Djurgårdens IF - Tingsryd AIF 13/1 2012
Re: Djurgårdens IF - Tingsryd AIF 13/1 2012
Kom hem precis till att se vi har poänggörare på bred front som fortsätter att producera. Nu är det dags att räkna in Kalus i det gänget. Jävla legendar han är.
Vart var intervjun med nisse?Edin skrev:
Intervju med Nisse i paus nu. Han fäller en tår när han berättar hur mycket han saknar ishockeyn. Hjärteskärande.
Djurgårdens IF - Tingsryd AIF 13/1 2012
Har någon jävel till vänster om mig som sågar allt och alla.
Vi är bara på besök i Allsvenskan och som den goda gäst vi är stannar vi inte längre än nödvändigt - Aggie_66
- DIF_Soldier
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Tänker fortfarande på han och Mackans spel mot Skellefteå, Nisses sista (hemma)match.Edin skrev: Intervju med Nisse i paus nu. Han fäller en tår när han berättar hur mycket han saknar ishockeyn. Hjärteskärande.
De hade blivit Radarparet, det är jag övertygad om.
Nu är vi här. Mot Tingsryd.
Säg den glädje som varar
På jumbotronen antar jag. Eller?encore skrev:Vart var intervjun med nisse?Edin skrev:
Intervju med Nisse i paus nu. Han fäller en tår när han berättar hur mycket han saknar ishockeyn. Hjärteskärande.
Jag ville ju se den#87 skrev:På jumbotronen antar jag. Eller?encore skrev:Vart var intervjun med nisse?Edin skrev:

Vilka amatörer det verkar sitta i sektretariatet.. "Mål av nummer 15................ ehm.. ...... Peter Kalufs!"
- Jim Morrison
Det där måste Otto sätta.
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
Kalus första tvåa?
Herregud vilket dåligt hockeylag Tingsryd är.. slött, inga passar går fram, usla skott... Katastrof om vi inte slaktar dem med minst 5-1!
Senast redigerad av captcash den 2013-01-13 16:54:38, redigerad totalt 1 gånger.
"Jag kan verkligen inte hitta en enda match där ett lag skjutit 29 skott i en period och gjort 0 mål." (detta över 33000 perioder).
Tingsryds målvakt verkar vara en trevlig prick. Varför blev han petad förresten?
Förstår honom att han dissade S24 där. Vem fan vill prata med Ros liksom?Enbom skrev:Tingsryds målvakt verkar vara en trevlig prick. Varför blev han petad förresten?
Sv: Re: Djurgårdens IF - Tingsryd AIF 13/1 2012
Sitter du på a21 rad 20? Tur att Bremberg inte spelar hahaChallen skrev:Har någon jävel till vänster om mig som sågar allt och alla.
Skickat från min Nexus 7 via Tapatalk 2
Vad fan håller de på med?!`
"NHL-klass"...?
"NHL-klass"...?
Axel_K skrev:Vad fan håller de på med?!`
"NHL-klass"...?
Hahahaha ja, Ros och Holmgren är ju inte de vassaste kommentatorerna alltså.