SirDIFalot skrev:Annandagsmatchen är ruskigt dåligt hypad i år.
Vi har inte haft en hemmamatch på 13 dagar. Det har definitivt funnits tid att göra detta. Matcherna mot Oskarshamn och Malmö skulle lyfts fram på sidan flera gånger, gärna med barometer på hur många plåtar som är sålda och något specialerbjudande där man kan få ett riktigt bra pris om man köper biljetter till båda matcherna. JK-dagen den 4:e har knappt nämnts hittills, jag hoppas det verkligen körs stenhårt på den efter annandagsmatchen.
Det är bara så sjukt tråkigt att DIF tappar publik och pengar på att hemsidan inte håller tillräckligt hög klass. Det är ett rent under att det är så mycket folk på matcherna när haussen på hemsidan är helt obefintlig.
Helt enig.
Jag kan inte förstå hur man inte kan prioritera att ens skriva om matcherna på sin egen sida.
Dito.
Sedan saknar jag tabellerna på juniorsidorna.
Tar kanske för mycket tid att hålla dessa aktuella. Men borde väl finnas någon som kunde ta sig an deras sida och göra dem mer levande.
– Min erfarenhet är att alla lag som vinner en serie i bäst av sju förtjänar att gå vidare, säger Mattias Ekholm
Ja, tabellen och statistik över den interna poängligan måste uppdateras pronto. Är inte sidan uppbyggd med någon databas där det automatiskt plockas in den info som förs in i matchprotokollet, eller måste allt matas in manuellt...?
Jag tar gärna på mig att fixa statistiken. Ge mig befogenheten bara.
Det är ju inte ens i närheten av att vara rätt. Linkan har ju knappast gjort fem mål liksom. Är det så svårt att bara kopiera den officiella statistiken som stats.swehockey har?
Mäklaren skrev:Jag tar gärna på mig att fixa statistiken. Ge mig befogenheten bara.
Det är ju inte ens i närheten av att vara rätt. Linkan har ju knappast gjort fem mål liksom. Är det så svårt att bara kopiera den officiella statistiken som stats.swehockey har?
Haha fem mål? Vart har dom fått det ifrån? Och fem assist när han har tio assist? Som du säger bara kopiera statistiken som swehockey har. Även om de har fel någon gång så är det ju ändå den officiella och det brukar rättas i efterhand. Förr eller senare.
Mäklaren skrev:Jag tar gärna på mig att fixa statistiken. Ge mig befogenheten bara.
Haha fem mål? Vart har dom fått det ifrån? Och fem assist när han har tio assist? Som du säger bara kopiera statistiken som swehockey har. Även om de har fel någon gång så är det ju ändå den officiella och det brukar rättas i efterhand. Förr eller senare.
Ja du jag har ingen aning. Känns som att det höftas rätt rejält med statistiken från difhockey.se;s sida.
Ja du jag har ingen aning. Känns som att det höftas rätt rejält med statistiken från difhockey.se;s sida.
Tror det är den klassiska "läst på fel rad" när de ska kopiera över statistik eller råkat uppdatera fel spelarprofil eller något.
-daniel- skrev:Ja, tabellen och statistik över den interna poängligan måste uppdateras pronto. Är inte sidan uppbyggd med någon databas där det automatiskt plockas in den info som förs in i matchprotokollet, eller måste allt matas in manuellt...?
För helvete? Tabellen är FORTFARANDE inte uppdaterad?
-daniel- skrev:Ja, tabellen och statistik över den interna poängligan måste uppdateras pronto. Är inte sidan uppbyggd med någon databas där det automatiskt plockas in den info som förs in i matchprotokollet, eller måste allt matas in manuellt...?
Tyvärr måste tabell och poängliga uppdateras manuellt. Vi för över den från Swehockey men flera manuella justeringar måste göras för att det inte ska se helt katastrofalt ut. Det gör att den inte uppdateras regelbundet. Är det någon som är duktig på XML så får denne gärna hojta till.
Staten skrev:Gärna publikbarometer och splash screen till Karlskoga-matchen. Skulle vara riktigt fint om det blir fullsatt. Finns mycket tid att skapa hype på nu!
Vi har tyvärr ingen grafiker längre vilket innebär att vi får förlita oss på ideella krafter. Och det innebär att vi inte alltid kan göra allt vi önskar.
Fick en webbfråga när jag besökte hemsidan nyss där frågorna var bland annat "Hur ofta ser du Elitserien live?". Det gör jag ju aldrig längre eftersom vi spelar i AS. Men utgick såklart ifrån att det var ett skrivfel. Borde rättas till om det går.
Mattias_87 skrev:Fick en webbfråga när jag besökte hemsidan nyss där frågorna var bland annat "Hur ofta ser du Elitserien live?". Det gör jag ju aldrig längre eftersom vi spelar i AS. Men utgick såklart ifrån att det var ett skrivfel. Borde rättas till om det går.
Samma här. Jag svarade dock på frågorna som de stod, vilket innebär att jag svarade att jag nästan aldrig ser Elitserien live eller på tv. Alldeles oavsett kommer enkätresultatet på denna del så klart inte bli tillförlitligt eller rättvisande för fem öre.