av trepoängare.
ok, jag har sett fel..
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
6 skott på mål efter halva matchen mot Karlskrona HK som i fjol harvade i Division 1. Tror fan fortfarande inte att jag har fattat vad som skedde i april nån gång 2012. Det sorgliga är att vi med nuvarande upp/ner system kommer harva här en ganska lång tid dessutom, det är känslan iaf.
Skulle nog vilja påstå att med nuvarande backbesättning så finns det mindre än 0% chans att vi skulle gå upp. Minst två stabila backar är en direkt nödvändighet för att ens ha en mikroskopisk chans att ta oss upp i år.
Lee Harvey Oswald skrev:Han #29 (Harry?) har ju kommit till rätt lag iaf.
Passar som handen i handsken ihop med övriga Samhall-Hockey-lirare (dom i vitt) Hela Sverige skrattar har nog aldrig nånsin stämt in bättre på nåt annat lag
HA som produkt med allt vad det innebär håller sakta med säkert på att sudda bort min passion för sporten ishockey
HA är emellertid en betydligt bättre produkt än ES. Dramatik och ingen serielunk. Men du kanske hade väntat dig en transportsträcka full av trepoängare.
Det där är det väl bara SSKare och andra förlorarföreningar som kan intala sig? "Mer spänning har vi i alla fall"...
a2dg skrev:Fattar liksom inte varför folk är så jävla neggo.
Visst khk ska vi spöa helt enkelt, nu står det 3-0 och DIF spelar skit. Vilket dem gjorde mot Tingsryd också, men glöm inte att vi har vunnit 12 matcher av 16 nu, Rätt bra statistik. + att vi gör 6 mål i tredje och Chet kommer in.
Hej syns i baren
Jo tendensen är tydlig 22-6 i skott till karlkrona 3-0 i mål, vi ser starka ut inför tredje . Nej har sett djurgården sen början på 80 talet, men denna match måste nog fan hittils va sen sämsta insats jag sett ett Djurgårdslag göra