Leksands IF - Djurgårdens IF 7/1 2012
Re: Leksands IF - Djurgårdens IF 7/1 2012
Förövrigt luktar det inte lite Lassen om Berglind? Efter första matchen går alla lös och ger honom NHL-klass osv, men efter hand blir det annat ljud i källan! Därför ska man aldrig betygsätta någon efter första matchen. Tog tre matcher innan jag insåg att exempelvis Janos Hari var en sopa 

Ja Berglind var inte alls bra idag, vi får väl se, han har väl 1-2 matcher kvar. Första matchen var bra, denna var usel.Manijock skrev:Förövrigt luktar det inte lite Lassen om Berglind? Efter första matchen går alla lös och ger honom NHL-klass osv, men efter hand blir det annat ljud i källan! Därför ska man aldrig betygsätta någon efter första matchen. Tog tre matcher innan jag insåg att exempelvis Janos Hari var en sopa
Såg som sagt inte hela matchen personligen tänker jag inte häva skit på grabben dock..Rix skrev:Ja Berglind var inte alls bra idag, vi får väl se, han har väl 1-2 matcher kvar. Första matchen var bra, denna var usel.Manijock skrev:Förövrigt luktar det inte lite Lassen om Berglind? Efter första matchen går alla lös och ger honom NHL-klass osv, men efter hand blir det annat ljud i källan! Därför ska man aldrig betygsätta någon efter första matchen. Tog tre matcher innan jag insåg att exempelvis Janos Hari var en sopa
Men en sak vet jag, och det var att under första perioden så var Timmy Pettersson åt helvete dålig. Blev det nått bättre med tiden eller höll uselheten i sig? Snudd på petning när Arnesson kommer in.
Lidström måste petas långt innan Timmy.Manijock skrev:Såg som sagt inte hela matchen personligen tänker jag inte häva skit på grabben dock..Rix skrev:Ja Berglind var inte alls bra idag, vi får väl se, han har väl 1-2 matcher kvar. Första matchen var bra, denna var usel.Manijock skrev:Förövrigt luktar det inte lite Lassen om Berglind? Efter första matchen går alla lös och ger honom NHL-klass osv, men efter hand blir det annat ljud i källan! Därför ska man aldrig betygsätta någon efter första matchen. Tog tre matcher innan jag insåg att exempelvis Janos Hari var en sopa
Men en sak vet jag, och det var att under första perioden så var Timmy Pettersson åt helvete dålig. Blev det nått bättre med tiden eller höll uselheten i sig? Snudd på petning när Arnesson kommer in.
- SirDIFalot
- Säsongskort: Ja
Inte sett till prestationen senaste 4-5 matcherna.kaminor skrev:Lidström måste petas långt innan Timmy.Manijock skrev:Såg som sagt inte hela matchen personligen tänker jag inte häva skit på grabben dock..Rix skrev:Ja Berglind var inte alls bra idag, vi får väl se, han har väl 1-2 matcher kvar. Första matchen var bra, denna var usel.Manijock skrev:Förövrigt luktar det inte lite Lassen om Berglind? Efter första matchen går alla lös och ger honom NHL-klass osv, men efter hand blir det annat ljud i källan! Därför ska man aldrig betygsätta någon efter första matchen. Tog tre matcher innan jag insåg att exempelvis Janos Hari var en sopa
Expert.
Chet Pickard, seriens bästa målvakt helt enkelt!
Denna segern vart riktigt skön, gillar sättet DIF vann på, skönt att slå leksand med 1-2, med en massa spelare borta, jag har alltid hatat leksand.
Nu ska vi prata lite om Tim, han gör precis vad jag alltid efterlyst av honom vid Fimpens-mål, han tar pucken mot/på mål istället för att vända mot sargen upp mot blå. Spelar man så här så händer det bra saker.... Bra där!
Chet Pickard....
(Vilken bedrövlig stämning dom har där i sin hall, är det dessa fans som röstats fram som dom bästa fansen?, dom är verkligen låååååångt efter DIF)
Denna segern vart riktigt skön, gillar sättet DIF vann på, skönt att slå leksand med 1-2, med en massa spelare borta, jag har alltid hatat leksand.
Nu ska vi prata lite om Tim, han gör precis vad jag alltid efterlyst av honom vid Fimpens-mål, han tar pucken mot/på mål istället för att vända mot sargen upp mot blå. Spelar man så här så händer det bra saker.... Bra där!
Chet Pickard....
(Vilken bedrövlig stämning dom har där i sin hall, är det dessa fans som röstats fram som dom bästa fansen?, dom är verkligen låååååångt efter DIF)
Leksands IF - Djurgårdens IF 7/1 2012
Linkan är alltså inte magsjuk utan skadade sig på uppvärmningen enligt Hallmans intervju med Fimpen...
2014-04-07, vad hände?
Alltså allvarligt, hur kan en professionell hockeyspelare skada sig på UPPVÄRMNINGEN? Det ska inte vara möjligt.
Tycker fan synd om Linkan.
Tycker fan synd om Linkan.
Vårt nuvarande lag skall vända skeppet.
Timmy Pettersson till domaren efter att de fem satte sig i utvisningsbåset. Det var verkligen inte lätt där ett tag med så äckligt få män.Men snälla, kan du inte bara ta två från varje lag?
http://www.aftonbladet.se/webbtv/sport/ ... 6032824.ab
It's easier to be an asshole to words than to people
Vi har också gjort minst mål utav de lagen som ligger topp 9. Hela laget ingår ju i defensiven. Få mål framåt bör innebära få mål bakåt så till vida man är ett topplag. Jag tycker som vissa andra att våran backbesättning är för klen. Vi saknar 1 extremt bra PP back och ett rejält defensivt monster.SirDIFalot skrev:Vi har släppt in näst minst mål i hela serien.
Avd svag backsida.
Erik Karlsson & Zdeno Chara tack!

-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Tack till er andra på bortastå, sjukt härligt att glida ut bland leksingarna efter matchen med tre poäng i fickan!! 

-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
enligt kommentarer på sportbladet så ska vi tacka domaren för segern.. var tydligen 4-5 solklara 2or han missade i tredje.. riktigt pack, och så skönt att se chet fira segern mot dom på första parkett
mot 3 nya pinnar!
Han missade väl ett par på oss, men hur många PP fick vi med oss då? Ett på hela matchen typ.Baggso skrev:enligt kommentarer på sportbladet så ska vi tacka domaren för segern.. var tydligen 4-5 solklara 2or han missade i tredje.. riktigt pack, och så skönt att se chet fira segern mot dom på första parkett
mot 3 nya pinnar!
Rix skrev:
Han missade väl ett par på oss, men hur många PP fick vi med oss då? Ett på hela matchen typ.
Fick inget PP alls.