Djurgårdens IF - Örebro HK 9/1 2012
Re: Djurgårdens IF - Örebro HK 9/1 2012
Med ett så bra lag som vi har för tillfället ska det inte behöva komma någon ''reaktion''. Gör vi jobbet fullt ut och gör rätt saker under hela matchen så vinner vi, garanterat.
Vårt nuvarande lag skall vända skeppet.
Har du nånsin varit såhär positiv! KUL!Mäklaren skrev:Med ett så bra lag som vi har för tillfället ska det inte behöva komma någon ''reaktion''. Gör vi jobbet fullt ut och gör rätt saker under hela matchen så vinner vi, garanterat.
- Lee Harvey Oswald
mb81 skrev:Har du nånsin varit såhär positiv! KUL!Mäklaren skrev:Med ett så bra lag som vi har för tillfället ska det inte behöva komma någon ''reaktion''. Gör vi jobbet fullt ut och gör rätt saker under hela matchen så vinner vi, garanterat.
Störtlöljligt, klär dig väldigt illa

Men det är ju det som blir själva grejen i en lång segersvit, "gör vi bara jobbet så vinner vi".
Lite som, kan vi bara göra 5-6 mål vinner vi.
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
Jag vill gärna se en laguppställning. Nu när vi är inne i ett flyt så hoppas jag att det inte försvinner ännu fler på grund av magsjukan.
Visst det gick sist, men det är inte särskilt hållbart att spela på så få. Någon som hört något om sjuk- och skadeläget? Wennberg verkar spela åtminstone. Det gör nog Arnesson då också.
Visst det gick sist, men det är inte särskilt hållbart att spela på så få. Någon som hört något om sjuk- och skadeläget? Wennberg verkar spela åtminstone. Det gör nog Arnesson då också.
Sv: Re: Djurgårdens IF - Örebro HK 9/1 2012
Jag tror på en reaktion om 3-4 matcher. Eller ännu senare, beror på hur det går i matcherna innan. Det kan även hända att ingen reaktion kommer men inte helt säker här, måste fundera lite till.Lee Harvey Oswald skrev:Känns som att en reaktion kommer här, eller i någon av det följande 2-3.
Sv: Djurgårdens IF - Örebro HK 9/1 2012
Arnesson skrev ju på Twitter häromdagen att han var sjuk, så jag är inte så säker på det.
Jag börjar också svinga över lite från den bottenlösa negativismen. Nu har vi fått igång två riktigt viktiga pjäser i Fimpen och Kalus -- roller som tidigare har saknats. Laget börjar få bättre attityd och närvaro på isen, vilket ger helheten bättre balans.Mäklaren skrev:Med ett så bra lag som vi har för tillfället ska det inte behöva komma någon ''reaktion''. Gör vi jobbet fullt ut och gör rätt saker under hela matchen så vinner vi, garanterat.
En ny back bara så..
Gärna handleder men först ett rejält fysiskt spel
Ingen värmning ännu idag varför uppgifterna inte är 100%:iga. Honken och Granath sjuka igår och Linkan hade fortsatt problem då iaf. Det är ju positivt om ingen annan i truppen fått magskiten.
Alexander Wennberg ?@wenniss
Skönt med match igen på hovet!! 3 nya poäng! #difhockey
Alltså spelar Wennberg ikvl.
Skönt med match igen på hovet!! 3 nya poäng! #difhockey
Alltså spelar Wennberg ikvl.
- caps-in-town
- Medlem: Ja, ständig medlem
Då firar jag att C-uppsatsen äntligen är inlämnad, och tar de 30 milen ner till Hovet! Härligt att Wennberg är tillbaka och hoppas Pickard fortsätter imponera, då ska vi ha goda chanser till 3 poäng!
Det blir målsnålt ikväll, känner på mig det.
- SirDIFalot
- Säsongskort: Ja
Vi bör verkligen torska snart. Det har studsat för mycket med oss på sistone. Det vore osannolikt om vi gick igenom den här fasen av tuffa matcher med ännu en seger.
Expert.
30 mil var inte lite, starkt!caps-in-town skrev:Då firar jag att C-uppsatsen äntligen är inlämnad, och tar de 30 milen ner till Hovet! Härligt att Wennberg är tillbaka och hoppas Pickard fortsätter imponera, då ska vi ha goda chanser till 3 poäng!
Är du sjuk ? Man önskar aldrig att DIF förlorarSirDIFalot skrev:Vi bör verkligen torska snart. Det har studsat för mycket med oss på sistone. Det vore osannolikt om vi gick igenom den här fasen av tuffa matcher med ännu en seger.

- SirDIFalot
- Säsongskort: Ja
Nej det gör jag inte heller.DIFtomppa skrev:Är du sjuk ? Man önskar aldrig att DIF förlorarSirDIFalot skrev:Vi bör verkligen torska snart. Det har studsat för mycket med oss på sistone. Det vore osannolikt om vi gick igenom den här fasen av tuffa matcher med ännu en seger.
Expert.