Leksands IF - Djurgårdens IF 7/1 2012
Re: Leksands IF - Djurgårdens IF 7/1 2012
2+2 på tio spelare..
Fan synd att jag sa upp viaplay inför nyår. Missade jag något...

Leksands IF - Djurgårdens IF 7/1 2012
Jacob de la Rose - vilken karisma, värmländskan hjälper ju inte direkt..
- SirDIFalot
- Säsongskort: Ja
Inte direkt. Domaren överdrev kraftigt. Två spelare vardera småboxades lite och övriga höll i varandra. Typ så.Mash skrev:2+2 på tio spelare..Fan synd att jag sa upp viaplay inför nyår. Missade jag något...
Expert.
Hahaha!!Jepe skrev:Står "skattebetalarna"Tessan skrev:Men vad är det för orange remsa vissa leksingar har i arslet!? Lagade byxor? Fulreklam?
Rättvis ledningen efter första. Kunde varit något mål till. Men helt öppen match. Kommer hända mycket i den.
Hörde från Djurgårdare på plats att Linkan var med på värmningen.
Dom sa i viasatstudion att linkan skulle spelaPNY skrev:Hörde från Djurgårdare på plats att Linkan var med på värmningen.
Först och Främst- ALLTID OAVSETT
- Jim Morrison
Har nog aldrig varit med om att en spelare är skadad/borta så ofta under en säsong.PNY skrev:Hörde från Djurgårdare på plats att Linkan var med på värmningen.
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
Precis så. Domaren var sjukt feg och bara plockade spelare åt höger och vänster.. 2 av varje hade gott räckt då resten bara gjorde klassisk "gruff" och drog i varandra.SirDIFalot skrev:Inte direkt. Domaren överdrev kraftigt. Två spelare vardera småboxades lite och övriga höll i varandra. Typ så.Mash skrev:2+2 på tio spelare..Fan synd att jag sa upp viaplay inför nyår. Missade jag något...
Just because I'm paranoid doesn't mean they're not out to get me.
fan vad jag är trött på tönt Jidhe när han ska in och visa att han kan åka skidskor när han intervjuar... JA PUCKO, vi VET att du kan åka skridskor... sluta vara tönt!
adv. retar sig på oväsentliga saker!
adv. retar sig på oväsentliga saker!

"Jag kan verkligen inte hitta en enda match där ett lag skjutit 29 skott i en period och gjort 0 mål." (detta över 33000 perioder).
Linkan magsjuk sa de nu.
Pickard håller oss kvar i matchen...
- Lee Harvey Oswald
Är det nån i DIF som inte är bajsnödig?kaminor skrev:Linkan magsjuk sa de nu.
Fan va usla vi är när vi är som sämst..
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
Alltså.. vårt totalt odugliga försvar. Vad fan sysslar de med? Lär er passa.
Haha skämtar du eller.. Vi är verkligen fem storlekar för små idag.pulverapa skrev:Pickard håller oss kvar i matchen...
Leksand måste ha Sveriges största julgransklack. Det är för fan pinsamt.