SirDIFalot skrev:I jämförelse med detta så är det ju helt ofarligt att massa Djurgårdare kommer dit...
Haha, en klassiker den där. Ska bli kul att se hur polisen agerar, dom lär vara redo för ett världskrig imorgon.
Stor humor för övrigt att Västerås verkligen skiter på sig just nu. Pga ett ökat tryck för biljetter på sektion R (yttre sektionen på hemmastå), till följd av ett stort antal Djurgårdare vill ha biljetter, så har man nu stängt all biljettförsäljning på internet, och säljer resterande 1000 (!!!) biljetter imorgon vid direktinsläpp. Hoppas många Djurgårdare tar sig dit också. Vilken förnedring det ska bli imorgon på läktaren.
captcash skrev:Sånt här som får mig att tappa allt förtroende jag har för polisen.. när "Elin" står och ser vettskrämd ut för att 25 supporters GÅR FÖRBI och sjunger, samtidigt som de viftar med ett jävla tomtebloss.... Är detta alltså något som får våra poliser att skita på sig så är det inte riktigt dem jag vill luta mig mot när det verkligen blåser till i något avseende där de behövs!
Hahaha ja du har så rätt! Kan inte hålla mig för skratt.
Salas skrev:Dom är i stora i mun nu på Västerås egna forum, pga att Djurgårdare köper biljetter på deras ståplats.
Ska dock bli intressant att se hur Västerås gör. Låter dom runt... låt säga 100 Djurgårdare stå på deras ståplats, eller blir dessa förflyttade till bortasektionen? Ska bli intressant att se hur som helst, och kommer Djurgårdare in på deras ståplats så ska det bli intressant att se om dom tuffa internethuliganerna står för sitt ord... Förmodligen skiter dom på sig istället.
Tjenare! Har varit bortrest i en vecka, med tjejen och firat jul. Har verkligen panik och är ute efter en plåt om de är någon som har en till övers? Bor i västerås. Tack på förhand Mvh!
klyshan skrev:Tjenare! Har varit bortrest i en vecka, med tjejen och firat jul. Har verkligen panik och är ute efter en plåt om de är någon som har en till övers? Bor i västerås. Tack på förhand Mvh!
Tydligen säljer de ca 1000 biljetter på plats och inget över nätet sen "för många djurgårdare" köpte in sig på ståplats... så det är nog lugnt att bara dra dit o köpa på plats innan match?
"Jag kan verkligen inte hitta en enda match där ett lag skjutit 29 skott i en period och gjort 0 mål." (detta över 33000 perioder).
klyshan skrev:Tjenare! Har varit bortrest i en vecka, med tjejen och firat jul. Har verkligen panik och är ute efter en plåt om de är någon som har en till övers? Bor i västerås. Tack på förhand Mvh!
Tydligen säljer de ca 1000 biljetter på plats och inget över nätet sen "för många djurgårdare" köpte in sig på ståplats... så det är nog lugnt att bara dra dit o köpa på plats innan match?
Men är de någon som vet hur många djurgårdare de blir i vik klacken?
Känns ju inte så bra att stå 10 pers där.
Men är de nån som har en till övers så kan jag nästa betala hur mkt som helst för den!
Jag tror inte det är någon större fara. Låter som att en hel del köpt på hemmastå och är det 1000 (!!!) biljetter kvar så har de mycket utrymme att skärma av Djurgårdssupportrarna på. De kommer inte neka ett hundratal Djurgårdare entré.
Hur fan kan det vara 1000 biljetter kvar förresten? De måste ju ha sålt sjukt lite på deras ståplats.
Men är de nån som har en till övers så kan jag nästa betala hur mkt som helst för den!
Nu ser det ut som att västerås viker sig och vi som köpt på andra sektioner kommer kunna komma in på bortasektionerna men om de ändrar sig igen så kommer du inte vara ensam. Kan garantera dig att det är fler än 10 som köpt.
Nu ser det ut som att västerås viker sig och vi som köpt på andra sektioner kommer kunna komma in på bortasektionerna men om de ändrar sig igen så kommer du inte vara ensam. Kan garantera dig att det är fler än 10 som köpt.
Okej låter riktigt nice, har du själv köpt en på borta Vik sidan?. Man får väl pallra sig till rocklunda hallen halv 6 imorrn då och strya upp en biljett om inget annat löser sig
Okej låter riktigt nice, har du själv köpt en på borta Vik sidan?. Man får väl pallra sig till rocklunda hallen halv 6 imorrn då och strya upp en biljett om inget annat löser sig
Stämmer bra det. Börja med att gå till bortasektionen och försök komma in iaf.
"Det kommer att säljas 1000 ståplatsbiljetter vid biljettentrén imorgon. Dessa biljetter gäller endast VIK Supportrar. Biljettkassan öppnar 1,5 timma innan match, dvs klockan 17.30."
Göm halsduken och ligg på låset imorn tar vi över hela arenan!
Dom har skrivit följande: "Inga supportrar med Djurgårdens logga eller färger kommer in på hemmastå R-S-T-U" så har man ingen biljett så är det lugnt att köpa där ändå. Bara att klä sig lite Casual och ställa sig tillsammans, så lovar jag er att ingen kommer göra nåt mot er.