Hemsidan
Re: Förbättra sidan
Listan över ständiga medlemmar har en gammal "version" sen uppgraderingen av hemsidan.
- Tessan
- Medlem: Ja, ständig medlem
- Säsongskort: Ja
Förbättra sidan
Stämmer - jag står inte med där...Kungen skrev:Listan över ständiga medlemmar har en gammal "version" sen uppgraderingen av hemsidan.
Planeras till 34 Februari.Fubar skrev:Gissar att spelshemat för våra juniorer kommer uppdateras i februari någon gång...
Skärp er nu!
Född till sportchef.
- Jimmy Peterson
- Kontakt:
Den är kopierad rakt av från gamla sidan så ingen bör ha försvunnit på vägen. Men självklart ska alla som vill stå med också göra det! Mejla fullständigt namn och boendeort mig på jimmy.peterson@difhockey.se så lägger jag in er.Tessan skrev:Stämmer - jag står inte med där...Kungen skrev:Listan över ständiga medlemmar har en gammal "version" sen uppgraderingen av hemsidan.
Är helt hundra att den inte är kopierad rakt av, då inte jag heller står med längre.Jimmy Peterson skrev:Den är kopierad rakt av från gamla sidan så ingen bör ha försvunnit på vägen. Men självklart ska alla som vill stå med också göra det! Mejla fullständigt namn och boendeort mig på jimmy.peterson@difhockey.se så lägger jag in er.Tessan skrev:Stämmer - jag står inte med där...Kungen skrev:Listan över ständiga medlemmar har en gammal "version" sen uppgraderingen av hemsidan.
Jämför:
Gammal: http://www2.difhockey.se/standiga
Ny: http://www.difhockey.se/medlem/standiga-medlemmar
Men men, jag mailar.
Redigeringssidan låg nere efter matchen, gick inte att lägga upp något. Nu funkar den igen och matchrapporten ligger bland huvudnyheterna.Daniel942 skrev:Matchrapporten ligger bara under "senaste nytt" och inte huvudnyheterna.
sweetJoel skrev:Redigeringssidan låg nere efter matchen, gick inte att lägga upp något. Nu funkar den igen och matchrapporten ligger bland huvudnyheterna.Daniel942 skrev:Matchrapporten ligger bara under "senaste nytt" och inte huvudnyheterna.
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
Förbättra sidan
Matchsnack inför ikväll är länkad till Andreas Holmqvist intervjun....
2014-04-07, vad hände?
Jag efterlyser en lite mer uttömmande text på matchdagen om vilka spelare som definitivt saknas. Detta finns ibland och ibland inte. Våra motståndare är rätt duktiga på detta på sina hemsidor.
Som idag är det rätt intressant med tanke på magsjukan i måndags, är det ännu fler som blivit sjuka?
Jag vill inte behöva läsa detta på AB eller Twitter.
Som idag är det rätt intressant med tanke på magsjukan i måndags, är det ännu fler som blivit sjuka?
Har den interna poängligan försvunnit från hemsidan, eller är jag och ute cyklar?
Stockholms Stolthet
- Jimmy Peterson
- Kontakt:
Just nu är läget oklart och därför kunde inte tränarna ge någon säker bild av vilka som är med och inte. Ibland vill man hemlighålla men generellt sett brukar det bero på oklarheter. Och hellre då avvakta för att media inte ska spekulera i skador/sjukdomar som i slutändan kanske inte är relevanta. Även fast vi förstås förstår att man som supporter vill veta så snart som möjligt.crike skrev:Jag efterlyser en lite mer uttömmande text på matchdagen om vilka spelare som definitivt saknas. Detta finns ibland och ibland inte. Våra motståndare är rätt duktiga på detta på sina hemsidor.
- minalman
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Förbättra sidan
Rent generellt ser man ju ganska tydligt här nackdelarna med att DIF Hockey och DIF Fotboll är olika organisationer. Alla önskemål kring funktioner som saknas skulle tekniskt sett vara aktuellt för bägge föreningarna, men måste nu lösas på var sitt håll. Synd att DIF inte kan ha en central IT-avdelning.
- Fucking moral! (Astrit Ajdarevic, Svensk Mästare 2019)
Förbättra sidan
Länkar fortfarande mot Holmqvist intervjun! Är det bara jag som får upp fel artikel?!Jepe skrev:Matchsnack inför ikväll är länkad till Andreas Holmqvist intervjun....
Edit: fungerar på den tredje apparaten som jag testade på...
2014-04-07, vad hände?
- SirDIFalot