Hemsidan
- Lakrisal
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Re: Förbättra sidan
Det blir att skriva något när tränarna inte säger något.
Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2
- SirDIFalot
- Säsongskort: Ja
Tråkigt. Ser ingen poäng med att mygla med det om det inte är slutspel.Lakrisal skrev:Det blir att skriva något när tränarna inte säger något.
Expert.
Förbättra sidan
stats.swehockey.se torde vara det du söker.Gårdon skrev:Någon som vet vart man hittar den interna poängligan?
4,5 timmar till matchstart på Hovet. Ingenting om det på hemsidan. Skandal!
Edit: Såg att det finns "Matchsnack" på Senaste nytt, dock inget på "startsidan".
Edit: Såg att det finns "Matchsnack" på Senaste nytt, dock inget på "startsidan".
Förbättra sidan
Helt offtopic men jävligt sjyst av er att hjälpa Pulvers moster med hennes bilstrul i dag - stort!Kungen skrev:4,5 timmar till matchstart på Hovet. Ingenting om det på hemsidan. Skandal!
Hahaha. Såg detta inlägg först nu.JohanPez skrev:Helt offtopic men jävligt sjyst av er att hjälpa Pulvers moster med hennes bilstrul i dag - stort!Kungen skrev:4,5 timmar till matchstart på Hovet. Ingenting om det på hemsidan. Skandal!
What, Pulvers moster? Bilstrul?pulverapa skrev:Hahaha. Såg detta inlägg först nu.JohanPez skrev:Helt offtopic men jävligt sjyst av er att hjälpa Pulvers moster med hennes bilstrul i dag - stort!Kungen skrev:4,5 timmar till matchstart på Hovet. Ingenting om det på hemsidan. Skandal!

Förbättra sidan
Jag tror att ers höghet har gått och blivit lite tankspridd, inget att skämmas förKungen skrev:What, Pulvers moster? Bilstrul?pulverapa skrev:Hahaha. Såg detta inlägg först nu.JohanPez skrev:Helt offtopic men jävligt sjyst av er att hjälpa Pulvers moster med hennes bilstrul i dag - stort!Kungen skrev:4,5 timmar till matchstart på Hovet. Ingenting om det på hemsidan. Skandal!

Jahaaa, nu slog det mig. Var det hans moster alltså. Varsågod Pulver!JohanPez skrev:Jag tror att ers höghet har gått och blivit lite tankspridd, inget att skämmas förKungen skrev:What, Pulvers moster? Bilstrul?pulverapa skrev:Hahaha. Såg detta inlägg först nu.JohanPez skrev:Helt offtopic men jävligt sjyst av er att hjälpa Pulvers moster med hennes bilstrul i dag - stort!Kungen skrev:4,5 timmar till matchstart på Hovet. Ingenting om det på hemsidan. Skandal!
Moster tackar så mycket! Tänk att ers majestät faktiskt klafsade ner i diket och puttade upp bilen med hjälp av sina två vakter. Med Gud och segrande vapen!Kungen skrev:Jahaaa, nu slog det mig. Var det hans moster alltså. Varsågod Pulver!JohanPez skrev:Jag tror att ers höghet har gått och blivit lite tankspridd, inget att skämmas förKungen skrev:What, Pulvers moster? Bilstrul?pulverapa skrev:Helt offtopic men jävligt sjyst av er att hjälpa Pulvers moster med hennes bilstrul i dag - stort!JohanPez skrev:
Alltså jag förstår att en pop-up för spurtkortet är viktig för försäljningen men FAN, ni måste lösa med cookies eller nåt!
Skulle jag gå in 2-3ggr i veckan hade det varit fine, men att få spurtkortet i ansiktet varje gång man är på väg in på forum eller liknande (dvs x antal ggr/dag) börjar bli riktigt störande. En gång räcker!
Skulle jag gå in 2-3ggr i veckan hade det varit fine, men att få spurtkortet i ansiktet varje gång man är på väg in på forum eller liknande (dvs x antal ggr/dag) börjar bli riktigt störande. En gång räcker!
Du är med oss överallt, Stefan.
Hmm, lämna sidan uppe på forumindex bara? Problem Solved.dutti skrev:Alltså jag förstår att en pop-up för spurtkortet är viktig för försäljningen men FAN, ni måste lösa med cookies eller nåt!
Jaa fast nej.. Vill ofta in på spelschema, nyheter, spelarinfo osv ändå.Alexander skrev:Hmm, lämna sidan uppe på forumindex bara? Problem Solved.dutti skrev:Alltså jag förstår att en pop-up för spurtkortet är viktig för försäljningen men FAN, ni måste lösa med cookies eller nåt!
I övrigt är mitt förra inlägg sjukt hetsigt, det var inte meningen att brusa upp...

Du är med oss överallt, Stefan.