Djurgårdens IF - Tingsryd AIF 13/1 2012
Re: Djurgårdens IF - Tingsryd AIF 13/1 2012
sämsta laget ever idag. Så jävla nonchalanta
- Espen Knutsen våran gud - Djurgårdens IF Hockey, 1994–1998, 1999–00, 2004–05
- SirDIFalot
- Säsongskort: Ja
Ska vi gissa att Reideborn står mot Karlskrona eller Asplöven?
Expert.
Kan lova dig att spelarna bryr sig. Men du kan inte spela bra i ALLA matcher. Förr eller senare är du inte på topp och gör en dålig match. Idag är en sån dag.#10 skrev:Man kan ju förlora och spela sådär, sen kan man ju förlora som i denna match och inte spela och bry sig alls vilket jag inte tycker är acceptabelt men det kanske andra gör.
Avgå Jocke.
- AdamPickard
- Medlem: Ja, vanlig medlem
HÅLL KÄFTEN TOMAS ROS
Bra Zabel, NU är det dags att byta målvakt!
Parodi på hela tillställningen.
Lite sent att byta målvakt nu...
- BOMBOM BOUCHARD
- Tipsmästare 2010/11
Jag hoppas du har rätt. Nu blir det ju också så. Vi tar aldrig in 10 p på topplagen.#87 skrev:Jag vet inte, det är bara en känsla jag har. Känns som att laget kan komma in, supertaggat och superladdat genom att ha vunnit en playoffserie, samtidigt som de är inne i matchtempot.BOMBOM BOUCHARD skrev:
Och vad är fördelen med att missa kvalserieplatsen och riskera att säsongen tar slut INNAN vi ens fått chansen att ta oss upp?
Förstår inte det där resonemanget. Rögle lyckades ifjol men inget i övrigt talar för att det är lyckat att missa top3. Vi får bränna en massa energi på nerviga matcher där vi har ALLT att förlora och inget att vinna.
Känns inte helt optimalt mot att ställas mot det tuffaste motståndet för året när man har haft ett uppehåll på två-tre veckor.
Även om en del experter talar om 6 poängs matcher (typ mot SSK) som inte finns förutom i deras vokabulär.
Kvällens förlorade 3 p är lika illa som vilka andra poäng.
Min farhåga är att vi har ALLT att förlora nu. Fatta vilken tändvätska att spela mot DIF som har pressen på sig att ta sig till kvalserien. Allt annat vore ännu ett praktfiasko.
Vi kommer att vara nervvrak, såväl spelare som fans.
– Min erfarenhet är att alla lag som vinner en serie i bäst av sju förtjänar att gå vidare, säger Mattias Ekholm
- SkönaDjurgårn
Sv: Djurgårdens IF - Tingsryd AIF 13/1 2012
Ni Gustafsson-älskare kan ju räkna ihop alla mål han var inne på idag, så inåthelvete pissdålig som vanligt. Kan verkligen inte förstå varför ni gillar honom. Forumets mest överskattade spelare genom tiderna.
- AdamPickard
pickard pallade väl inteAxel_K skrev:Lite sent att byta målvakt nu...
ENDA som är är bra med denna plattmatch är att ALLA verkar ha sitt alltime low samtidigt... så kollektiv kollaps i en och samma match... bara glömma den och köra vidare! Shit fucking happens!
"Jag kan verkligen inte hitta en enda match där ett lag skjutit 29 skott i en period och gjort 0 mål." (detta över 33000 perioder).
- SirDIFalot
Läcker pass av Kalus och bra NHL-skott av Åberg.
Expert.
Sv: Djurgårdens IF - Tingsryd AIF 13/1 2012
Hoppas verkligen att detta spel inte håller i sig nu när vid möter lag som tänker mer hemåt än framåt, känns som att detta har varit melodin under hela säsongen
Skickat från min Nexus 7 via Tapatalk 2
Skickat från min Nexus 7 via Tapatalk 2
- AdamPickard
va sägeruKentta skrev:Bra Zabel, NU är det dags att byta målvakt!
- SirDIFalot
Bra. Kan vi i alla fall avsluta matchen på ett bra sätt så kommer vi kunna gå in i nästa match med mycket mer positiv energi och bara lägga detta bakom oss.
Expert.