Det behövs en större lastbil för att ta hand om allt de roffat åt sig tack vare Robin Hood-skatt och att de jobbar i Stockholm men skattar i Leksand.Alexander skrev:"En dag som denna skulle man haft en lätt lastbil och bara åkt runt och fyllt den med grejer från villor i Leksand. Kan ju inte finnas en knätofs kvar i den kommunen i kväll"
-Gnagare på deras Svenskafans forum
Hata aik
- minalman
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Hata aik
- Fucking moral! (Astrit Ajdarevic, Svensk Mästare 2019)
- Mattias_87
- Medlem: Ja, ständig medlem
Re: Hata aik
Synd för Husse men jävligt nöjd med att nu kommer dom garanterat inte ta sista slutspelsplatsen för tredje säsongen irad.
Avskaffa tre mot tre.
En riktig klasspelare, Huselius. Är dock fortfarande en smutsig gnagare!
Hur som helst, tråkigt för Huselius - men rör inte mig i ryggen direkt.
Hur som helst, tråkigt för Huselius - men rör inte mig i ryggen direkt.
Tråkigt att Huselius, som ändå haft en ganska bra karriär, måste avsluta pga skador och dessutom i den vidrigaste klubben som finns.
Avgå Jocke.
Tråkigt för Huselius men skönt att Gniget missar slutspel!
- Jim Morrison
Huselius är bajare, inte råtta. Oavsett vad han har sagt i media. Lika äckligt, men ändå.
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
Det ska bli riktigt trevligt att få komma hem efter segern ikväll, ta en semla och läsa gnagarforum.
För övrigt anser jag att Solna bör förgöras.
Alltid kul när råttorna är arga och besvikna haha!
- Sudden
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Nu går det väl upp för gnägget att det var Fasth som var aik under två år, vilket dom inte alls höll med om. Älskart.
Vi är inte Bajen. Vi ska tillbaka.
Hahaha, tror jag funnit AIK-forums egna Mäklare!
Jag tror fan vi här inne skulle bli ett bättre lag än fittorna på plan, jävla äckel.
Dvärgar utan hjärta och så jävla fega.
Analströms och liwrädd svaga jävla gårdare.
SäkerhetsFrisk är iaf pä väg bort.
Oskar Seen (alltid efter), fröken Gynning, Hiv-björn, kris stelopererad bitch, Sviklund, Fredrik Calsong.
Ni är ett enda gäng med äckligt bajs, avgå för helvete och lägg av med hockey, så mentala jävla bekymmer ni har och smittar av er.
Har ni gått och gottat er i somras på stranden era sopor, trott ni är så jävla bra och ska plocka sm-guld?
Skäms med er.
Gozzi har lyckats med lagbygget genom att fuska och använda nerpissat staket som reglar.
William Karlsson och Lill-Sandberg våldtog AIK idag, HUR fan känns det att du sket i dom?
Ny sportchef, 20 nya spelare och sen en jävla verklighetsuppfattning i ledningen.
NU.
3 nya namn fort utav bara helvete för att undvika kval.
Fan vad trött jag är på den här jävla skiten.
Losing all hope was freedom.