Lassilas hälsning till oss Fans.

Här diskuteras allt om Djurgården Hockey.
Skriv svar
Användarvisningsbild
Mans91

Lassilas hälsning till oss Fans.

Inlägg av Mans91 »

SÅ HÄR SA LASSILA TILL FANSEN EFTER MATCHEN MOT SAIK:

- Kom hit. Snälla fortsätt komma hit. Om ni gör det och ger oss sånt här stöd, då vinner vi allt. Till och med hela slutspelet. Så bra är det.

SÅ NU GÖR VI SOM LASSILA SÄGER, ELLER ? ;)
Användarvisningsbild
DIF_Soldier
Medlem: Ja, vanlig medlem

Inlägg av DIF_Soldier »

Absolut, för helvete! KROSSA FRÖLUNDA

ALLA TILL HOVET 6/1!
Senast redigerad av DIF_Soldier den 2007-01-04 23:53:31, redigerad totalt 1 gånger.
Säg den glädje som varar
DIFMANGAN

Inlägg av DIFMANGAN »

Låter fint!
Synd att jag bor så långt ifrån och inte har körkort än, annars hade jag vart där varje match!
Användarvisningsbild
DIF_Soldier

Inlägg av DIF_Soldier »

DIFMANGAN skrev:Låter fint!
Synd att jag bor så långt ifrån och inte har körkort än, annars hade jag vart där varje match!
Jovars, jag med! Men det är ju lördag, så någon kanske ställer upp och skjutsar dig. Jag åker på i stort sett alla helgmatcher. Skulle åka på alla matcher om jag bott i Sthlm.
Säg den glädje som varar
Användarvisningsbild
Jordan
Kontakt:

Inlägg av Jordan »

Jag blev tårögd när jag läste hans hälsning. Det är en vädjan till oss fans som vi kan utföra hur enkelt som helst. Specielt enkelt om vi verkligen älskar dem. Som jag sa på matchtrådet, dom blir överlyckliga och känner sig verkligen älskade. En sån sak är värd allt. För vi älskar dem, eller hur? Nu ger vi vårt stöd till vårt älskade lag resten av sässongen. Till slut blir det som Lassila sa: Ett SM-Guld.
Vi är med er - överallt
Vi är med er - överallt
Vi är med er - överallt
Åhh åhh - Djurgår´n

Djurgårdens IF - Mesta Mästarna
1926 - 1950 - 1954 - 1955 - 1958 - 1959
1960 - 1961 - 1962 - 1963 - 1983 - 1989
1990 - 1991 - 2000 - 2001
smurf02

Inlägg av smurf02 »

Om alla bara försöker så går det .. ni Kann ju bara se på dagens match hur det såg ut 8) .
tycker det är härligt Att stå i Kanske jusst nu NORDENS "FETASTE" KLACK 8) och det ska väll inte behövas vara en engångs klack per år, eller en massa Jubileum för att få fram en sådan klack??? :roll:

VI ÄR SVERIGES SÄMMSTA ""BÄSSTA"" KLACK :wink: 8)
Användarvisningsbild
Hovet

Inlägg av Hovet »

Då får laget se till att man vinner bortamatcherna också. Först då vinner vi sm-guld.
Användarvisningsbild
DIF_Soldier

Inlägg av DIF_Soldier »

Man blir rörd, verkligen. Även om han var i exstas när han sa detta så ökar vårat stöd oddsen till guld betydligt, ävenn om det är väääääldigt långt dit.
Säg den glädje som varar
Landberg
Kontakt:

Inlägg av Landberg »

Vi är på gång... Jag bor för långt ifrån STHLM men mot färjestad så kommer jag och Hejar på!
Vad gör en intelprocessor i en mac? mycket mer än den nånsin gjort i en PC
Dif_in_my_heart

Inlägg av Dif_in_my_heart »

Tyvärr bor jag Nere i K-Holm men jag ska tamejfan upp på nån match snart
Användarvisningsbild
Falken

Inlägg av Falken »

Asså fan, det är så jävla synd att Järnkaminerna bara firar något ( typ ett jubileum ) en gång om året.. Det är då alla kommer..
Om man t.e.x. tittar på Färjestad så kommer det nästan alltid fler folk i deras klack än i Djurgårn´s.. Och ändå så bor det flera folk i Stockholm än i Karlstad..
Jo, det är klart Djurgårn´ligger inte så bra till i tabellen nu, men vi måste juh ändå komma dit nu o skrika för Djurgårn´, så de kanske t.o.m. kämpar sig till slutspelet..
Djuuuuuuuu......
vazze

Inlägg av vazze »

http://video.google.com/videoplay?docid ... 2991063692

Upplagd nyss, vet inte kvaliten på uploaden med dem 30min filmade uppifrån ljudrummet kommer skickas till JK för redigering (6GB!)

Den drygt 1 minut långa filmen här vart väl komprimerad AB.
Men hoppas det framgår något iaf.
Användarvisningsbild
Bautabröl
Kontakt:

Inlägg av Bautabröl »

Pinnochio skrev:Järnkaminerna är Djurgårdens officiella supporterförening. Vad JK kan göra mer än vi gör vet jag faktiskt inte. Vi kan inte tvinga folk att gå på hockey.

Det finns INGENTING som säger att folk skulle gå mer på hockeyn (klackfolk) om man bildar någon annan supporterförening för enbart hockeyn. Idag kan vemsomhelst gå och ställa sig i klacken. Lik förbaskat ser det ut som det gör. Är det JK:s fel?

Dom människor som enbart går på hockey verkar ha något slags mindervärdeskomplex år ut och år in vilket är extremt tröttsamt. Såhär är det: JK styrs av sina medlemmars intressen. Anser ni något är fel? Gå med! Skapa opinion! Driv era egna frågor i föreningen. Gå på årsmöten, engagera er.

Men för många som inte tänker längre än näsan räcker är väl lösningen problemet att splittra DIF-familjen än mer och skapa något man tror ökar hockeyintresset i Stockholm. Lägg av, få arslet ur vagnen och engagera er mer istället. Något i alla fall jag saknar väldigt mycket från "hockeysupportrarna". Det enda man får höra är klagomål och det gör en inte sugnare på att jobba på match efter match, försäsong efter försäsong och lägga ut röda mattan för alla medlemmar.
Senast redigerad av Bautabröl den 2007-01-18 11:42:15, redigerad totalt 1 gånger.
Användarvisningsbild
Bjurling_39

Inlägg av Bjurling_39 »

Det snackades innan Lassila kom till dif att han var en talang. Nu vissar han fan det oxå! Härligt Teemu!
Skriv svar