Jag håller med dig. På våra bortamatcher när vi har många lokala fans på plats känns läktaren alltid lite för "färgglad" det är väl så man märker att de inte kommer härifrån och att det är en annan mentalitet här.JohanPez skrev:Det är det som gör de matcher då vi har tifon speciella. DIF har en utpräglad engelsk stil på läktaren där man låter sången tala och jag tycker inte att vanliga matcher kräver mer än det vi åstadkommer. Avslutningsvis har du rätt i sak att det är effektfullt, jag tycker bara inte att det är en positiv effekt.DIF_Soldier skrev:Jag anser att en klack i gemensamt färgtema ger en stor effekt. Må så vara att halsdukshav är snyggt, men är det någonting negativt jag har att säga om vår klack så är det att vi ser förbannat tråkiga ut.JohanPez skrev:Det finns de som funkar i matchtröja och andra inte, jag är glad att alla typer och varianter finns i vår publik.
Jämför ett av våra halsdukshav med en kortsida full av vita matchtröjor à la Leksand så tar jag vår variant alla dagar i veckan.
folk i täckjacka blandat med ungar i t-shirt och scarf är tyvärr inte så attraktivt.
Leksand har ett övertag där i min mening.
Om matchtröjor ser hängiga ut och att någon stör sig på det kan jag ju rekommendera att köpa en mindre storlek...
Frågetråden
- SirDIFalot
- Säsongskort: Ja
Re: Frågetråden
Expert.
Alla i klacken borde bära en Henri Lloyd "Round the world" tröja En sådan som Zabel har och ha JK:s halsduk med texten “Djurgår’n tills jag dör”, Maffigt!
Frågetråden
Fråga. Har viaplay höjt priset, har för mig det var 199kr månaden förut?
New blood joins this earth, and quickly he's subdued...
Ja, de har höjt. De motiverar det säkert med NHL. Kan inte påminna mig om att jag fått någon notification om det...seppuko skrev:Fråga. Har viaplay höjt priset, har för mig det var 199kr månaden förut?
Frågetråden
De hade ju NHL redan förra säsongen. Dock fick dom i konkurrens med netflix sänka endast tv från 99 till 79. Men denna höjning var lite lurig av dom tycker jag.nevyn skrev:Ja, de har höjt. De motiverar det säkert med NHL. Kan inte påminna mig om att jag fått någon notification om det...seppuko skrev:Fråga. Har viaplay höjt priset, har för mig det var 199kr månaden förut?
Sv: Frågetråden
Ring och förhandla. Jag fick tv sport och film för 149:- per månad.
Skickat från min GT-I9100 via Tapatalk 2
Skickat från min GT-I9100 via Tapatalk 2
Frågetråden
Soppan med Brynäs och cody franson, där han ska ha köpt ut sig från sitt kontrakt osv. Någon som vet hur fan det funkar? Kan man bara köpa ut sig och sticka till NHL hej vilt?
Vi är bara på besök i Allsvenskan och som den goda gäst vi är stannar vi inte längre än nödvändigt - Aggie_66
Det fanns väl en klausul i kontraktet som gjorde att han kunde lämna om han fick erbjudande från NHL-klubb. Det strider mot Hockeyligans regler som jag förstår det.
Jupp. Garpen gick även ut och sa att i DIF var detta strängt förbjudet. Men detta var ett litet fulknep från Brynäs sida för att undvika tjaffset med lockoutade spelare. Men till slut slapp de inte undan ändåStaten skrev:Det fanns väl en klausul i kontraktet som gjorde att han kunde lämna om han fick erbjudande från NHL-klubb. Det strider mot Hockeyligans regler som jag förstår det.

Det de får ha är väl nhl-klausuler!Challen skrev:Soppan med Brynäs och cody franson, där han ska ha köpt ut sig från sitt kontrakt osv. Någon som vet hur fan det funkar? Kan man bara köpa ut sig och sticka till NHL hej vilt?
Men som jag har fattat det så är nhl-klausulerna bara giltiga fram till ett visst datum under sommaren och man får inte ha sådana klausuler i kontraktet under säsongen.
Brynäs har uppenbarligen brytit mot reglerna och borde straffas på nåt sätt. Men hockeyligan vågar väl som vanligt inte agera!
Bara 7 månader sena. Antar att Brynäs fick riktigt bra betalt då eftersom de lät han gå så lätt! Hahaha!Jepe skrev:15e juni...
Låt vid 2:53 när dom kommer in på isen?
Jim Morrison - "Järlan borde betala ett nyförvärv ur egen jävla ficka. Ta ett jävla SMS-lån eller något."
Låter lite som Hans Zimmer - Now we are free? Jag vet inte om det stämmer, men tycker det påminner lite om den!Inteno skrev:Låt vid 2:53 när dom kommer in på isen?
Precis som Heaty är inne på så är det Hans Zimmer. Men låten heter Barbarian Horde.Inteno skrev:Låt vid 2:53 när dom kommer in på isen?
Hans Zimmer - Barbarian Horde