Jag menar om Tim E, no offence, kunde platsa i ES borde fan MS göra detNyberabb skrev:Hade Sörensen bud från ES eller var det bara DIF tror fan han skulle hålla i ES
Leksands IF - Djurgårdens IF 7/1 2012
Re: Leksands IF - Djurgårdens IF 7/1 2012
Först och Främst- ALLTID OAVSETT
- Stockholmare
Alla betalande som upplever problem med strömmen borde skicka ett mail och begära att få veta varför strömmen hackar: för många anslutna(=samtidiga användare)? Dåliga Flash Media Servers/wowzaserver(=det är den som skickar själva flashströmmen!)? Dålig flash applikation som hämtar strömmen(=uppenbarligen är den inte bra på att återuppta strömmen)?
Om tillräckligt många ställer jobbiga frågor så kommer Viasat försöka ta reda på varför det sker och få ett svar av sin leverantör eller så kommer de att byta leverantör.
Om tillräckligt många ställer jobbiga frågor så kommer Viasat försöka ta reda på varför det sker och få ett svar av sin leverantör eller så kommer de att byta leverantör.
SELECT * FROM Users WHERE clue > 0
0 rows affected
0 rows affected
Nu är vi mycket bättre!
- Tessan
- Medlem: Ja, ständig medlem
- Säsongskort: Ja
Hanses känns inte stabil - skjut från alla lägen, fladderpuckar.
Instämmer, nu har Mora tur att de inte ligger under!Malto skrev:Nu är vi mycket bättre!
"Jag kan verkligen inte hitta en enda match där ett lag skjutit 29 skott i en period och gjort 0 mål." (detta över 33000 perioder).
Stockholmare skrev:Alla betalande som upplever problem med strömmen borde skicka ett mail och begära att få veta varför strömmen hackar: för många anslutna(=samtidiga användare)? Dåliga Flash Media Servers/wowzaserver(=det är den som skickar själva flashströmmen!)? Dålig flash applikation som hämtar strömmen(=uppenbarligen är den inte bra på att återuppta strömmen)?
CMore brukar/de alltid bjuda på en gratismatch om man upplevde problem med en match man betalat för!
Värt att maila bara för det.

Edit:
HAHAHA alltså den där jävla Bibic.. Vilken jävla fitta.
Senast redigerad av #87 den 2013-01-07 20:25:06, redigerad totalt 1 gånger.
Fan vad rätt Gustafsson!
Victory is sweetest when you've known defeat.
- Jim Morrison
Hahahhaa älskar ögonbrynet alltså
Snacka om ingen egentlig hockeytalang 

Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
HEJA HEJAH HEEJJAEHEJAHEJAAAAAAAA.... skjut mig! 

"Jag kan verkligen inte hitta en enda match där ett lag skjutit 29 skott i en period och gjort 0 mål." (detta över 33000 perioder).
- Tessan
- Medlem: Ja, ständig medlem
"Bibic har missförstått sin roll i laget - han borde skjutas!" Ha ha
- Jim Morrison
captcash skrev:HEJA HEJAH HEEJJAEHEJAHEJAAAAAAAA.... skjut mig!
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
Johan Ryno din jävla orienterare. Ut och spring Tisarloppet eller något istället.
- minalman
- Medlem: Ja, vanlig medlem
lif har haft 11 tvåminutersutvisningar, men vi har inte haft PP.
- Fucking moral! (Astrit Ajdarevic, Svensk Mästare 2019)
- Stockholmare
Att klaga på skit du betalt för och få mer skit gratis är väl inte optimalt? Klaga eller så sker ingen förändring. Personligen så tror jag att de inte räknade med på många samtidiga användare så de betalade inte företaget de använder tillräckligt mycket.CMore brukar/de alltid bjuda på en gratismatch om man upplevde problem med en match man betalat för!
Värt att maila bara för det.
Edit:
HAHAHA alltså den där jävla Bibic.. Vilken jävla fitta.
SELECT * FROM Users WHERE clue > 0
0 rows affected
0 rows affected