Karlskrona HK - Djurgårdens IF 16/1 2012
Re: Karlskrona HK - Djurgårdens IF 16/1 2012
Erik Gustafsson. Min Hjälte.
Från SM-final till förnedring av jumbon i allsvenskan på bara 2 år.....vem trodde det?
Sv: Karlskrona HK - Djurgårdens IF 16/1 2012
Ros kom tillbaka! Allt är förlåtet.
- Jim Morrison
Satan vad dåligt av Gustafsson framför mål. Pinsamt rätt ut sagt.
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
Helt otroligt... Hahaha orkar inte mer....
Gustafsson... vad gör han?
Vad kräver du av honom? Han kan ju inte trolla med knäna. Vi har en fantastiskt lång skadelista, då ser det tyvärr ut såhär.Göran skrev:Är det inte Zabel som har det yttersta ansvaret för laget ?
- Daniel942
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Vågar inte riktigt skriva ut vad jag tycker om ärkesopan Erik Gustafsson.
DIF!
Man kan ju för fan inte skylla på trötthet 10 min in i matchen mot JUMBON!Isabo skrev:Ja fäör fan, om de blir trötta med tre-fyra dagars vila mellan matcherna, så kommer de bokstavligen att DÖ i förkvalsserien med match två dagar i rad, en dags vila och sen två dagar i rad igen...pulverapa skrev:Men för fan det är ju 3-4 dagar mellan matcherna. Köper inte att spelarna är "trötta". I NHL spelar de 82 matcher, jag har inte hört någon spelare gnälla där borta.
Börja fan inte klaga på Gustafsson nu. Han är ju förfan vår bästa back? Han kan göra minst 1 tavla varje match men han är vår bästa back?
Vi är bara på besök i Allsvenskan och som den goda gäst vi är stannar vi inte längre än nödvändigt - Aggie_66
- BOMBOM BOUCHARD
- Tipsmästare 2010/11
Du jämför äpplen och päron. I NHL står de och vilar mot sargen var 5:e minut. Reklamavbrotten avlöser varandra. Inte konstigt deras stjärnspelare lirar halva matcherna.pulverapa skrev:Men för fan det är ju 3-4 dagar mellan matcherna. Köper inte att spelarna är "trötta". I NHL spelar de 82 matcher, jag har inte hört någon spelare gnälla där borta.
Dessutom, vid skador finns det ju spelare att lyfta upp från farmarlagen som inte är några dussinspelare.
Klart det tar ut sin rätt att gå kort på folk. Träningarna blir lidande, mestadels återhämtning. Sakta men säkert bryts kropparna ned.
– Min erfarenhet är att alla lag som vinner en serie i bäst av sju förtjänar att gå vidare, säger Mattias Ekholm
Sv: Karlskrona HK - Djurgårdens IF 16/1 2012
Erik ska nog inte stå på hälarna och missa sin gubbe. Avdelningen Stirra på Puck ... Argh
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
2-0. Döden.
- Lidingö DIF
- Säsongskort: Ja
Sa han att Karlskrona förlorat 4 i rad? Utifall det är sant (orkar inte kolla) så kommer vi torska för alla lag har brutit sina negativa trender när de mött DIF de senaste tre åren.
"Man får spela sarg ut också" - Wikegård 2019 04 16
Vi blir utspelade av tabelljumbon, kul att gå till jobbet imorgon.