Djurgårdens IF - Örebro HK 9/1 2012
Re: Djurgårdens IF - Örebro HK 9/1 2012
Hur mycket skall Zabel envisas med dutt-och-pet-spelarna Wennberg och Sörensen tillsammans?
Bedrövligt, bedrövlig coachning.
Gärna handleder men först ett rejält fysiskt spel
- Lee Harvey Oswald
Fan vad vi fuskar i denna match, usch..
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
Junissjukan som drabbat Wennberg. Kladdar, spelar för svårt och tar inte hemjobbet till 100%.
utskällning i paus skulle nog behövas.
utskällning i paus skulle nog behövas.
Var det inte Sörensen - Johner - Wennberg som var otroligt bra ett par matcher innan JVM?sensei skrev:Hur mycket skall Zabel envisas med dutt-och-pet-spelarna Wennberg och Sörensen tillsammans?
Ja vad fan håller han på med??? Man är ju inte i nhl bara för att man lirat jvm.elklingo skrev:Vad gör Wennberg??? Andra målet han är ansvarig över.
Blir jävligt irriterad på Zabel. Mannen som tillsammans med Bäcklin höjer duttspelet till nya höjder.
Otto och Kalus får reparera och gör poäng i vartannat byte -- så att duttarna skall kunna komma in och dutta, peta och tjuva bort sig i mittzon.
Otto och Kalus får reparera och gör poäng i vartannat byte -- så att duttarna skall kunna komma in och dutta, peta och tjuva bort sig i mittzon.
Kladdigt, slarvigt och nonchalant. Uppryckning inför 2a annars får Zabel flytta ner honom#10 skrev:Ja vad fan håller han på med??? Man är ju inte i nhl bara för att man lirat jvm.elklingo skrev:Vad gör Wennberg??? Andra målet han är ansvarig över.
- Daniel08
- Medlem: Ja, ständig medlem
- Säsongskort: Ja
Örebro har ju inte skapat mycket. Vi ger ju bort målen. Nä Wennberg och Sörensen måste rycka upp sig! Åberg och Ljungh helt osynliga...
Ständig medlem säsongen DIF åkte ner i allsvenskan.
Wennberg har smittats av Filip Forsberg under JVM, tror han är 10 ggr bättre än han är...
Kalus firande vid 1-0. Direkt fram till klacken och dunka på plexit. SEN gratulerade han Otto. Jävligt skön snubbe. Lite DIF-tv med honom om hans första tid?
Född till sportchef.
Det ser ut som han älskar fansen mer än nån annan.android skrev:Kalus firande vid 1-0. Direkt fram till klacken och dunka på plexit. SEN gratulerade han Otto. Jävligt skön snubbe. Lite DIF-tv med honom om hans första tid?
Är ju svårt att inte älska honom tillbaka med den inställning han visar på isen!#10 skrev:Det ser ut som han älskar fansen mer än nån annan.android skrev:Kalus firande vid 1-0. Direkt fram till klacken och dunka på plexit. SEN gratulerade han Otto. Jävligt skön snubbe. Lite DIF-tv med honom om hans första tid?
"Jag kan verkligen inte hitta en enda match där ett lag skjutit 29 skott i en period och gjort 0 mål." (detta över 33000 perioder).
Zabel får rycka upp sig i coachningen nu och släppa sin dutt-prestige.
Jag kokar inombords. När vi gör målen så saboterar Zabel och Bäcklin med märklig coachning helt utan fingertoppskänsla. Flera gånger dessutom. Uselt! Just att göra samma misstag flera gånger retar jag mig på.
Jag kokar inombords. När vi gör målen så saboterar Zabel och Bäcklin med märklig coachning helt utan fingertoppskänsla. Flera gånger dessutom. Uselt! Just att göra samma misstag flera gånger retar jag mig på.
Jag är fullständigt kär i Petr Kalus, vilket jävla byte han och Jimmie gör när dom fixade PP:et som gav 2-1.
Men överlag känns det sådär, tycker inte alla att vi spelar med en energi som i de tidigare matcherna.
Men Otto, cool as ice.
Men överlag känns det sådär, tycker inte alla att vi spelar med en energi som i de tidigare matcherna.
Men Otto, cool as ice.
För övrigt anser jag att Solna bör förgöras.
Om jag inte visste bättre så skulle jag efter dina senaste poster tro att du är trött på Zabels coachning.sensei skrev:Zabel får rycka upp sig i coachningen nu och släppa sin dutt-prestige.
Tror inte Chet släpper något mer nu. Vi gör nog en balja till.
Född till sportchef.