Började nästan gråta, så han ser ut att lida. På utseendet sett 10 år rätt av.Rocky3000 skrev:Här ryker skägget:Alexander skrev:Det var han som högg sin i handen eller vad det var va?
http://bubblare.se/v/emil_kabergs_bitte ... n_skagget/
Djurgårdens IF - Örebro HK 9/1 2012
Re: Djurgårdens IF - Örebro HK 9/1 2012
Jim Morrison skrev:mb81 skrev:Haha kåbergs skägg är tom värre än din avatars!Jim Morrison skrev:För stunden? Han har varit vår absolut sämsta back hela säsongen. Hoppas att Arnesson blir frisk snart så att han kan ersätta honom. Linus imponerade verkligen i JVM.Manijock skrev: Timmy Pettersson är verkligen värdelös för stunden, helt bedrövlig och återigen har han inte ett rätt. Vad har hänt?
Det mäktigaste skägget jag någonsin sett. Som ett svart jävla hål...
Trodde vid första anblick igår att han lallade runt med en sån där "alpinbåge" på hjälmen. Imponerande indeed!
Han måste gjort det idag eller igår? Hur kom det sig att han gjorde det just nu, någon speciell anledning? Måste ju tagit en stund att få till en sån ryamatta i ansiktet antar jag.
sPTNC skrev:Jim Morrison skrev:mb81 skrev:Haha kåbergs skägg är tom värre än din avatars!Jim Morrison skrev:För stunden? Han har varit vår absolut sämsta back hela säsongen. Hoppas att Arnesson blir frisk snart så att han kan ersätta honom. Linus imponerade verkligen i JVM.Manijock skrev: Timmy Pettersson är verkligen värdelös för stunden, helt bedrövlig och återigen har han inte ett rätt. Vad har hänt?
Det mäktigaste skägget jag någonsin sett. Som ett svart jävla hål...
Trodde vid första anblick igår att han lallade runt med en sån där "alpinbåge" på hjälmen. Imponerande indeed!

Var det inte det han gjorde?
Nix, klippet är från 2007, med samband med att hans Fbk åkt ur SM-slutspelet..Isabo skrev:Han måste gjort det idag eller igår? Hur kom det sig att han gjorde det just nu, någon speciell anledning? Måste ju tagit en stund att få till en sån ryamatta i ansiktet antar jag.

Aha, det ante mig att det var ett gammalt skägg. Så det tar alltså ett antal år att odla något sådant. För honom, för mig skulle det ta 50 år...Rocky3000 skrev:Nix, klippet är från 2007, med samband med att hans Fbk åkt ur SM-slutspelet..Isabo skrev:Han måste gjort det idag eller igår? Hur kom det sig att han gjorde det just nu, någon speciell anledning? Måste ju tagit en stund att få till en sån ryamatta i ansiktet antar jag.Så jag antar att han har kvar sitt skägg i dagsläget. Han är på god väg att se ut som Promoe på ett par skridskor

Hur lång tid tar det att etablera ett sådant skägg?
Gärna handleder men först ett rejält fysiskt spel
Det är nog väldigt individuellt beroende på hur mycket skäggväxt man har.sensei skrev:Hur lång tid tar det att etablera ett sådant skägg?
Jag har inte så tokmycket så jag skulle nog få odla en låååååååång stund innan jag ens var i närheten av Kåberg.

Han lät det växa ut under semestern.

Bild mot oss i kvalserienDu har odlat skägg redan på försäsongen?
Det har bara blivit så, det växte ut på semestern och har nu passerat gränsen för att det kliar så nu får det vara, det är varmt och skönt.

- John Terry
- Djurgården Hockey
Skulle värva Kåberg, bara för skägget.
Kåbergs skägg är jävligt bra, inget snack.
Det passar så bra på honom också, bra komplement till hela grottmänniskoauran han har.
Det passar så bra på honom också, bra komplement till hela grottmänniskoauran han har.
För övrigt anser jag att Solna bör förgöras.
Då måste man få in i kontraktet att skägget bevaras under kontraktstiden bara.
Gärna handleder men först ett rejält fysiskt spel
- Jim Morrison
Tar absolut inte ett par år för honom att odla det där skägget. Ett par månader, max.Isabo skrev:
Aha, det ante mig att det var ett gammalt skägg. Så det tar alltså ett antal år att odla något sådant. För honom, för mig skulle det ta 50 år...
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
Som referens för er utan ansiktsbehåring, har Hartnell sparat i tre månader på denna bild.

Då är det bara att sätta upp denna fina uppmaning i Djurgårdens omklädningsrum!
Jag vill se Fimpen odla krigar-skägg nu!