Mm sant. Men det gjorde Sörensen också. Men han verkar ju ha gått bättre i år och en rightare med styrkan i PP är ju exakt vad vi behöver. Men rädslan är väl att det inte är rätt spelare som kommer petas... Det borde ju bli Timmy sett till prestation på sistone men så kommer det ju inte bli.-daniel- skrev: Som jag skrev ovan; han spelade i ett riktigt jävla skräplag då...
Silly-season 2012-2013 - nyförvärv,förluster och lagbygget.
- SirDIFalot
- Säsongskort: Ja
Re: Silly-season 2012-2013 - nyförvärv,förluster och lagbygg
Expert.
- -daniel-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Eftersom det som sagt så fall handlar om ett lån, och att både Granath och Lennhammer (väl?) utgick senast, samt att Arnesson fortfarande är borta så handlar det kanske inte ens om att peta någon.SirDIFalot skrev:Mm sant. Men det gjorde Sörensen också. Men han verkar ju ha gått bättre i år och en rightare med styrkan i PP är ju exakt vad vi behöver. Men rädslan är väl att det inte är rätt spelare som kommer petas... Det borde ju bli Timmy sett till prestation på sistone men så kommer det ju inte bli.-daniel- skrev: Som jag skrev ovan; han spelade i ett riktigt jävla skräplag då...
- SirDIFalot
Antog väl att det var ett lite längre lån, men är det bara för någon match eller två är det väl inte så relevant.-daniel- skrev:Eftersom det som sagt så fall handlar om ett lån, och att både Granath och Lennhammer (väl?) utgick senast, samt att Arnesson fortfarande är borta så handlar det kanske inte ens om att peta någon.SirDIFalot skrev:Mm sant. Men det gjorde Sörensen också. Men han verkar ju ha gått bättre i år och en rightare med styrkan i PP är ju exakt vad vi behöver. Men rädslan är väl att det inte är rätt spelare som kommer petas... Det borde ju bli Timmy sett till prestation på sistone men så kommer det ju inte bli.-daniel- skrev: Som jag skrev ovan; han spelade i ett riktigt jävla skräplag då...
Lennhammer var väl tillbaka sist och utgick väl inte?
Expert.
- -daniel-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Trodde jag med, men Bäcklin skrev följande i intervjun på sidan:SirDIFalot skrev:Antog väl att det var ett lite längre lån, men är det bara för någon match eller två är det väl inte så relevant.-daniel- skrev:Eftersom det som sagt så fall handlar om ett lån, och att både Granath och Lennhammer (väl?) utgick senast, samt att Arnesson fortfarande är borta så handlar det kanske inte ens om att peta någon.SirDIFalot skrev:Mm sant. Men det gjorde Sörensen också. Men han verkar ju ha gått bättre i år och en rightare med styrkan i PP är ju exakt vad vi behöver. Men rädslan är väl att det inte är rätt spelare som kommer petas... Det borde ju bli Timmy sett till prestation på sistone men så kommer det ju inte bli.-daniel- skrev: Som jag skrev ovan; han spelade i ett riktigt jävla skräplag då...
Lennhammer var väl tillbaka sist och utgick väl inte?
Vi får Elias Granath skadad och även Kim Lennhammer klev sedan av, och vi går runt på fem backar.
- SirDIFalot
Hoppas det är en spelare vi har möjlighet att låna hela säsongen i alla fall. Även om det till och börja med borde röra sig om ett kortare lån. Brynäs tog ju in Fredrik Styrman och kan ju därför avvara en back. Och Berglind var ju inte ordinarie innan det tror jag.
Expert.
Jag anser att vi behöver en back med skägg
- SirDIFalot
/MagnutzAlexander skrev:Jag anser att vi behöver en back med skägg
Expert.
- Jim Morrison
Jag kanske kan ställa upp?Alexander skrev:Jag anser att vi behöver en back med skägg
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
Jim Morrison skrev:Jag kanske kan ställa upp?Alexander skrev:Jag anser att vi behöver en back med skägg

Riktigt Nice!

Hahahhahahaha!!
Tuuuuunngg!
Tuuuuunngg!
Det finns ingen större Djurgårdare än Marcus Nilson - Wikegård
- Jim Morrison
Hahahahahahaha, ser riktigt hård ut ändå. Vilken krigare!
(om något dimmig i blicken)
(om något dimmig i blicken)
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
Mer skägg för helsicke!SirDIFalot skrev:/MagnutzAlexander skrev:Jag anser att vi behöver en back med skägg

Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
Epic!!!!Rocky3000 skrev:Jim Morrison skrev:Jag kanske kan ställa upp?Alexander skrev:Jag anser att vi behöver en back med skägg
Riktigt Nice!
- Espen Knutsen våran gud - Djurgårdens IF Hockey, 1994–1998, 1999–00, 2004–05
Silly-season 2012-2013 - nyförvärv,förluster och lagbygget.
+1Morwin skrev:Epic!!!!Rocky3000 skrev:Jim Morrison skrev:Jag kanske kan ställa upp?Alexander skrev:Jag anser att vi behöver en back med skägg
Riktigt Nice!