Instämmer. Erik är katastrof idag men bra tidigare. Lennhammer och Bohman däremot har ingenting på den här nivån att göra.SirDIFalot skrev:Akta dig för att säga så. Säger man att han är lagets bästa back tror folk att man tycker han är helt felfri, och inte bara bättre än övriga backar.BOMBOM BOUCHARD skrev:Han hade ingen bra match idag. Men sett över säsongen vår klart bästa back tillsammans med Holm.SkönaDjurgårn skrev:Ni Gustafsson-älskare kan ju räkna ihop alla mål han var inne på idag, så inåthelvete pissdålig som vanligt. Kan verkligen inte förstå varför ni gillar honom. Forumets mest överskattade spelare genom tiderna.
Vilka är bättre tycker du?
Djurgårdens IF - Tingsryd AIF 13/1 2012
Re: Sv: Djurgårdens IF - Tingsryd AIF 13/1 2012
Vårt nuvarande lag skall vända skeppet.
- SirDIFalot
- Säsongskort: Ja
Re: Djurgårdens IF - Tingsryd AIF 13/1 2012
Fast det där är bara en slump. Vilken som står uppskriven som förstakedja alltså. Johner och Otto lirade ju mer än Fimpen som centrar. Fram tills Otto utgick alltså. Hank spelade inte mer än Åberg.Axel_K skrev:Undrar fortfarande vad som hände med Sören och Otto.
Jag undrar även varför Fimpen Tim och Hank spelade i förstakedjan.
Expert.
- Nummer19
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Äh, vaddå? Bra att förlora ibland ju!
Yeah right.
Yeah right.
"Play for the name on the front of the shirt, and they'll remember the name on the back." - Tony Adams
Amy har uppenbarligen inte haft en plats på snabbtåget som avgick från station "SM-final" med destination "Mediokert allsvenskt brödgäng" utan mellanstationer. Hon förstår inte vad denna trogna publik fått genomgå de senaste åren. Publiken buar därför att vi är så jävla trötta på dessa genomklappningar. Varenda jävla poäng är så sjukt viktig, och vi förväntar oss att spelarna ska visa att de vill tillbaka till ES lika mycket som vi på läktaren vill det. När de inte gör det, ja då buas det.SirDIFalot skrev:Amy Johner ?@amyjohner
So shocked at how fast the fans can turn on their team #needpositivesupport #stopthebooing
Oj då.
Kan väl på något sätt hålla med. Jag buar aldrig under matcherna och ser inte varför man ska göra det när laget ligger under efter två perioder och har ett fantastiskt record senaste 10-15 matcherna någonting. Skillnad om det är 3-4 torsken i rad typ.
Tingsryd gör som de vill ikväll. Obekymrade genomåkningar, kliniska avslut, smart spel. Vi blir helt enkelt förnedrade av nästjumbon i HA. Sämst ikväll är dock inte DIF. Ros tar den utmärkelsen utan konkurrens.
Tony summerar det bra i intervjun efter matchen: "Nån gång kommer förlusten, men man hade hoppats att vi inte skulle bjuda på den". Men det var precis vad vi gjorde. Hoppas han har förberett en heldag upp och ner för hammarbybacken imorgon (utan skidor)...
- BOMBOM BOUCHARD
- Tipsmästare 2010/11
Dessutom blev jag riktigt orolig direkt Ölvestad klev av. Hårda smällar mot axlar kan bli långvariga skador. Många känsliga ledband som tar lång tid att läka.Kall-El skrev:Skulle Otto bli borta en längre tid kan vi få svårt att nå förkval till och med...
Har redan inställt mig på en lång frånvaro på Ölve. Med Otto hoppas jag så länge då man inte vet vad som hände. Vågar man tro på sjukdom
– Min erfarenhet är att alla lag som vinner en serie i bäst av sju förtjänar att gå vidare, säger Mattias Ekholm
- SkönaDjurgårn
Sv: Re: Sv: Djurgårdens IF - Tingsryd AIF 13/1 2012
Jag menar bara att han är totalt usel, bland det sämsta och mest överskattade jag sett. Att vara bästa back i DIF säger verkligen ingenting.BOMBOM BOUCHARD skrev:Han hade ingen bra match idag. Men sett över säsongen vår klart bästa back tillsammans med Holm.SkönaDjurgårn skrev:Ni Gustafsson-älskare kan ju räkna ihop alla mål han var inne på idag, så inåthelvete pissdålig som vanligt. Kan verkligen inte förstå varför ni gillar honom. Forumets mest överskattade spelare genom tiderna.
Första gången någonsin som jag lämnar en match innan slutsignalen, så otroligt segt, misstag överallt, inga försök ens att utföra något vettigt.
Om alla hade rännskita så låt gå, om inte, så vet jag inte vad som hände på isen idag.
Måste läsa på hemsidan, jag måste ha missat nått.
Om alla hade rännskita så låt gå, om inte, så vet jag inte vad som hände på isen idag.
Måste läsa på hemsidan, jag måste ha missat nått.
- SirDIFalot
Re: Sv: Re: Sv: Djurgårdens IF - Tingsryd AIF 13/1 2012
Men är han bästa back i DIF är det väl ändå han som ska ha minst kritik. Oavsett hur mycket det säger om vår backbesättning.SkönaDjurgårn skrev:Jag menar bara att han är totalt usel, bland det sämsta och mest överskattade jag sett. Att vara bästa back i DIF säger verkligen ingenting.BOMBOM BOUCHARD skrev:Han hade ingen bra match idag. Men sett över säsongen vår klart bästa back tillsammans med Holm.SkönaDjurgårn skrev:Ni Gustafsson-älskare kan ju räkna ihop alla mål han var inne på idag, så inåthelvete pissdålig som vanligt. Kan verkligen inte förstå varför ni gillar honom. Forumets mest överskattade spelare genom tiderna.
Expert.
Ölvestad, Linkan, Otto, Sörensen, Granath borta. Vad fan, då är vi inte ens ett topp 8-lag.
Kalus och Åberg får godkänt idag. Även Timmy tycker jag stundtals höjde sig över mängden på backsidan. Överlägset mest horribel är Lennhammer, Honken och Markus Ljungh.
Kalus och Åberg får godkänt idag. Även Timmy tycker jag stundtals höjde sig över mängden på backsidan. Överlägset mest horribel är Lennhammer, Honken och Markus Ljungh.
Vårt nuvarande lag skall vända skeppet.
-
- Medlem: Ja, ständig medlem
Chet var dålig. Backarna slarviga. Forwards skadade. PP var skit och Ros var expertkommentator.
Var detta en bra sammanfattning.
Backsidan måste stärkas med en PP back som kan styra upp den spelformen.
Tar vi oss till en Kvalserie så tror jag på detta lag! Vi kommer komma in som underdogs och vi kommer kunna grisa till oss vinster.
Kämpa!
Var detta en bra sammanfattning.
Backsidan måste stärkas med en PP back som kan styra upp den spelformen.
Tar vi oss till en Kvalserie så tror jag på detta lag! Vi kommer komma in som underdogs och vi kommer kunna grisa till oss vinster.
Kämpa!
- BOMBOM BOUCHARD
- Tipsmästare 2010/11
Där delar jag delvis din åsikt. Vi är tunna defensivt. Tyvärr har Timmy och Lidström varit rena besvikelser. Två förväntade top 4 backar som inte håller måttet. det är egentligen roten till det onda.SkönaDjurgårn skrev:Jag menar bara att han är totalt usel, bland det sämsta och mest överskattade jag sett. Att vara bästa back i DIF säger verkligen ingenting.BOMBOM BOUCHARD skrev:Han hade ingen bra match idag. Men sett över säsongen vår klart bästa back tillsammans med Holm.SkönaDjurgårn skrev:Ni Gustafsson-älskare kan ju räkna ihop alla mål han var inne på idag, så inåthelvete pissdålig som vanligt. Kan verkligen inte förstå varför ni gillar honom. Forumets mest överskattade spelare genom tiderna.
Egentligen svårt att anklaga Challe för de värvningarna, vem kunde tro att de skulle ha sina sämsta säsonger på länge detta år?
– Min erfarenhet är att alla lag som vinner en serie i bäst av sju förtjänar att gå vidare, säger Mattias Ekholm
- SirDIFalot
Addera Chet till shit-listen för dagen. Givetvis en hjälte mot Leksand men idag tillhörde han givetvis de sämre.Mäklaren skrev:Ölvestad, Linkan, Otto, Sörensen, Granath borta. Vad fan, då är vi inte ens ett topp 8-lag.
Expert.
- SirDIFalot
Håller med. Lite som när Järlan tog tillbaka Kyle. Kan man ju inte direkt klandra honom förr.BOMBOM BOUCHARD skrev:Där delar jag delvis din åsikt. Vi är tunna defensivt. Tyvärr har Timmy och Lidström varit rena besvikelser. Två förväntade top 4 backar som inte håller måttet. det är egentligen roten till det onda.SkönaDjurgårn skrev:Jag menar bara att han är totalt usel, bland det sämsta och mest överskattade jag sett. Att vara bästa back i DIF säger verkligen ingenting.BOMBOM BOUCHARD skrev:Han hade ingen bra match idag. Men sett över säsongen vår klart bästa back tillsammans med Holm.SkönaDjurgårn skrev:Ni Gustafsson-älskare kan ju räkna ihop alla mål han var inne på idag, så inåthelvete pissdålig som vanligt. Kan verkligen inte förstå varför ni gillar honom. Forumets mest överskattade spelare genom tiderna.
Egentligen svårt att anklaga Challe för de värvningarna, vem kunde tro att de skulle ha sina sämsta säsonger på länge detta år?
Timmy var en välbehövlig värvning då vi eftersökte rutin och tvåvägsback. Perfekt. Lidström var känd som en stabil allsvensk back som hade potential i PP efter att ha varit ett av BIK's powerplay-vapen och det var ju ett av lagets största styrkor.
Samma sak med Granath egentligen. Upp och ner i Timrå men finns en anledning att han hamnade i Elitserien efter sina prestationer i Leksand. Defensiv back som såg ut att vara exakt vad vi behövde. Varför dessa tre inte funkat alls i DIF är det svårt att svara på.
Expert.
- zetterberg_88
Djurgårdens IF - Tingsryd AIF 13/1 2012
Hela matchen var sämst. DIF, publiken, tingsryd stämningen allt. Första gången jag lämnat en match innan den är slut. Men det är jag bara glad över att jag gjorde fyfan..
Edit glömde zebrorna
Edit glömde zebrorna
Senast redigerad av zetterberg_88 den 2013-01-13 18:39:26, redigerad totalt 1 gånger.
Riktig skitmatch men det är bara att bryta ihop och komma igen nästa match.
Mest arg blev jag av att höra Ros kommentera. Speciellt när det var "FANTASTISKT" att Tingsryd tog ledning. Var lite i överkant.
Mest arg blev jag av att höra Ros kommentera. Speciellt när det var "FANTASTISKT" att Tingsryd tog ledning. Var lite i överkant.