Ja åldersmässigt finns väl ingen gräns, är väl antalet 2st överåriga?SirDIFalot skrev:Man får väl spela om man är 35 bast också? De får väl ha två eller tre överåriga med typ.Staten skrev:Janos Hari spelade vårt mot J20 lag igår. Hur funkar det egentligen, han är ju fyllda 20 år? Trodde gränsen var upp till 20 år.
Tråden som rör allt runt vårt U16,J18 samt J20 lag
2014-04-07, vad hände?
Re: Tråden som rör allt runt vårt U16,J18 samt J20 lag
Fakta:
Cloetta och Stångebro är en och samma byggnad. Plus att de har en träningshall och bandyplan 25-50 meter från omklädningsrummet i Stångebro. J 18 J20 i LHC som du nämner har egen nyckel och kan träna extra obegränsat i 2 hallar och en bandyplan.
Vad jag vet är DIF J18 det enda J18 laget, i Elit, som inte har egen omkl. rum. De har backar i ett torkrum i J20s faciliteter.
Väldigt ovanligt att de tränar på Myren. nästan enbart Hovet och Globen.
De som har längst till träningsanlägningen i tex LHC som du nämner har 5 minuter med cykel. Vet en som bytt som hade 1 timme kommunalt enkel väg till Hovet. Skillnad totalt på 1 tim och 50 min per dag.
För övrigt tycker jag DIF har en grymt talangfull juniortrupp J18 J20. Så rekrytering och trupp är inga bekymmer.
Android, Keep up the good work, det är GULD värt för DIF juniorverkssamhet att ha en med insikt, kunskap och intresse som dessutom tar sig tid att dela med sig av sin kunskap. Det skapar ett intresse och är roligt för grabbarna att följa och läsa. Vet att de uppskattar det.
Cloetta och Stångebro är en och samma byggnad. Plus att de har en träningshall och bandyplan 25-50 meter från omklädningsrummet i Stångebro. J 18 J20 i LHC som du nämner har egen nyckel och kan träna extra obegränsat i 2 hallar och en bandyplan.
Vad jag vet är DIF J18 det enda J18 laget, i Elit, som inte har egen omkl. rum. De har backar i ett torkrum i J20s faciliteter.
Väldigt ovanligt att de tränar på Myren. nästan enbart Hovet och Globen.
De som har längst till träningsanlägningen i tex LHC som du nämner har 5 minuter med cykel. Vet en som bytt som hade 1 timme kommunalt enkel väg till Hovet. Skillnad totalt på 1 tim och 50 min per dag.
För övrigt tycker jag DIF har en grymt talangfull juniortrupp J18 J20. Så rekrytering och trupp är inga bekymmer.
Android, Keep up the good work, det är GULD värt för DIF juniorverkssamhet att ha en med insikt, kunskap och intresse som dessutom tar sig tid att dela med sig av sin kunskap. Det skapar ett intresse och är roligt för grabbarna att följa och läsa. Vet att de uppskattar det.
@muzito_bagenda: Heading to övik with @DTimashov välkommen till MODO och Övik! @DTimashov
Då är det väl klart, retweetad av agenten. Suck!
Då är det väl klart, retweetad av agenten. Suck!
2014-04-07, vad hände?
Hur kommer det sig att vi inte fyller på med junisar nu när vi varit så dåligt med gubbar ?
Visst Bohman har varit med, med varför har vi inte fyllt upp med typ Kallin eller någon annan?
Har vi inga som håller i allsvenskan?
Visst Bohman har varit med, med varför har vi inte fyllt upp med typ Kallin eller någon annan?
-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Kanske vill ha några J20-spelare kvar i J20 när man ändå spelar i Top10. De som håller i Allsvenskan just nu, eller är på gränsen, är nog med och tränar med Alaget redan.robin_dif skrev:Hur kommer det sig att vi inte fyller på med junisar nu när vi varit så dåligt med gubbar ?
Går inte så bra för J20 och J18. Inte alls. 

- Mattias_87
- Medlem: Ja, ständig medlem
J18 har fan dominerat före jul men rasar ihop totalt nu. Riktigt tråkigt!
Avskaffa tre mot tre.
-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
7-1 förlust mot Södertäljes J20...
J18 torska med 8-0 mot SSKs dito i höstas. Efter det hade dom 19 raka segrar eller liknande man kan ju hoppas på något liknande nu. Konstigt att båda lagen har så pass dålig form just nu då båda lagen såg rätt stabila ut innan jul.GamleGarpen skrev:7-1 förlust mot Södertäljes J20...
Född till sportchef.
- SirDIFalot
DIFprospects ?@DIFprospects
Norbert Hari ansluter till Djurgårdens J18 och är spelklar till helgen. Lillebror till Janos. Kommer senast från Mora. #DIFhockey
Trevligt! Trodde inte vi skulle kunna lyckas värva honom.
Norbert Hari ansluter till Djurgårdens J18 och är spelklar till helgen. Lillebror till Janos. Kommer senast från Mora. #DIFhockey
Expert.
- Jim Morrison
Jävlar! Fan vad kul!SirDIFalot skrev:DIFprospects ?@DIFprospects
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
Oj! Jäklar vad poäng och mål han producerat under säsongen i J18.
- SirDIFalot
Janos Hari ?@janostheman
Välkommen till #DIFhockey brorsan!
Välkommen till #DIFhockey brorsan!
Expert.
- Jim Morrison
Indikation att en "förlängning" med Janos Hari är på g till nästa säsong? Jag skulle definitivt vara för det i alla fall.
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
Janos Hari har väl kontrakt med modo nästa säsong?Jim Morrison skrev:Indikation att en "förlängning" med Janos Hari är på g till nästa säsong? Jag skulle definitivt vara för det i alla fall.