Västerås SK - Djurgårdens IF 28/12 2012
-
- Medlem: Ja, ständig medlem
- Säsongskort: Ja
Re: Västerås SK - Djurgårdens IF 28/12 2012
Tycker Åberg inlett bra också. Bra fart och kommer rätt in i situationer.
Säsongskort | Hovet A9 | Tele2 A109
Ständig medlem | DIF Hockey | DIF Fotboll | Järnkaminerna
Ständig medlem | DIF Hockey | DIF Fotboll | Järnkaminerna
- Jim Morrison
Men helt seriöst, det måste gå att kunna ersätta Timmy innan deadline? Vi kan ju inte ha kvar honom när han spelar så här match efter match efter match?
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
- Mattias_87
- Medlem: Ja, ständig medlem
- Jim Morrison
Internt då? Låt Arnesson komma in istället. Han har spelat stabilt och bra i JVM hittills.Mattias_87 skrev:Det finns ingenting på marknaden.
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
- SirDIFalot
Det ligger nog inte i Djurgårdens natur att sparka spelare. Särskilt inte en lagkapten. Men man borde nog skära ner på hans istid.Jim Morrison skrev:Men helt seriöst, det måste gå att kunna ersätta Timmy innan deadline? Vi kan ju inte ha kvar honom när han spelar så här match efter match efter match?
Det vore ruskigt intressant att veta vad spelare som Timmy, Ljungh, Granath, Lidström mfl på riktigt tycker om sin egen insats i år. Vilka är nöjda och vilka är missnöjda?
Expert.
Vad är det för matchning? Nu när vi har hittat rätt i kedjorna och då börjar tränarna med att hatta med formationerna i inledningen av matchen. Märkligt.
Vårt nuvarande lag skall vända skeppet.
Dom har en del poäng i det dom säger i studion just nu angående vårt spel.
Personligen tycker jag att Henrik Eriksson är totalt värdelös. Förstår inte vad någon ser i honom.
Vårt nuvarande lag skall vända skeppet.
Jag önskar så att man hade kunnat säga "i år har vi en back som är dålig i anfallszon men han är kung i egen zon, spelar enkelt och resolut."
Det enda vi har nu är några som är ok framåt och några som är dåliga i samtliga zoner. Man har även parat ihop två av de senare i samma par, Timmy-Granath.
Det enda vi har nu är några som är ok framåt och några som är dåliga i samtliga zoner. Man har även parat ihop två av de senare i samma par, Timmy-Granath.
Sv: Västerås SK - Djurgårdens IF 28/12 2012
Angående Kalin: man vill väl ha backup om nån blir skadad?
Lustigt att de lyckas ägna hela paussnacket i studion med att dissa DIF. Vik ligger före i tabellen och har hemmamatch, ändå är vi minst lika bra i första. Kunde väl säga något positivt då kan man tycka.
Lustigt att de lyckas ägna hela paussnacket i studion med att dissa DIF. Vik ligger före i tabellen och har hemmamatch, ändå är vi minst lika bra i första. Kunde väl säga något positivt då kan man tycka.
- BOMBOM BOUCHARD
- Tipsmästare 2010/11
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Tim har varit strålande.
Bra bortaperiod.
Kan gå vägen.
Bra bortaperiod.
Kan gå vägen.
– Min erfarenhet är att alla lag som vinner en serie i bäst av sju förtjänar att gå vidare, säger Mattias Ekholm
Nu när han är i laget så...det beror på hur han matchas. Kör han i PP framför mål. Som det är nu så har det varit Linkan som stått där, riktigt hål i huvet.Mäklaren skrev:Personligen tycker jag att Henrik Eriksson är totalt värdelös. Förstår inte vad någon ser i honom.
Sen ska han bara ösa på framåt. Som sagt, han är tämligen begränsad och använder han inte sin tyngd till att störa så gör han inte så mycket nytta.
Sjuka är att Erik börjar mer och mer se ut som vår bästa back... bara ett par månader sen så såg han hur virrig och slarvig ut som helst och nu är han stabil, spelar smart, slutat snurra och gör riktigt fina offensiva insatser! 

"Jag kan verkligen inte hitta en enda match där ett lag skjutit 29 skott i en period och gjort 0 mål." (detta över 33000 perioder).
- BOMBOM BOUCHARD
- Tipsmästare 2010/11
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Dessutom i stenhård konkurens.captcash skrev:Sjuka är att Erik börjar mer och mer se ut som vår bästa back... bara ett par månader sen så såg han hur virrig och slarvig ut som helst och nu är han stabil, spelar smart, slutat snurra och gör riktigt fina offensiva insatser!

– Min erfarenhet är att alla lag som vinner en serie i bäst av sju förtjänar att gå vidare, säger Mattias Ekholm
Nu ser d sämre ut!